Gjest Mann 24 Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Er så lei av bråket mange damer klarer å lire av seg i senga. Jeg tåler litt lav stønning, men blir gjerne ganske høyt det også i tillegg til skriking som hender i ny og ned. Husker for noen år siden - da sa jeg regelrett hysj til ei bråkebøtte og hun ble helt matt og stakk sin vei. Siden den gang har jeg holdt kjeft, men merker jeg blir litt sliten av for mye bråk. Var denne jenta sær eller går det faktisk ann å hysje på eller be henne dempe seg uten at hun mister lysten? 1
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 : ) Du er den typen kvinner knuller, men ikke vil få barn med. Du vil angre på måten du oppfører deg senere i livet. Men da er det for sent. ; ) 1
Gjest ts Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 : ) Du er den typen kvinner knuller, men ikke vil få barn med. Du vil angre på måten du oppfører deg senere i livet. Men da er det for sent. ; ) Jo takk for opplysninga du, er faktisk veldig klar over dette selv og veldig fornøyd med det he he. Det var uansett ikke det jeg ville diskutere, men ha en flott morgen madamme.
Gjest Fable Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 Du får holde deg til kosepuling om du ikke håndterer lydene som kommer fra skikkelig puling da vøttø 3
meesaa Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Haha! Der er du jo. Regner med at dette var dama di, da? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=567962 Hvis du syns det er så innmari turnoff med litt lyd i senga kan du jo gå til anskaffelse av ei dokke eller en fleshlight... 1
Gjest ts Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Haha! Der er du jo. Regner med at dette var dama di, da? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=567962 Hvis du syns det er så innmari turnoff med litt lyd i senga kan du jo gå til anskaffelse av ei dokke eller en fleshlight... Det er nok ikke meg som blir beskrevet der nei. He he, men artig at jeg ikke er alene om å føle det som jeg gjør. Jeg liker å ha sex med damer og ikke dokker, men støyet kan jeg klare meg uten.
Havbris Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Kanskje du bare må spørre damen på første date (eller før du hopper til køys med et ONS) om hun bråker i senga? Garantert et turn-off spørsmål, men da styrer du unna de bråkete damene og du ender kanskje heller opp med en melsekkliknende skapning? Vet ikke hva som er verst? Det er nok ikke spesielt heftig å bli bedt om å dempe seg heller - med mindre man er i en sammenheng der det er "nødvendig". Nytelse uttrykkes på mange måter, og lyder er en av variasjonene.
Gjest Hater sexbrøling Skrevet 23. juni 2011 #8 Skrevet 23. juni 2011 Trodde jeg var alene om dette. Jeg HATER også når damer skriker så lungene nermest vrenges, under sex. Det er svært distraherende, og tar oppmerksomheten bort fra sexen. Brølende damer er så utrolig turn-off. 2
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 Kanskje du bare må spørre damen på første date Jeg kan se det for meg. TS drar frem et notatblokk på første date, leser opp fra den og spør, "er du høylytt under sex? Hvilke stillinger er du med på? Har du noen fetisjer? Hvor mange har du hatt sex med? Tar du den der bak? Kan du propellen?". Vel, man må jo finne ut av om man passer sammen. 2
Havbris Skrevet 23. juni 2011 #10 Skrevet 23. juni 2011 Jeg kan se det for meg. TS drar frem et notatblokk på første date, leser opp fra den og spør, "er du høylytt under sex? Hvilke stillinger er du med på? Har du noen fetisjer? Hvor mange har du hatt sex med? Tar du den der bak? Kan du propellen?". Vel, man må jo finne ut av om man passer sammen. Jeg glemte åpenbart å legge på en smiley - det var nok ikke ment helt alvorlig nei! Selvfølgelig - liker man ikke "bråk" så liker man ikke bråk.
Gjest ts Skrevet 23. juni 2011 #11 Skrevet 23. juni 2011 Trodde jeg var alene om dette. Jeg HATER også når damer skriker så lungene nermest vrenges, under sex. Det er svært distraherende, og tar oppmerksomheten bort fra sexen. Brølende damer er så utrolig turn-off. Ja jeg kan ikke fordra det rett og slett. Føler at jeg er med en rebelsk "drittunge" som ikke har lært seg å bruke innestemme. Jeg sier ikke at hun trenger å være lydløs, men det går ann å beherske seg til rolig og stille stønning. 1
Havbris Skrevet 23. juni 2011 #12 Skrevet 23. juni 2011 Ja jeg kan ikke fordra det rett og slett. Føler at jeg er med en rebelsk "drittunge" som ikke har lært seg å bruke innestemme. Jeg sier ikke at hun trenger å være lydløs, men det går ann å beherske seg til rolig og stille stønning. Er du alltid sikker på at hylingen er ekte og ikke fake?
Gjest ts Skrevet 23. juni 2011 #13 Skrevet 23. juni 2011 Er du alltid sikker på at hylingen er ekte og ikke fake? Tro meg, den er nok neppe fake. Liker heller ikke høy stønning, liker at det er ganske lavt når vi har oss. Fuck it jeg bare kjører på og hysjer neste gang,l får jeg satse på at hun ikke ta seg nær av det. He he
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #14 Skrevet 23. juni 2011 Ja jeg kan ikke fordra det rett og slett. Føler at jeg er med en rebelsk "drittunge" som ikke har lært seg å bruke innestemme. Jeg sier ikke at hun trenger å være lydløs, men det går ann å beherske seg til rolig og stille stønning. Det er vell vanskelig å beherske seg når det er godt da vell... Drev på en stund med en som klikka helt hvis jeg lagde lyd i senga, han bare "hyyysj, vær stille". Ikke noe særlig koselig å begrense seg, og han ble arkivert ganske fort 3
Gjest Maneater Skrevet 23. juni 2011 #15 Skrevet 23. juni 2011 Trodde jeg var alene om dette. Jeg HATER også når damer skriker så lungene nermest vrenges, under sex. Det er svært distraherende, og tar oppmerksomheten bort fra sexen. Brølende damer er så utrolig turn-off. Selv kommer jeg bare av og til med noen små grynt og sukk men det høres jo litt spennende ut for damer som skriker ut.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #16 Skrevet 23. juni 2011 Altså, bare så dere har det helt klart for dere, kvinner: majoriteten av oss mannfolk tenner på lydene dere lager. I tillegg er det en god måte å kommunisere på, jo mer lyd, jo lettere er det for oss å vite at det vi gjør er riktig. Jeg vet ikke med TS, men jeg ville i alle fall opplevd det som heller kjedelig hvis hun bare lå der, stille "..." "..." "..." "..." "..." "..." "ja, nå kom jeg, nå kan du stoppe" Da ville jeg foretrukket å ta saken i mine egne hender faktisk. 8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #17 Skrevet 23. juni 2011 Skjønner TS godt, jeg. Jeg er kvinne, og har hatt min andel av ONS-er og pulevenner opp gjennom årene. De mennene som har stønnet masse har aldri kommet inn på mitt soverom igjen Blant mine venninner er det velkjent at vi stønner høyest og skriker litt når vi faker... Håper liksom at han skal bli fortere ferdig på den måten.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2011 #18 Skrevet 23. juni 2011 Altså, bare så dere har det helt klart for dere, kvinner: majoriteten av oss mannfolk tenner på lydene dere lager. I tillegg er det en god måte å kommunisere på, jo mer lyd, jo lettere er det for oss å vite at det vi gjør er riktig. Jeg vet ikke med TS, men jeg ville i alle fall opplevd det som heller kjedelig hvis hun bare lå der, stille "..." "..." "..." "..." "..." "..." "ja, nå kom jeg, nå kan du stoppe" Da ville jeg foretrukket å ta saken i mine egne hender faktisk. lol du kan da alltid ta saken i egne hender lol. Trenger ikke damer år man har fantasi og fine hender lol
Gjest gjest Skrevet 23. juni 2011 #19 Skrevet 23. juni 2011 Trodde jeg var alene om dette. Jeg HATER også når damer skriker så lungene nermest vrenges, under sex. Det er svært distraherende, og tar oppmerksomheten bort fra sexen. Brølende damer er så utrolig turn-off. hørest ut som dama har det vondt når hun har sex med deg.. derav skrikinga.. har dere hørt etter om det heller er skrikring av smerte? kanskje et hint? 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2011 #20 Skrevet 23. juni 2011 Det er noe som heter å ta hensyn til naboene da. Tenkt på det? En må ikke alltid skrike hull på partnerens trommehinne. ...og jeg lurer meg på om ikke også enkelte damejenter er sterkt påvirket av all grisehylingen + korrekt antall verbale setninger ala "oooOOO...aaaahhh...suck my Duck, baby", pr fem minutters intervaller. De har sikkert lagt seg til et skjema med rundetider, for å virke up to date på oinke-fronten. Det er meget mulig... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå