AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Når er det man trår over grensen og blir sett på som løs? Hva synes dere?
VolvoLinda Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 For min del er grensen ganske liten, altså , jeg ser på ei jente som løs bare hun kler seg litt utfordrende liksom. Det er jo såklart feil da! Men det kan jo være nok å bare ligge med feil gutt, det! Også er det kanskje noe med det at om du bor på en liten bygd og feier over alle, eller drar på fest på fredag og ligger med en liksom. Vi har jo forskjellige behov alle sammen , så løs er vel et ord som aldri burde vært oppfunnet! 1
Evelyne Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Ser jag en tjej som klär sig utmanande och dreglar efter killarna och man verkligen ser på henne att hon letar efter någon att spendera kvällen med så blir mitt intryck av henne att hon är lös. Hon kan lika gärna vara oskuld egentligen då siffran är irrelevant. Allt handlar ju om hur man beter sig där och då. 3
Steinar40 Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 Det kan være greit for dere kvinnfolk å forstå at visse mannfolk også bør betegnes som løs. Eventuelt desperat eller billig. En horebukk = løs. Noe som bare betyr problemer. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Det kan være greit for dere kvinnfolk å forstå at visse mannfolk også bør betegnes som løs. Eventuelt desperat eller billig. En horebukk = løs. Noe som bare betyr problemer. helt enig med deg, syns at mannfolk også kan betegnes som løs. Syns egentlig at vi kvinnfolk er altfor dømmende når det kommer til våres medsøstre og at mannfolk er bare playere om de får seg et random ligg. Player for meg betegnes nesten som noe bra, mens løs er noe skikkelig disgusting, nesten som at man er en brukt billig, skitten hore vis man har hatt f.eks one night stand. Hvor er feministene når vi kommer til dette stykke egentlig? ellers er dere å kriger rundt for våres rettigheter, men det å kalle våres medsøstre for horer gjør vi uten å synes synd i henne som ble "brukt" engang. Er det noe jeg aldri som kvinne kommer til å forstå er nettopp kvinnfolk! Jeg er glad jeg ikke ble født med det kvinne syndromet kalt for: Sjalusi! Jeg syns vi skal være glad for at vi ble født med MAKT kalt for fitte! Sjalusi avhenger bare av hjertet og av innstinkter. Dessuten det er vell ikke uten grunn vi fikk denne utspekulerte, avanserte hjernen mannen ikke fikk utdelt. Husk alltid at det er et lite forskjell mellom hjerne og sjel, så skap dere litt selvtillit og bruk hjernen, det er det den er skapt for kjære kvinner!
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Folk som ikke greier å være enslige i mer enn en uke---> løs. 6
Steinar40 Skrevet 24. juni 2011 #7 Skrevet 24. juni 2011 helt enig med deg, syns at mannfolk også kan betegnes som løs. Syns egentlig at vi kvinnfolk er altfor dømmende når det kommer til våres medsøstre og at mannfolk er bare playere om de får seg et random ligg. Player for meg betegnes nesten som noe bra, mens løs er noe skikkelig disgusting, nesten som at man er en brukt billig, skitten hore vis man har hatt f.eks one night stand. Hvor er feministene når vi kommer til dette stykke egentlig? ellers er dere å kriger rundt for våres rettigheter, men det å kalle våres medsøstre for horer gjør vi uten å synes synd i henne som ble "brukt" engang. Er det noe jeg aldri som kvinne kommer til å forstå er nettopp kvinnfolk! Jeg er glad jeg ikke ble født med det kvinne syndromet kalt for: Sjalusi! Jeg syns vi skal være glad for at vi ble født med MAKT kalt for fitte! Sjalusi avhenger bare av hjertet og av innstinkter. Dessuten det er vell ikke uten grunn vi fikk denne utspekulerte, avanserte hjernen mannen ikke fikk utdelt. Husk alltid at det er et lite forskjell mellom hjerne og sjel, så skap dere litt selvtillit og bruk hjernen, det er det den er skapt for kjære kvinner! MAKT kalt for fitte ... hehe Ja, det er forsåvidt sant nok. Uten de såkalte kvinnelige attributter så hadde dere selvfølgelig aldri klart å fange en mann. Det sier seg selv. Men dette er et tveegget sverd. Makt på den ene siden, og sårbarhet på den andre. Med andre ord så er dere sårbare for å bli utnyttet. Det finnes mer enn nok av mannfolk som er villige til å gå over lik for å tilfredsstille egne behov.
Glukk Skrevet 24. juni 2011 #9 Skrevet 24. juni 2011 For meg er man løs om man ligger med hva som helst på 2 bein.
Gjest Katten. Skrevet 24. juni 2011 #10 Skrevet 24. juni 2011 Når ei jente overhodet ikke har standard med hvem hun hopper til sengs med - da er hun løs. Er selvfølgelig ikke kjekt å knullet den ene vennegjengen etter den andre heller.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #11 Skrevet 24. juni 2011 Så hvis en jente f.eks. har seg med fire gutter i løpet av tre måneder, er hun da løs? Derav den ene gutten var kjæresten...
kristian82 Skrevet 24. juni 2011 #12 Skrevet 24. juni 2011 Når er det man trår over grensen og blir sett på som løs? Hva synes dere? Noen indikatorer er vel at man ikke vet hvor mange man har hatt sex med, eller hva de heter foruten om til nød at man husker noen fornavn. At man til stadighet gjentar setningen (til ulike menn) "jeg går på p-piller så bør ikke bruke kondom". Utroskap er likestilt med å være løs, osv. 1
Steinar40 Skrevet 24. juni 2011 #13 Skrevet 24. juni 2011 Så hvis en jente f.eks. har seg med fire gutter i løpet av tre måneder, er hun da løs? Derav den ene gutten var kjæresten... Selvfølgelig er hun da løs. Eller billig. Hadde du skrevet fire gutter i løpet av tre år, så kunne man ha vurdert noe annet. 2
Gjest Katten. Skrevet 24. juni 2011 #14 Skrevet 24. juni 2011 Selvfølgelig er hun da løs. Eller billig. Hadde du skrevet fire gutter i løpet av tre år, så kunne man ha vurdert noe annet. Nei. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #15 Skrevet 24. juni 2011 For meg har det kun med hvor lite som skal til for å komme i buksa på dem. Hvis man ligger med personer uten å vite hva slags person det er, er man løs. Hvis man ligger med personer man ikke bør ligge med, bare fordi man ikke klarer å styre seg, er man løs. Hvis man skifter sexpartnere ofte (en ny hver måned, eller hver uke) er man løs. 2
Facepainter Skrevet 24. juni 2011 #16 Skrevet 24. juni 2011 Jeg er definitivt løs, siden jeg ligger med de jeg har lyst til å ligge med uten å tenke på hva andre synes om det. 5
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 24. juni 2011 #17 Skrevet 24. juni 2011 Utroskap er likestilt med å være løs, osv. Ikke enig. Hvis man er singel, så kan man gjøre hva man vil med hvem man vil, og stå for det. Folk som er utro derimot, er de som har valgt et "commitment" (husker ikke hva det heter på norsk..) til en annen person. Det vil si at de altså ikke skal ligge med noen andre enn sin partner. Så gjør de det likevel, og er umoralske drittmennesker.
Gjest Cuntzilla Skrevet 26. juni 2011 #18 Skrevet 26. juni 2011 Jeg diskuterte dette med en venn engang. Jeg mener selv jeg er løs (ikke fordi jeg er nedsettende mot meg selv, men fordi jeg har selvironi) siden jeg har et relativt frigjort seksualliv, men han mente jeg ikke var det siden jeg er umulig å få til sengs av de jeg ikke vil ha eller når jeg er i et forhold. Så vi har vel alle litt forskjellige definisjoner. Noe som kanskje ikke var et helt revolusjonerende og innsiktsfullt svar. Mer konkret så er jeg kanskje enig med han. Når man stadig havner til sengs med folk man ikke hadde planlagt å gå til sengs med og angrer på dagen derpå så er man vel kanskje litt for løs for sitt eget beste. Men hva da med de som er umulige å nedlegge for den jevne mann i gata som prøver seg, men som på eget initiativ f eks går på en swingersklubb eller arrangerer en trekant med et par nøye utvalgte - men ikke nødvendigvis så nære og kjære - personer? Sånn sett mener jeg at jeg er løs med varene, selv om jeg ikke er lett å lure. Ikke det at det bryr meg spesielt mye om jeg kan kalles løs eller ei
Steinar40 Skrevet 26. juni 2011 #19 Skrevet 26. juni 2011 (endret) Jeg diskuterte dette med en venn engang. Jeg mener selv jeg er løs (ikke fordi jeg er nedsettende mot meg selv, men fordi jeg har selvironi) siden jeg har et relativt frigjort seksualliv, men han mente jeg ikke var det siden jeg er umulig å få til sengs av de jeg ikke vil ha eller når jeg er i et forhold. Så vi har vel alle litt forskjellige definisjoner. Noe som kanskje ikke var et helt revolusjonerende og innsiktsfullt svar. Mer konkret så er jeg kanskje enig med han. Når man stadig havner til sengs med folk man ikke hadde planlagt å gå til sengs med og angrer på dagen derpå så er man vel kanskje litt for løs for sitt eget beste. Men hva da med de som er umulige å nedlegge for den jevne mann i gata som prøver seg, men som på eget initiativ f eks går på en swingersklubb eller arrangerer en trekant med et par nøye utvalgte - men ikke nødvendigvis så nære og kjære - personer? Sånn sett mener jeg at jeg er løs med varene, selv om jeg ikke er lett å lure. Ikke det at det bryr meg spesielt mye om jeg kan kalles løs eller ei Tror vi kan anta at begge deler dekkes av unormal oppførsel. Altså om man er løs, eller om man "lider av" såkalte perversjoner. Det å være løs kan sikkert ofte komme av psykiske problemer som f.eks en sterk indre usikkerhet som medfører at man aldri får nok oppmerksomhet og bekreftelse. Dette er da en unormal oppførsel som skader både selvet og andre. Det samme kan sies om en person som går på en swingersklubb eller arrangerer en trekant - som i ditt tilfelle. Dette indikerer også et eller annet underliggende psykisk problem som gir seg utslag i en unormal oppførsel. Jeg tenker at det f.eks kan være så enkelt at det dreier seg om et større behov for spenning enn gjennomsnittet (normalen). Men det kan sikkert være en av mange andre (og verre) mulige forklaringer også. Endret 27. juni 2011 av Steinar40 1
HerrNelson2 Skrevet 26. juni 2011 #20 Skrevet 26. juni 2011 Det ligger vel litt i ordet hva løs egentlig er. "Løs"; "løssluppen"; "sluppet løs"... da angivelig fra noe eller noen som kontrollerte og holdt vedkommende fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå