Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Hei, virker som det er endel folk her med mye kunnskap og erfaring, så jeg spør her Det jeg lurer på er: når jeg onanerer pleier jeg av og til å bruke en dildo i vagina og etterhvert stimulerer jeg også klitoris. Dette er så sinnsykt deilig at jeg kommer (tror jeg?, hehe) etter kanskje 10-20 sekunder. Jeg får mange sterke sammentrekkninger i vagina (dette er vanlig sant?) og da greier jeg ikke å ha dildoen inni meg lenger (det er nesten som den presses ut). Når jeg har fått "summet meg" og har lyst til mer så får jeg ikke dildoen inn igjen! Jeg er rett og slett for "anspent" der nede. I tillegg er jeg plutselig blitt ganske tørr selv om jeg før var kjempevåt. Er dette vanlig? Jeg tenker en del på dette fordi jeg lurer på hvordan det blir når jeg får så sterke orgasmer med en partner (jeg ikke hatt noe seriøst forhold enda, men noen ONS og noen "holde-på-forhold" som har vart noen måneder, men har bare fått mindre sterke klitorisorgamser). Det er jo ikke så veldig kjekt å stoppe, kanskje når han også nærmer seg å komme, fordi jeg plutselig er blitt trang som bare det! Noen råd eller erfaringer? er dette normalt? Hvordan er det når DU får orgamse - får du sterke sammentrekninger da? Jeg lurer også på, kjenner gutten dette når han er inni jenta? Jeg ville tro dette vil være godt for han, eller? På forhånd takk for svar
Vaeh Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 For en jente tar det oftest 7-15 minutter for å oppnå en orgasme. Det du kanskje har opplevd er at du kanskje har tatt direkte på klitoris, som er veldig følsom. Da pleier som regel musklene i beina å rykke til.
Gjest Blubberella Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 (endret) For en jente tar det oftest 7-15 minutter for å oppnå en orgasme. Det du kanskje har opplevd er at du kanskje har tatt direkte på klitoris, som er veldig følsom. Da pleier som regel musklene i beina å rykke til. Selv om det du skriver her er mest vanlig hos "den gjennomsnittlige kvinne", betyr det slett ikke at orgasmer på under 7 minutter er umulig eller vanskelig. Hvis jeg er skikkelig tent og gjør jobben selv (spesielt vha leketøy), kommer jeg lett på ett minutt eller to. Til TS: rett etter orgasme kan jeg noen ganger bli trangere og litt tørrere, men som oftest går det seg til igjen etter noen sekunders pause. Jeg har forstått det sånn at dette ikke er uvanlig. Jeg tror denne tranghetsfølelsen kommer av sammentrekningene i underlivet. Man blir jo på en måte litt anspent under orgasmen og rett etterpå. Hvis du ønsker å fortsette etter første orgasmen og sliter med tørrhet eller følelsen av tranghet, er det bare å investere i et godt glidemiddel. Og angående fremtidige partnere, så tror jeg ikke det blir noe problem. Og ja, de fleste både kjenner og setter veldig pris på sammentrekningene i underlivet Endret 24. juni 2011 av Ylvina 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 har opplevd å få orgasme på under ett minutt, så den gjennomsnittlige tiden er bare til å overse. Opplever også at dildoen presses ut, og det føles trangere ut etter en orgasme.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 For en jente tar det oftest 7-15 minutter for å oppnå en orgasme. Det du kanskje har opplevd er at du kanskje har tatt direkte på klitoris, som er veldig følsom. Da pleier som regel musklene i beina å rykke til. Hæ? Har du kilder? Dette synes jeg var snodig. Jeg trenger ett eneste minutt på klitorisorgasme, mens når jeg skal ha g-punkt orgasme trenger jeg først å varmes opp ved å stimulere klitoris til jeg nesten kommer, og deretter stimulere g-punktet i ett eller to minutter. Hvis sju til femten min. er normalt, hva er da jeg?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Unnskyld unnskyld, jeg er hun ovenfor. Glemte å legge til at dette er for hånd. Altså ikke i et samleie eller med leketøy.
CoffeeCup Skrevet 24. juni 2011 #7 Skrevet 24. juni 2011 Jeg trenger heller ikke mer enn ett minutt ca på å få orgasme når jeg stimulerer klitoris! Og JA, det er orgasme Følte meg veldig unormal når jeg leste at 7-15 minutter var vanlig! Men når jeg leser de andre svarene, så ser jeg at dette antageligvis er hensynsløs synsing...
Gjest TS Skrevet 24. juni 2011 #8 Skrevet 24. juni 2011 For en jente tar det oftest 7-15 minutter for å oppnå en orgasme. Det du kanskje har opplevd er at du kanskje har tatt direkte på klitoris, som er veldig følsom. Da pleier som regel musklene i beina å rykke til. Sånn totalt sett så tar det jo litt lenger tid. Begynner med å hånden på klitoris, deretter dildo og etter en god stund så bruker jeg hånden på klitoris samtidig med dildo.. det er da jeg ikke trenger lang tid for å komme. Selv om det du skriver her er mest vanlig hos "den gjennomsnittlige kvinne", betyr det slett ikke at orgasmer på under 7 minutter er umulig eller vanskelig. Hvis jeg er skikkelig tent og gjør jobben selv (spesielt vha leketøy), kommer jeg lett på ett minutt eller to. Til TS: rett etter orgasme kan jeg noen ganger bli trangere og litt tørrere, men som oftest går det seg til igjen etter noen sekunders pause. Jeg har forstått det sånn at dette ikke er uvanlig. Jeg tror denne tranghetsfølelsen kommer av sammentrekningene i underlivet. Man blir jo på en måte litt anspent under orgasmen og rett etterpå. Hvis du ønsker å fortsette etter første orgasmen og sliter med tørrhet eller følelsen av tranghet, er det bare å investere i et godt glidemiddel. Og angående fremtidige partnere, så tror jeg ikke det blir noe problem. Og ja, de fleste både kjenner og setter veldig pris på sammentrekningene i underlivet Jeg føler at jeg trenger myyye mer enn noen sekunder. Men men, greit å vite at jeg ikke er unormal. Får kjøpe glidemiddel om det blir et problem senere har opplevd å få orgasme på under ett minutt, så den gjennomsnittlige tiden er bare til å overse. Opplever også at dildoen presses ut, og det føles trangere ut etter en orgasme. Igjen, fint å vite at dette er vanlig Hvordan er det når dere har sex med partner?
Gjest Blubberella Skrevet 26. juni 2011 #9 Skrevet 26. juni 2011 Jeg føler at jeg trenger myyye mer enn noen sekunder. Men men, greit å vite at jeg ikke er unormal. Får kjøpe glidemiddel om det blir et problem senere Hvordan er det når dere har sex med partner? Du er nok normal så det holder, uansett om du trenger sekunder eller minutter å hente deg inn igjen på. Man er jo forskjellig, og noen ganger kommer det litt an på dagsformen. Jeg trenger litt mer tid med partner for å komme, men han når g-punktet bedre enn det jeg klarer selv, så jeg får ofte bedre orgasmer sammen med ham. Noen ganger er jeg klar for ny runde rett etterpå, mens andre ganger må jeg ta en liten pause før jeg tåler mer stimulans. Hvis han penetrerer meg rett etter en orgasme kan det av og til føles litt trangt og sårt, men det går seg til. Tror jeg blir sånn av hormonene jeg putter i meg (før gikk jeg på p-piller, og nå går jeg på minipiller).
Gjest womenwomen Skrevet 26. juni 2011 #10 Skrevet 26. juni 2011 Selv om det du skriver her er mest vanlig hos "den gjennomsnittlige kvinne", betyr det slett ikke at orgasmer på under 7 minutter er umulig eller vanskelig. Hvis jeg er skikkelig tent og gjør jobben selv (spesielt vha leketøy), kommer jeg lett på ett minutt eller to. Til TS: rett etter orgasme kan jeg noen ganger bli trangere og litt tørrere, men som oftest går det seg til igjen etter noen sekunders pause. Jeg har forstått det sånn at dette ikke er uvanlig. Jeg tror denne tranghetsfølelsen kommer av sammentrekningene i underlivet. Man blir jo på en måte litt anspent under orgasmen og rett etterpå. Hvis du ønsker å fortsette etter første orgasmen og sliter med tørrhet eller følelsen av tranghet, er det bare å investere i et godt glidemiddel. Og angående fremtidige partnere, så tror jeg ikke det blir noe problem. Og ja, de fleste både kjenner og setter veldig pris på sammentrekningene i underlivet Eneste jeg synes høres rart ut , er at dere sier dere blir tørrere rett etter orgasmen ? Dere må i såfall ha noen dårlige smørekjertler der nede . Jeg blir alltid extra våt like etter orgasme , føles ut som om det flommer over av extra safter . Blir aldri tørrere etter en orgasme , heller mye våtere . Blir derfor aldri tørr , uansett hvor lenge sexen varer eller hvor mange orgasmer jeg har tett etter hverandre . Heldigvis . For dfa kan jeg ha sex så mye jeg vil : )
Gjest hekel Skrevet 26. juni 2011 #11 Skrevet 26. juni 2011 Hm... Jeg leste noe helt annet på en helsenettside ang tid det tar for kvinnelig orgasme( med kontinuerlig stimuli av klitoris - ikke vanlig samleie uten stimuli av klitoris). Tallene var noe sånt som at 20% av kvinner får orgasme innen 10 min, 80% fra 10-20 min, noen få prosentandeler tok lengre tid - mens et fåtall, rundt 2% fikk aldri.
Gjest Blubberella Skrevet 26. juni 2011 #12 Skrevet 26. juni 2011 Eneste jeg synes høres rart ut , er at dere sier dere blir tørrere rett etter orgasmen ? Dere må i såfall ha noen dårlige smørekjertler der nede . Jeg blir alltid extra våt like etter orgasme , føles ut som om det flommer over av extra safter . Blir aldri tørrere etter en orgasme , heller mye våtere . Blir derfor aldri tørr , uansett hvor lenge sexen varer eller hvor mange orgasmer jeg har tett etter hverandre . Heldigvis . For dfa kan jeg ha sex så mye jeg vil : ) Jeg får følelsen av å være tørr fordi jeg får så sterke orgasmer at jeg blir midlertidig trangere etterpå, men kanskje dine orgasmer er svake og ikke gir deg denne deilige anspentheten etterpå? Eller du kanskje ikke er trang nok?
Gjest Blubberella Skrevet 26. juni 2011 #13 Skrevet 26. juni 2011 Hm... Jeg leste noe helt annet på en helsenettside ang tid det tar for kvinnelig orgasme( med kontinuerlig stimuli av klitoris - ikke vanlig samleie uten stimuli av klitoris). Tallene var noe sånt som at 20% av kvinner får orgasme innen 10 min, 80% fra 10-20 min, noen få prosentandeler tok lengre tid - mens et fåtall, rundt 2% fikk aldri. Det er vel noe sannhet i det, men husk at sånne prosentandeler ofte gjelder under samleie med en partner. De fleste får mye lettere og fortere orgasmer alene enn sammen med noen. Det er uansett damer selv som kjenner kroppen sin best, så å bare støtte seg på forskning blir feil. Men poenget er at ingen damer skal trenge å føle seg unormale fordi de ikke lever opp til forskningsresultater den ene eller andre veien. Det er normalt både å få raskt orgasme, at ting tar lengre tid eller til og med at man nesten aldri får orgasme (verken alene eller sammen med partner).
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2011 #14 Skrevet 26. juni 2011 Høres veldig normalt ut. Du blir nok bare trang fordi du er det naturlig, og enkelte blir raskere tørr enn andre. Du får bruke litt glidemiddel, så får du den nok inn igjen.
Gjest womenwomen Skrevet 26. juni 2011 #15 Skrevet 26. juni 2011 Høres veldig normalt ut. Du blir nok bare trang fordi du er det naturlig, og enkelte blir raskere tørr enn andre. Du får bruke litt glidemiddel, så får du den nok inn igjen. Det er normalt at skjeden trekker seg sammen , blir trangere under orgasmen . Prøv bare selv å ha en finger innvendig under orgasme . Da kjenner man i hvertfall tydelig at skjeden klemmer mer rundt fingeren : ) Det kan komme av at musklene trekker seg sammen eller at skjedeveggene blir kraftig blodfylt , fastere og hardere . Aner iokke hva årsaken er , men regner med det er en kombinasjon av disse to tingene , som gjør at skjeden blir trangere under orgasme. Har faktisk opplevd en intens muskelkrampe etter orgasme , som rett og slett var vondt nesten og varte i mange minutter etter samleiet . Hvor skjeden strammet seg så kraftig og hardt sammen , at den føltes som et stivt og hardt " rør " innvendig . Typen skal være glad han hadde trekt seg ut da , for ellers hadde han nok blirr fryktelig hardt klemt : ) Og jeg tror jeg hadde fått vondt , extra vondt selv , dersom han var inni meg da .For skjeden trekte seg så hardt sammen at jeg tror ikke jeg hadde hatt plass til en lillefinger der en gang . Heldigvis er det skjelden å få så intens og hard krampe . For det var ikke behagelig . Kunner ikke reise meg opp engang etterpå . Måtte bare ligge å slappe av til krampen gikk over av seg selv . Når man mister kontrollen over egne muskler der nede . Da skjønner man hvor sinnsykt sterke de er . Mye sterkere enn man ante gikk an .
Gjest wmenwomen Skrevet 26. juni 2011 #16 Skrevet 26. juni 2011 Jeg får følelsen av å være tørr fordi jeg får så sterke orgasmer at jeg blir midlertidig trangere etterpå, men kanskje dine orgasmer er svake og ikke gir deg denne deilige anspentheten etterpå? Eller du kanskje ikke er trang nok? Du har nok bare medfødt tørr mus .Hvor trang du er , påvirker jo ikke våtheten . Enkelte damer har jo dårlig glidemiddelproduksjon . Mens andre har veldig mye naturlig glidemiddel .Og de som har skikkelig sterke orgasmer , som eks meg , spruter når vi kommer . Eller flommer over av extra mye fittesaft. Har ingenting å gjøre med hvor trang du er eller andre . Syns likevell det høres litt unormalt ut å bli tørr etter en orgasme . Normalt sett skal jo kvinner utskille extra væske under en orgasme .En form for ejakulasjon , nesten som det menn også har . Men tydeligvis er underlivet bygd opp svært forskkjellig fra kvinne til kvinne .Og ingen er 100 % anatomisk like .
Gjest Blubberella Skrevet 26. juni 2011 #17 Skrevet 26. juni 2011 Du har nok bare medfødt tørr mus .Hvor trang du er , påvirker jo ikke våtheten . Enkelte damer har jo dårlig glidemiddelproduksjon . Mens andre har veldig mye naturlig glidemiddel .Og de som har skikkelig sterke orgasmer , som eks meg , spruter når vi kommer . Eller flommer over av extra mye fittesaft. Har ingenting å gjøre med hvor trang du er eller andre . Syns likevell det høres litt unormalt ut å bli tørr etter en orgasme . Normalt sett skal jo kvinner utskille extra væske under en orgasme .En form for ejakulasjon , nesten som det menn også har . Men tydeligvis er underlivet bygd opp svært forskkjellig fra kvinne til kvinne .Og ingen er 100 % anatomisk like . Her var det noen som bet rett på ja Du skal nå bare lese så mye du vil mellom linjene i innleggene her og synse deg blå om alt som er "galt" med alle andres underliv, womenwomen! Hvis du bryr deg kan du jo lese innleggene mine på nytt, så kanskje det går et lys opp for deg.
Gjest HunterLady Skrevet 27. juni 2011 #18 Skrevet 27. juni 2011 Det er normalt at skjeden trekker seg sammen , blir trangere under orgasmen . Prøv bare selv å ha en finger innvendig under orgasme . Da kjenner man i hvertfall tydelig at skjeden klemmer mer rundt fingeren : ) Det kan komme av at musklene trekker seg sammen eller at skjedeveggene blir kraftig blodfylt , fastere og hardere . Aner iokke hva årsaken er , men regner med det er en kombinasjon av disse to tingene , som gjør at skjeden blir trangere under orgasme. Har faktisk opplevd en intens muskelkrampe etter orgasme , som rett og slett var vondt nesten og varte i mange minutter etter samleiet . Hvor skjeden strammet seg så kraftig og hardt sammen , at den føltes som et stivt og hardt " rør " innvendig . Typen skal være glad han hadde trekt seg ut da , for ellers hadde han nok blirr fryktelig hardt klemt : ) Og jeg tror jeg hadde fått vondt , extra vondt selv , dersom han var inni meg da .For skjeden trekte seg så hardt sammen at jeg tror ikke jeg hadde hatt plass til en lillefinger der en gang . Heldigvis er det skjelden å få så intens og hard krampe . For det var ikke behagelig . Kunner ikke reise meg opp engang etterpå . Måtte bare ligge å slappe av til krampen gikk over av seg selv . Når man mister kontrollen over egne muskler der nede . Da skjønner man hvor sinnsykt sterke de er . Mye sterkere enn man ante gikk an . Takk for at du skrev et langt innlegg til meg om noe jeg allerede visste. Vet at det er helt normalt, men TS skrev at hun ble så trang at hun ikke fikk dildoen opp etter første orgasme, selv en stund etterpå. Det har jeg aldri opplevd. Ikke det at jeg har prøvd så utrolig mange ganger da, siden jeg som regel er done etter én.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå