Gå til innhold

The Voice


avenue

Anbefalte innlegg

Synes hun som synger sammen med Monica har utrolig vakker stemme. Monica sin måte å synge på blir for hakkete for meg. Blir sliten å høre på. Men hun går sikkert videre, siden hun er anderledes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå avsporer jeg veldig her, men å si at folk ligner på terroristen syntes jeg er en utrolig stygg ting å skrive. Jeg vet, dette er kvinneguiden og man blir ikke overasket av noe som blir skrevet lenger, men dette reagerte jeg på. Jeg skjønner at folk kan tenke sitt, men jeg syntes ikke man trenger å skrive det. Dette er internett og i teorien kan personen lese det, og hadde det vært meg, hadde jeg blitt ydmyket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde over for sent. Var det MOnica eller Titti (?) som gikk videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det særpreget til Monica er slitsomt å høre på. Kunne aldri hørt en hel cd med hun.

Enig, på en måte! Jeg liker særpreget - men hun drar det alt for langt. Engelskuttalen hennes er jo fullstendig på jordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Enig, på en måte! Jeg liker særpreget - men hun drar det alt for langt. Engelskuttalen hennes er jo fullstendig på jordet!

Hehe, ja. Men det virker som hun gjør det litt med vilje også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monica er AWSOME! Hun er skikkelig artist. Høyt nivå når det kommer til sangstemme, men det er bare noen få ARTISTER der. Monica er blant annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Noen som vet hvor den prikkete blusen til Ida er kjøpt?

Har sett noe lignende på H&M for en stund tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja. Men det virker som hun gjør det litt med vilje også?

Ja, det var derfor jeg skrev at hun drar det alt for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Monika synger så tilgjort, og med den latterlige rare engelskuttalen sin høres det bare dumt ut! Joda, hun synger kanskje fint, men hun gjør seg alt for mye til.. Når ble det særpreg å synge merkelig engelsk? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...