Gå til innhold

Skal inn til undersøkelse - Cystoskopi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg helt rådvill her.

Jeg har noe som kan ligne en kraftig Urinveisinfeksjon, nyrebekkenbetennelse eller nyrestein. To leger har sett på meg og vi har funnet ut at det ikke er UVI som jeg ble testet for to ganger denne uken, senest i dag.

Legen har henvist meg til Cystoskopi undersøkelse. Det er over et halvt år på haukeland sykehus for å komme til.

Man blir heller ikke prioritert med mindre man kommer inn på akutten med store smerter sa legen.

Dette har vært av og på i 3 måneder men nå er det skikkelig ille og jeg er nå selv i skrivende stund i smerter.

Jeg ringte Volvat i bergen og de har ikke ledige timer før i August.

De sa jeg kunne høre med "Aleris" men jeg kan ikke se på nettsidene deres at de driver med urologi.

Er det da noen andre steder i Bergen og omegn som jeg kan kontakte ? Får også støtte av NAV og er ikke i arbeid. kunne de hvert behjelpelig med å dekke kostnadene for undersøkelsen som ligger på ca 1500 kr?

Helsevesenet.. :sukk:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan høre med Betanien eller Haraldsplass. Du må betale egenandel så lenge du ikke har frikort, dersom du går privat (aleris,volvat) må du betale det alt det undersøkelsen koster, uavhengig av om du har frikort eller ikke.

Skrevet

Jeg er villig til å betale, om jeg får det dekket eller ei for å komme inn privat.

De korteste ventetidene i offentlige var Betanien på 9 uker.

Aleris driver ikke med urologi. Så da lurer jeg på om det finnes andre private. Volvat har først ledig time i August og det er litt for lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...