AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 hei hei har en annonse med noe jeg vil selge på finn.no til kr 500,- (som er en rimelig pris for produktet,faktisk 100,'under tilsvarende produkter på finn.no i håp om å få solgt fort), og så ringer det ei og sier hun vil kjøpe det for 200,- Er det normal å prute på varer man finner på finn.no?? Bil og båt osv er forsåvidt greit altså,men sånne småvarer? har aldri opplevd det før :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har inntrykk av at det er vanlig å prute ja. Derfor legger jeg alltid på litt ekstra i prisen når jeg legger noe ut på Finn, og forventer pruting. Føler nesten at jeg har lurt noen når en stakkar ikke pruter og bare godtar prisen som den er. Opplever nesten alltid at folk pruter, og derfor pruter jeg selv også når jeg skal handle noe.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Det er ganske vanlig når det er privathandel ja, uansett vare.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Ah,ok :gjeiper: Jeg avfeide vedkommende med en gang jeg,men jeg er heller ikke intr i å selge for under 500,-,så kanskje jeg skal legge meg på 600 har aldri pruta på noenting på finn,jeg
FoxyFish Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 Jeg ble også ganske overrasket av all prutingen som kom min vei etter at jeg hadde lagt ut noen småting. Heretter kommer jeg nok til å legge på prisen litt, eller skrive tydelig i annonsen at prisen er ferdig prutet.
Gjest Koseklumpen Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har også ofte opplevd pruting på finn og gjør slik som dere med enten å sette opp prisen litt eller skrive ferdig prutet i annonsen. Noen kommer med skambud da, uansett hvor billig eller konkret man er i annonsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå