Gjest Cuntzilla Skrevet 26. juni 2011 #21 Skrevet 26. juni 2011 (endret) Det ligger vel litt i ordet hva løs egentlig er. "Løs"; "løssluppen"; "sluppet løs"... da angivelig fra noe eller noen som kontrollerte og holdt vedkommende fast. Bra definisjon. Jeg er løs som fuglen! Endret 27. juni 2011 av MissStiles 1
MissStiles Skrevet 27. juni 2011 #22 Skrevet 27. juni 2011 Tråden er ryddet pga avsporing. MissStiles, mod
Steinar40 Skrevet 27. juni 2011 #23 Skrevet 27. juni 2011 Det ligger vel litt i ordet hva løs egentlig er. "Løs"; "løssluppen"; "sluppet løs"... da angivelig fra noe eller noen som kontrollerte og holdt vedkommende fast. Mennesker må ha grenser å forholde seg til. Ellers blir det intet samfunn. Intet samarbeide. Det blir anarki hvis alle skal gjøre akkurat som de selv vil. Det gjelder også innenfor et parforhold. Hva single folk velger å gjøre på kjærlighetsfronten, blir jo derimot hovedsaklig deres eget problem. 1
HerrNelson2 Skrevet 27. juni 2011 #24 Skrevet 27. juni 2011 Mennesker må ha grenser å forholde seg til. Ellers blir det intet samfunn. Intet samarbeide. Det blir anarki hvis alle skal gjøre akkurat som de selv vil. Det gjelder også innenfor et parforhold. Enig, og grenser hadde man jo i dette samfunnet helt til noen kom forbi og fortalte kvinner at de var undertrykt, og at "jeg, og mine rødvinsdrikkende søstre, skal frigjøre dere og slippe dere løs fra menns makt og kontroll".
Mokkaa Skrevet 27. juni 2011 #25 Skrevet 27. juni 2011 Jeg mener at man er løs når man ligger rundt for å få bekreftelse på at man er attraktiv. "Løs" ble vel først brukt i den mening at man har ligget med så mange at man har blitt løs nedentil, eller? Hvis det slik, synes jeg ikke man kan bruke det om menn, ettersom de ikke kan bli løs . Det er egentlig litt synd, ettersom det finnes mange "løse" menn der ute.
Steinar40 Skrevet 27. juni 2011 #26 Skrevet 27. juni 2011 Jeg mener at man er løs når man ligger rundt for å få bekreftelse på at man er attraktiv. Slike individer har nok som regel noen personlige problemer, og det tryggeste er å holde god avstand. "Løs" ble vel først brukt i den mening at man har ligget med så mange at man har blitt løs nedentil, eller? Hvis det slik, synes jeg ikke man kan bruke det om menn, ettersom de ikke kan bli løs . Det er egentlig litt synd, ettersom det finnes mange "løse" menn der ute. Interessant teori rundt ordets opprinnelse hehe Uansett har du helt rett når det gjelder at oppførselen ikke er noe bedre samme hvilket kjønn det dreier seg om. 1
Steinar40 Skrevet 27. juni 2011 #27 Skrevet 27. juni 2011 Enig, og grenser hadde man jo i dette samfunnet helt til noen kom forbi og fortalte kvinner at de var undertrykt, og at "jeg, og mine rødvinsdrikkende søstre, skal frigjøre dere og slippe dere løs fra menns makt og kontroll". I den ideelle verden hadde det ikke vært nødvendig at noen bestemte over andre. Da hadde alle samarbeidet helt problemfritt og fritt fra egoisme. Men er det noen som har sett dette landet kalt utopia? hehe
Gjest Bjørn82 Skrevet 27. juni 2011 #28 Skrevet 27. juni 2011 Når er det man trår over grensen og blir sett på som løs? Hva synes dere? Har aldri truffet en løs jente enda.. Men har truffet et par jenter som har hatt sex uten å vite hva motparten heter.. Jeg synes de bare er sexy jeg.
Gjest Bjørn82 Skrevet 27. juni 2011 #29 Skrevet 27. juni 2011 Når er det man trår over grensen og blir sett på som løs? Hva synes dere? Har aldri truffet en løs jente enda.. Men har truffet et par jenter som har hatt sex uten å vite hva motparten heter.. Jeg synes de bare er sexy jeg.
Mokkaa Skrevet 27. juni 2011 #30 Skrevet 27. juni 2011 Har aldri truffet en løs jente enda.. Men har truffet et par jenter som har hatt sex uten å vite hva motparten heter.. Jeg synes de bare er sexy jeg. Synes du de blir sexye av at de ikke vet hvem de ligger med er?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå