AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Noen som kan hjelpe? Jeg kjenner et hakk i livmortappe, om det er det det heter, helt innert i skjeden. Er det normalt?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Når jeg stikker fingeren inn i skjeden, når jeg er kåt ... ... så kjenner jeg bunnen av skjeden, altså den greie der hvor sæd kan gå inn gjennom for å komme til lovmoren. Er ikke det livmoren da? Iallfall så kjenner jeg på livmoretappen, og jeg kjenner at det er et kutt eller hakk i den ... den er glatt, men det er en hakk ... noen som forstår?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Kanskje det er inngangen til livmoren? Ja, inngangen til livmoren, ja .. heter ikke det livmortappen?
FrøkenJosefine Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Jojo, men kanskje det hakket er selve inngangen til livmoren din? Altså det er videre inn der og der ligger jo livmor, eggstokker og annet grums (eller involler som det så fint heter..hehe) Kanskje det rett og slett er hullet der sædcellene går inn? Så lenge det ikke er ømt eller vondt er det sikkert ingen fare, men kan jo spørre ved deste GU?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Nei, det gjør ikke vondt, men jeg syns det er rart, for det er et hakk som virker litt dypt, en jeg tør ikke presse fingeren inn der. Har ingen andre det sånn?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #8 Skrevet 23. juni 2011 Det er inngangen til livmoren din. Det er rett og slett et hull som åpner seg ved eggløsning og ved mens. Det heter livmorhalsen eller livmortappen ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå