Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Tirkes
Skrevet

Er det den lyden kun unge kan høre?

JEG NEKTER Å KLIKKE PÅ DEN! Jeg er helt sikker på at jeg KAN høre den.

*nekter å innse hun er faretruende nær 30*

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kan høre den :) Blir like glad hver gang den dukker opp og jeg kan høre den :) Jeg er 30 forresten :)

Skrevet

Før jeg trykker... er det den lyden som er så jævla vond for ørene?

• Liker 1
Skrevet

For en ubehagelig lyd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ARRGH hater den lyden der. Skjærer møkk høyt i ørene mine.

Skrevet

That's it, jeg trykker IKKE på den linken der nei :snurt:

Skrevet

Argh, får helt trykk i hodet av den lyden. Like greit at jeg ikke hører den så godt (greit å kunne trøste seg med det når man er over 40).

Skrevet

Ja, uff, så ubehagelig.....:plystre:

• Liker 4
Skrevet

Haha, jeg trykket på linken, og hørte ingenting. Kunne ikke skjønner hvorfor, jeg er jo bare 24 (med andre ord, ung :D ). Og så fikk jeg øye på "Trykk her for å høre lyden" :fnise: Jeg er fremdeles ung - og har glemt hvor jævlig den lyden er :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hører den, men enten var dette en snill versjon, eller så holder jeg på å miste den frekvensen. Den var langt fra så ille som den pleier å være! Kan ha noe med de vanvittige dottene jeg har i ørene pga kraftig forkjølelse, forresten...

• Liker 2
Skrevet

Hørte den! Er litt lettet, fordi pga mange ørebetennelser i barndommen har jeg blitt fortalt at hørselen min kommer til å svekkes litt tidligere enn hos andre. Er i midten av 20-årene:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører den, men enten var dette en snill versjon, eller så holder jeg på å miste den frekvensen. Den var langt fra så ille som den pleier å være! Kan ha noe med de vanvittige dottene jeg har i ørene pga kraftig forkjølelse, forresten...

Samme, samme og samme :ler:

Skrevet

Hører den uten problemer!!

Gnager langt inn i hodet jo!!

Skrevet

Er det forresten sant at godt voksne ikke kan høre den? og da ikke pga volummet men hvor pipende det er?

Skrevet

Jeg hørte ingenting, jeg er 21! Hørte den for et par år siden.. Faen, jeg er blitt gammel :P

• Liker 1
Skrevet

Hører den godt! Det er egentlig litt fascinerende at noen ikke hører den...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører den veldig godt, selv når jeg skrur volumet til nederste hakk. Er 34, så det må jo være noe som ikke stemmer helt med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...