Gå til innhold

Butterflies and hurricanes

Auri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Heiiiiii Pingting! Velkommen ^^ Jeg liker meg ganske godt jeg og, så det var jo et snedig sammentreff!

Loffen: Ja Mester Grønn er bra saker. Floriss kan være veldig både-og, men det er jo franchise (vet ikke om MG er det), så der er det veldig varierende i min erfaring.

Kevlar: Ja as, digg at floka begynner å gi seg litt. I tillegg er hendene mine endel bedre idag enn på lenge. Sweet! Gleder meg til å se deg i kveld. Jeg fant ut hvordan man skriver leserbrev, så vi kan skrive sinnabrev i kveld!

Ingen av MG butikkene jeg har jobbet i har vært franchise, de er eid av kjeden og har folk ansatt som ledere. Også får de varer fra sentralen i MG, noe som gjør at alle kjedene har varer fra de samme produsentene, noe som også gir en god pris fordi de kjøper inn enorme kvanta. Mens de som har florissbutikker vel forhandler med lokale leverandører selv og får varene derfra, iallefall var det sånn for mange år siden når jeg jobbet i en florissbutikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njah Floriss jeg jobbet i fikk blomster sentralt, men utvalget varierer jo fra butikk til butikk.

Jeg får ikke til downward dog!!!! Greier ikke å legge vekta på hendene, ender bare opp med å skli og tryne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg fniser litt når jeg ser for meg deg ikke klare å legge vekt på henda og skli og tryne :fnise:

BRA med MG, så utrolig moro ^^, Som kevlar sier, fint å få løst opp den floka litt ^^,

Skal prøve yoga såfort jeg får henta klesvask og hengt den opp ^^, Spent på om jeg får til downward dog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bare flir av at håndleddet mitt svikter fordi det er et skjeivt grodd brudd inni der du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, Star er syk og jeg har kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke er i form til å ordne alt selv, men må spørre han om ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det vakke sånn ment, så for meg det i skikkelig tegneserie-stil, hvor man tryner sånt overdrevent og sånn :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tilbake alt jeg har sagt om downward dog og at yoga er rolig og lett.

JEG DØR.

Særlig av armhevningstinga. Omfg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, orkidéene mine driver og dauer hele tida, så veit ikke om jeg er noe bedre :ler:

Lagde tidenes beste brød i går. Bare fint rugmel. Ble utrolig saftig, luftig og kjempegodt. Mmmm. Har spist opp hele brødet på kveldsmat og frokost. Må lage mer i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen for dagen: Star skulle på vinkurs + vinsmaking på pubjobben, fra 2 til 7-8. Jeg skulle være hjemme, slappe av, handle litt, yoga litt, bake brød... Så skulle Star lage middag og sånt når han kom hjem, og vi skulle bare gjøre ingenting resten av kvelden.

Vinkurs osv ble avlyst pga. kursholderne var syke, fant Star ut når han stod utenfor puben fem på to og det var låst og mørkt. Så da kom han hjem igjen da. Tok oppvask og shina kjøkken.

Vi gikk på butikken rett før fem, traff på en venninne og stod og prata en stund, rusla bedagelig hjem, Star begynte på middagen. Jeg hadde yoga-planer, men fant ut at jeg måtte vente til etter middag for jeg var alt for sulten til å trene på tom mage.

I syvtida setter vi oss ned for å spise. Fem over syv ringer barsjefen og spør Star om vi vil være med på quiz med han og kjæresten på et av de andre utestedene i byen. Klokka åtte. Vi tenker, jeje, hvorfor ikke? Koselig å finne på noe med E og I annet enn å henge på den engelske puben.

Så da var det bare å hive i seg middagen (btw: Yorkshire pudding er fuckin EPIC), hive på seg sminke og u-slaskete klær, og rusle avgårde.

Quiz var faktisk kjempemorsomt med E og I, jeg var litt angstete for to bord bortafor oss satt en gjeng jeg ikke har sett siden ungdomsskolen og som jeg gjerne aldri skulle sett igjen, men det gikk greit, tror ikke de kjente meg igjen, så det gjorde ikke så mye etterhvert. Vi havna midt på treet poengmessig, og hadde det veldig morsomt mens vi holdt på. Var hjemme rundt tolv, og da var det for seint til å trene yoga. Bugger.

I morgen skal jeg på NAV for å hente praksisplass-skjema, ut på MG for å fylle det ut (kle meg bedre i morgen, sånn at jeg faktisk kan gå ut til kjøpesenteret, har ikke busspenger...), kanskje trene yoga sammen med en venninne hjemme hos meg i 2-3 tida, og kvelden skal Star jobbe, så da er jeg aleine fra klokka seks og utover... :sukk: Kevlar, jentekveld med film og B&J?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hm, da snakker du om i dag? Hadde vært deilig det, men jeg har helt ærlig ikke råd pga bussen.. :/

Jeg kikka nemlig på kontoene mine i dag, og det var et stygt syn :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah I see :/ mente i dag ja. Oh well! Glemte meg egentlig også, i dag jobber han fra ti, det er i morgen han jobber fra seks. Fra ti overlever jeg.

Jeg ønsker meg termos. Jeg vil lage kakao og gå ut og gå tur langs vannet i det fine sollyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Syns du skal bli med oss ut i morra jeg :sjenert: Veit det er dårlig gjort å mase når jeg veit du ikke har råd.. Men jeg vil ha med søte Pix! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg kan være med på vors hvertfall, kommer ann på hvor mye Star tjener i tips i dag, om jeg får busspenger der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortune rides like the sun on high

with the fox that makes the ravens fly.

Luck his soul, the lightning his eye,

He snatches the moons from out of the sky.

When the Wolf King carries the hammer, thus are the final days known. When the fox marries the raven, and the trumpets of battle are blown.

*goosebumps*

Enda en dag som ikke ble som planlagt. Star hadde glemt at jeg skulle på NAV og MG, så han stilte vekkerklokkene alt for seint. Jaja, det var ingen som ventet på meg, bare jeg som hadde bestemt meg for det.

Fikk melding av Ballethomoen om vi skulle ta en kaffe. Så da var det bare å rusle ut i finværet og parkere bakendene utenfor kaféen nede ved brygga. Det var sol og deilig, og vi satt i halvannen time og diskuterte kunst, akademikere, bortskjemte nordmenn og bortskjemte drittunger. Veldig koselig.

Etterpå skulle jeg egentlig få en venninne på besøk, men henne hørte jeg aldri noe fra. Så ettermiddagen og kvelden har blitt brukt til hjemmechilling. Star dro på jobb klokka ti, og jeg veksler mellom å spille Castleville på facebook og lese i boka mi (fjerde WoT-reread). Jeg har sovepuser i sofaen og sjokolade i kjøleskapet. Wee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det på dagen ett år siden vi flyttet inn i leiligheten :hjerte: Første stedet vi eier selv, i gata med fint navn, loftsleilighten vår med mørke bjelker og takvinduer. Første stedet på over ti år som virkelig har vært hjemme.

I kveld skal jeg treffe Kevlar og RedLips, forhåpentligvis joiner det enda fler også. Blir kos. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra den engelske puben, spist middag (kyllingsuppe) og dessert (blåbærostekake...siklesiklesiklesikle), så da er det på tide å gjøre trynet presentabelt snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...