Gjest haven Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Jeg trenger anbefaling av hvilket leketøy som er lurt å forberede for analsex. Det går veldig fint med leking, men altså ikke spesielt fint med penetrering. Jeg nekter å gi opp ønsket om å avansere - så tanken er å venne meg gradvis til det. Tilvenning fra finger(supert) til full penetrering(v-o-n-d-t) er visst ikke helt gjennomførbart, så; Hvilket leketøy er lurt å begynne med?
Gjest HunterLady Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Kjøp deg en god buttplug. Det er det eneste som funker på meg ihvertfall, eller en dildo med litt størrelse på. Jeg får panikk av analkuler og tynne, små vibratorer eller egg. De gjør ikke vondt så lenge DU bruker de til oppvarming og ikke han. Gutter har en tendens til å bli overivrige og helst vil de stappe knyttneven opp. De skjønner liksom ikke at det ikke er helt behagelig uten forberedelse. 1
Gjest Katten. Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Vi kjøpte en mellomstor buttplug med vibrasjon. Vanlig oppvarming med fingre først, før man bruker den. Vibrasjonen er fantastisk, siden mannen også vil kjenne det veldig godt! :D
Gjest Raindrops Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Jeg har denne: http://shop.erotikknett.no/Anale-gleder/Med-vibrator/Anal-screwer---liten Synes den er akkurat passe stor/liten, iallefall i begynnelsen hvis det er første gang noe skal opp der Endret 23. juni 2011 av Raindrops
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå