Gå til innhold

sex med ny "kjæreste"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver med en fyr for tiden, og vi har sex - men sexen er helt rævva. Jeg er veldig glad i han og er veldig forelsket meen... Han liker ikke min "veiviser" på musa, så den fjernet jeg for han - nå føler jeg meg som ei liten 10åring som ikke har fått hår på musa, pluss at hvis jeg i det minste lager en liten stønnelyd så sier han hysj.. Jeg mister litt lysten. er vant til å skrike ut som jeg vil, og virkelig knulle, og ikke bare små jukke.

Han har sagt at han bruker opptil 4 timer på å komme, har dere tips til hva jeg kan gjøre så dette ikke tar så lang tid? Jeg har ikke tålmodighet til å ha sex i fire timer, jeg liker best kjappiser :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver med en fyr for tiden, og vi har sex - men sexen er helt rævva. Jeg er veldig glad i han og er veldig forelsket meen... Han liker ikke min "veiviser" på musa, så den fjernet jeg for han - nå føler jeg meg som ei liten 10åring som ikke har fått hår på musa, pluss at hvis jeg i det minste lager en liten stønnelyd så sier han hysj.. Jeg mister litt lysten. er vant til å skrike ut som jeg vil, og virkelig knulle, og ikke bare små jukke.

Han har sagt at han bruker opptil 4 timer på å komme, har dere tips til hva jeg kan gjøre så dette ikke tar så lang tid? Jeg har ikke tålmodighet til å ha sex i fire timer, jeg liker best kjappiser :(

Be han knulle deg i ræva? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Stakkar jenta da! Hahahaha. Unnskyld meg, jeg vet ikke om jeg skal le eller grine... :skratte: Jeg ler virkelig ikke av DEG. Unnskyld, unnskyld.

Her må du nok bare være litt mer bestemt, og stå på ditt. Lag lyd! Og be HAN om å holde kjeft om han hysjer på deg, kanskje det inspirerer til litt mer action fra han sin side også ;) Uff.. Sender deg en klem jeg. :klemmer:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oj! :fnise: Uff, man kan ha god og langvarig sex, men opptil 4 timer bare for at han skal komme?

Sett dere ned og prat, fortell hva du vil og tenker ift sex, og at det at han sier "hysj" kanskje ikke er så fryktelig kult! Lykke til ts!

AnonymBruker
Skrevet

ts her.

bra det er flere enn jeg som reagerte på hysjene hans :/ mister jo seriøst lysten når han sier hysj hvis jeg stønner litt.. hehee

orker jo ikke å ha sex i fire timer, musa blir jo helt øm :P maks 30-60 min liksom..

må nok prøve å prate med han, men kjenner han ikke så godt enda så er litt sårt tema :(

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skjønner ærlig talt ikke at du gidder. Greit nok at han har vanskelig for å komme, sånn er det for noen. Men at han hysjer på deg? Da hadde jeg bare blitt sinna tror jeg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du må ta kontrollen her, ts? TA han hardt en dag. Overmann han og hold han nede, mens du rir han hardt og brutalt :lur: Da tror jeg han skulle komme ganske fort, mens du humper oppå han, og han har fritt utsyn til dine hofter, mage, pupper og ditt kåte blikk der du stønner og virkelig vise nytelse. Yeah! Come on cowboy, ride my ponney!!! :humpe:

• Liker 2
Skrevet

Sist jeg var i en slik situasjon dumpet jeg personen og gikk videre :takke: Ta saken i egne hender! Dersom du allerede nå ser at sexen ikke kommer til å bli noe særlig bedre, så blir den nok ikke det heller. Han virker som en sær person, og den hysjinga hans... Den hadde jeg absolutt ikke funnet meg i. Da hadde jeg nok bare sagt "hvis du vil ha det stille, så får du ha det så fint!", og dratt. Ferdig med det :skaal:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han der er helten min. Har irritert meg lenge over bråket til dama jeg også, men aldri våget å si fra. Takk for tipset :)

Skrevet

Jeg ler litt av deg også, beklager. Jeg skjønner at du er forelsket, men er du voksen så er du også i stand til å bestemme deg for at slik kan du ikke ha det. Hvis beskrivelsen er riktig så er dette en idiot som jeg tviler på det er bryet verdt å bruke særlig med tid på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sorry altså, men jeg trodde dette var en spøk. Er da ingen menn som virkelig er sånn? Går jo nesten ikke ann å ha sex i FIRE TIMER, dummeste jeg har hørt. Hadde dumpa han på flekken.

Skrevet

Dump faenskapet.

• Liker 3
Skrevet

Det er jo ikke rart han må holde på i fire timer hvis han hysjer på deg og han bare vil ligge der og "småjukke litt"!

For en egoistisk fyr slo det meg - hva sier han hvis du sier at det er turnoff når han holder kjeft, og at du kun vil ha sex i fem minutter? Man må jo både gi og ta!

Skrevet

Haha! Dagens vits! :)

At han ba deg om å barbere deg er vel ikke verdens undergang så sant dette ikke var noe du var sterkt imot selv?

Men at han hysjer på deg er helt hysterisk morsomt og selvsagt totalt uakseptabelt, så sant dere ikke var i en situasjon hvor diskresjon var påkrevd og du mistet litt kontroll ;)

Jeg bruker alltid å forsikre nye partnere om at jeg elsker stønning og at de for all del ikke må holde igjen noe som helst. Rundt meg kan de være akkurat slik de vil :)

Avgjørelsen rundt dette må du ta selv, den kan ikke forumet ta for deg, men jeg personlig ville aldri gått inn i et forhold hvor det var slike problem så tidlig i forholdet ;)

Skrevet

Høres ut som om han har noen issues..

AnonymBruker
Skrevet

tusen takk for mange sine meninger.

jeg syns sex er veldig viktig i et forhold, så jeg skulle ønske han var litt anderledes når det gjaldt sexen. er veldig forelsket i han og veldig glad i han så føles så feil å skulle dumpe han pga sexen.

men jeg skal til han i helgen, og dersom sexen er elendig osv i helgen kommer jeg nok til å trekke meg litt tilbake - for sex er veldig viktig. og som noen av dere sier når sexen er elendig nå, kommer den aldri til å bli så bra heller.... kan jo prøve å ta kontrollen og se hvordan han reagerer. er litt for 'tidlig' til at jeg begynner å diskutere hvordan jeg liker det og ikke liker det i sengen enda, stillinger osv er greit - men tør ikke å begynne å klage på han fordi jeg vet han ikke har hatt mange sex partnere og han ikke har hatt sex på over 1 år...

klem ts

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Jeg ville prøvd å ta det opp med han i en ikke seksuell setting.

Jeg ville spurt hvorfor han ikke liker lyder i senga f.eks. jeg ville også prøvd forsiktig å si hva jeg liker. Prøv å komme inn på emnet på en naturlig måte.

Synes egentlig han høres veldig egoistisk ut i senga. Jeg hadde gitt ham en kjans, men hadde det ikke endret seg etter at jeg hadde snakket med han, hadde jeg gått ganske fort tror jeg :sjenert:

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg kan med sikkerhet si at fyren din har issues.

Hysj tilbake når han hysjer på deg og stønn videre som en apekatt på speed.

Kanskje han dumper deg om du oppfører deg slik du vil i sengen, men kanskje er det like greit? Fyren høres egoistisk og umoden ut.

Du trenger jo heller ikke å si "NÅ VIL JEG PRATE OM SEX!!!". Du kan si forsiktig at du føler at du og han er litt forskjellige på enkelte områder og at du gjerne har litt lyst til å avklare en sak eller to. Spør han rett ut hvorfor han hysjer på deg.. Det med de 4 timene er sikkert lettere å endre, så det tror jeg ikke du trenger å henge deg så oppi.

Gjest Maneater
Skrevet

Det er ikke alle menn som synes kvinnelig kåtskap er så flott da dette kanskje truer hans mannlige store og sårbare ego.

Din seksuelle apetitt gir han sikkert prestasjonsangst.

Og stønning fra din side avslører jo at du nyter.

• Liker 1
Skrevet

Fy faen! Haha, han høres fryktelig snerpete ut, tror jeg hadde løpt for livet. Var en gang sammen med en sånn snerpe, som syntes at alt utenom (klamrende) misjonær var kinky, og at jeg tok han på pikken var omtrent perverst (han likte det litt da allikevel). Ikke rart typen din trenger fire timer på å komme dersom han har så mange sperrer, det dere bedriver er ikke sex, det er kopulering :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...