Gjest Gjesti Skrevet 22. juni 2011 #21 Skrevet 22. juni 2011 Vi har sjeldnere og sjeldnere sex. Er samboer med en mann som er 14 år eldre enn meg,jeg er 34. Føler mangelen på nærhet er ødeleggende til tider. Kan det ha med alderen hans å gjøre? Han er lite experimentell,liker ikke kysse,og når vi har sex er det det samme hele tiden. og på hans premisser,når han er ferdig med alt annet han må gjøre først. ingen spontanitet ovehodet. Savner å ha en kjappis innimellom...om meg selv kan jeg bare si at det er ingenting i veien med hverken utseendet eller kroppen min...og jeg kan både ta og gi.Har snakket om det mange ganger,men nytter ikke. sier at han bare er sånn,har ingenting med meg å gjøre....er det håp?
Gjest "gjest" Skrevet 22. juni 2011 #22 Skrevet 22. juni 2011 Mere aktivitet og sprekhet fra hans side hadde gjort seg.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #23 Skrevet 23. juni 2011 Er i en kjedelig sex periode vi og nå. Er akkurat samme sexen i senga hver gang. Noen tips til hvordan å piffe opp sexen?
Gjest HunterLady Skrevet 23. juni 2011 #24 Skrevet 23. juni 2011 Vi skal ha såkalt romantisk aften ikveld med vin og massasje. Kan muligens bli action! :gjeiper: Ser noen her sa de var kaniner før barna kom. Slik er det her å.. Nå er gutten 15 mnd, og dette er verre enn perioden da han var spedbarn. Nå er det full rulle hele tida og man blir sykt sliten av studier, trening, jobb, husarbeid og turbounge som hopper høyt og lavt hele tiden. Får han ikke til sengs før i 8-9 tiden om kvelden, og da er det ofte man prioriterer andre ting fremfor sex, og når natta kommer, så vil ihvertfall jeg sove... :gjeiper: Merker at det tærer mye på meg å ha så lite aktivt sexliv. Men det er kanskje vanlig når barnet er i denne alderen?? Huff ja.. :gjeiper:
Gjest Koseklumpen Skrevet 23. juni 2011 #25 Skrevet 23. juni 2011 Husker det godt selv når barnet mitt var i den alderen HunterLady. Men nå når barnet har blitt litt eldre blir det mye tid til sex igjen. Barnet mitt legger seg også noe tidligere en ditt, så da får jeg litt lenger tid på kvelden til å slappe av og ha energi til sex
Gjest HunterLady Skrevet 23. juni 2011 #26 Skrevet 23. juni 2011 Husker det godt selv når barnet mitt var i den alderen HunterLady. Men nå når barnet har blitt litt eldre blir det mye tid til sex igjen. Barnet mitt legger seg også noe tidligere en ditt, så da får jeg litt lenger tid på kvelden til å slappe av og ha energi til sex Ja, det håper jeg inderlig. Han pleide å legge seg i 7-tiden. Det var perfekt. Men nå er han rett og slett ikke trøtt lenger. Funker ikke å legge han i 7-tiden, da blir det bare skriking i flere timer.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #27 Skrevet 29. juni 2011 Han kunne godt vært litt røffere i senga, og litt mer kosete etterpå, men dette er absolutt ikke noe som plager meg.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2011 #28 Skrevet 29. juni 2011 Men jeg prøver likevel. Er det noe dere ville ha endra på partneren deres når det kommer til deres vaner/oppførsel i sexveien? Eller er alt rosenrødt og perfekt som det er?? Jeg hatet all analsexen han skulle ha uten glidemiddel! 1
Gjest HunterLady Skrevet 29. juni 2011 #29 Skrevet 29. juni 2011 Jeg hatet all analsexen han skulle ha uten glidemiddel! AU! 1
Gjest Consensio Skrevet 29. juni 2011 #30 Skrevet 29. juni 2011 Tja, alt er ikke rosenrødt og perfekt hele tiden, men jeg klarer likevel ikke komme på noe jeg vil forandre på med han og sexen vi har. Ting blir jo bare kjedelig dersom alt er perfekt hele tiden Eller, jeg kunne kanskje tenkt meg at han klådde litt mindre på meg Han har en tendens til å klå litt vel mye, men det gjelder jo hele dagen egentlig...ikke bare når vi har sex.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #31 Skrevet 29. juni 2011 Skulle gjerne sett at han tok meg hardt og brutalt ala "facialabuse.com" av og til. Jeg er egentlig underdanig og liker smerete og ydmykelse, mens han er "ingenting". Og det har endt med at vi har hatt "ingenting-sex" i alle år
pusleline Skrevet 29. juni 2011 #32 Skrevet 29. juni 2011 Vil bare at min samboer skal ha litt ner lyst, har nesten aldri sex. Drømmer om at han innimellom skal kaste seg over meg og at vi skal ha "vill" sex, gjerne ikke bare u senga. men i første omgang vil jeg rett og slett ha sex...
Gjest Katten. Skrevet 29. juni 2011 #33 Skrevet 29. juni 2011 For min del er det vel kun at hun skal ta bittelitt mer initiativ (som hun blir flinkere og flinkere til uansett) og at hun ikke ble så overfølsom etter orgasme. Ellers er jeg helt fornøyd
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #34 Skrevet 29. juni 2011 Vi har en seksuell kjemi som jeg aldri har hatt med noen andre, så her måtte jeg tenke me nøye om, for jeg synes alle versjoner av han, dominant som romantisk er nesten perfekt. Men han kunne gjerne vært litt mer kosete etter de røffeste omgangene. Verken jeg eller han er spesielt stor på det med kos etter sex. Selv om jeg elsker å bli dominert, og smerte er en form for nytelse for meg, så kjenner jeg etterpå at jeg kunne trengt litt ekstra kos når vi er ferdige. Men det har jeg heller ikke tatt opp med han enda, så han har jo ikke hatt muligheten til å forbedre det, er vel ikke så lett for han heller når han er vant til at jeg ikke er kosete. :gjeiper: Kanskje du trenger litt after-care? Les om det her
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #35 Skrevet 29. juni 2011 Det har iallfall ingenting med alderen å gjøre. Her er gubben 50+ og vi har ofte sex. Kjappiser og såkalt vanlig. På det verste så har vi sex 3 ganger pr dag, men da gjerne etterfulgt av noen dagers pause. 1
Gjest Katten. Skrevet 29. juni 2011 #36 Skrevet 29. juni 2011 Også skulle jeg ønske han var mer gira på rollespill og kostymer. Jeg personlig elsker å kle meg opp i sex-kostymer, men han synes visst ikke det er så stas. Husker det var ei her som elsket å kle seg som stuepike, og rydde rundt omkring i huset mens kjæresten "overså" alt. Tenker det må være fantastisk praktisk kombinert med kinky!
FantasDick Skrevet 29. juni 2011 #37 Skrevet 29. juni 2011 Jeg er veldig fornøyd egentlig, men det er selvsagt noen småting som kunne vært annereldes uten at det er så viktig for meg. Han liker det når jeg river av han buksene og suger han, sånn helt plutselig - fordi jeg "må" ha pikken hans liksom. Vel, jeg hadde satt pris på om han gjorde det samme. Han er flink til å gi oralsex, sier aldri nei, men jeg må liksom be han om det. Hver gang. Han kunne vært litt mer bestemt av seg - både i senga og i hverdagen. Jeg liker å bli kontrollert når jeg stoler på partneren. Også kunne han mast mindre. Om jeg ikke føler meg helt i formen og ikke vil ha sex, så spør han f.eks om jeg ikke kan runke han. Når jeg da gjør det maser han på en sånn sytete måte om jeg ikke kan suge han/ha samleie heller. Irriterende. 2
Gjest Quelleriel Skrevet 30. juni 2011 #38 Skrevet 30. juni 2011 (endret) * slettet * Endret 8. juni 2014 av Quelleriel 1
Gjest HunterLady Skrevet 30. juni 2011 #39 Skrevet 30. juni 2011 Han liker det når jeg river av han buksene og suger han, sånn helt plutselig - fordi jeg "må" ha pikken hans liksom. Vel, jeg hadde satt pris på om han gjorde det samme. Han er flink til å gi oralsex, sier aldri nei, men jeg må liksom be han om det. Hver gang. Sånn er min også! Nøyaktig lik. Han elsker at jeg må ha pikken på død og liv, og at jeg nyter å gi oralsex. Akkurat som om jeg skulle dø om jeg ikke fikk pikk i munnen eller spermen hans.. Men han er også dårlig til å gi tilbake. Litt min egen feil siden jeg har sakt jeg ikke liker å motta oralsex, men noen ganger gjør jeg jo det. Så det er litt frustrerende til tider.
Gjest Arbin Skrevet 30. juni 2011 #40 Skrevet 30. juni 2011 Hunterlady: Du har sagt til fyren din at du ikke liker oralsex og så blir du sur når han ikke gir deg oralsex ? Alvorlig talt.... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå