Gå til innhold

Hells Kitchen Usa.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som følger med på Hells Kitchen på tirsdagene? :)

Jeg virkelig elsker HK og synes det er gøy de sender enda en sesong på Tv3. Er litt usikker på hvilken sesong dette er. Er det sesong 8? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente1990:)

Næh er egentlig litt lei av HK jeg. Jeg likte de 2-3 første sesongene godt, men Ramsey irriterer meg mere og mere for hver sesong. Greit nok han skal være hissig og sur for å lage show, men syns han noen ganger går litt over streken når han kaller de for fat, stupid donkey osv. Syns det var teit av Ramsey å bli sur på han som var servitør ikveld pga han ikke skrev riktig engelsk. Det er da ikke så lett å skrive på et fremmend språk. Han var ikke så flink i engelsk stakkar. Lett å skrive feil og missforstå. Ramsey burde kanskje ha valgt noen andre til å være servitør.

Tror dette er sesong 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Selve konseptet er en morsom ide og de første sessongene var ok, men nå er det så åpenbart at det hele er fake, med skuespillere blandt kokkene for å spice ting opp og fullt av idiotiske trekk for å prøve å øke spenneningen.

Uten å ødelegge for noen, så kan jeg bare si så mye som at den personen som vinner årets hells kitchen ikke får visum for å jobbe i London, det sier litt om hvor dårlig research dette showet bedriver.

Førstepremiem er også juks, ingen av kokkene som har vunnet de foregående sesongene har fått jobb som executive chef, slik showet hevder.

Google hells kitchen, så finner du en drøss av skandalehistorier.

Endret av Kim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve konseptet er en morsom ide og de første sessongene var ok, men nå er det så åpenbart at det hele er fake, med skuespillere blandt kokkene for å spice ting opp og fullt av idiotiske trekk for å prøve å øke spenneningen.

Uten å ødelegge for noen, så kan jeg bare si så mye som at den personen som vinner årets hells kitchen ikke får visum for å jobbe i London, det sier litt om hvor dårlig research dette showet bedriver.

Førstepremiem er også juks, ingen av kokkene som har vunnet de foregående sesongene har fått jobb som executive chef, slik showet hevder.

Google hells kitchen, så finner du en drøss av skandalehistorier.

Men i sesong 3 eller 4 fikk de to som var i finalen møte Heather som vant sesong 2 der hun jobbet. Altså resturanten hun van som premie. Var det bare juks da?

Å hva mener du med skuespillere blandt kokkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Jeg likte å best de første sesongene, men nå er jeg litt mettet av HK kan man si. Synes det hele er så overdrevent nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i sesong 3 eller 4 fikk de to som var i finalen møte Heather som vant sesong 2 der hun jobbet. Altså resturanten hun van som premie. Var det bare juks da?

Å hva mener du med skuespillere blandt kokkene?

Akkurat det jeg sier, ikke alle deltagerene er kokker, men betalte skuespillere som skal skape ståhei.

Tipper Heather i realiteten var Sous chef.

Vinnerene går inn i et slags trainee program. Ingen gir bort et kjøkken til noen som vant et tv program, selv om tv programmet liker å gi den illusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best den britiske utgaven - der er Gordon Ramsey mer normal også. Det er akkurat som man må rope og skrike til hverandre for å selge TV i USA. Slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gordon RamsAy.

Det er ikke noen E i Ramsay!! :rope:

*lei* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gordon RamsAy.

Det er ikke noen E i Ramsay!! :rope:

*lei* :fnise:

Jadda jadda. Er det virkelig SÅ farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...