Gå til innhold

Svigermor .

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i henne, men må bite tenna hardt sammen noen ganger!

Samme her! Jeg og svigermor er to svært forskjellige personer, som lever to svært forskjellige liv. Jeg irriterer meg ofte over hvor liten forståelse hun har for det livet jeg (og sønnen hennes) lever, og jeg har det med å legge merke til alle de mest banale uvanene hennes. Men heldigvis er hun til tross for våre forskjeller, en grei og omtenksom kvinne som jeg har blitt veldig glad i og som jeg vet er glad i meg. Føler meg veldig heldig sammenlignet med en del av de stakkars sjelene som har skrevet i denne tråden. Svigermoren min har kanskje ikke forståelse for livet jeg lever, men hun blander seg i hvertfall ikke inn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et kjempegodt forhold til både svigermor og svigerfar, de er her mye, og stiller alltid opp når det er noe - både som barnevakt, eller om vi trenger hjelp til noe. De har i tillegg et veldig godt forhold til mine foreldre, og kan gjerne finne på noe med dem uten at vi "barna" er med. Alle fire bor i nærheten, så jeg syns vi er kjempeheldige!

Selvsagt hender det at de gjør ting jeg kan irriteres over, men det gjør mine foreldre også, og gubben for den saks skyld :) Også hender det helt sikkert at jeg gjør ting de irriterer seg over innimellom.

Gjest Anonym
Skrevet

Nå er han 10 mnd, og jeg skal ut i jobb, da skal mann min ha permisjon, så da skal nok svigermor være her HVERDAG, passer på når ikke jeg er hjemme!!! Ja håper det roer seg når han blir eldre og begynner i barnehage, da må hun forstå at vi er slitene, men tviler:/ huff vi får håpe:)

Skrevet

Jeg er veldig glad i min svigermor og har nesten litt dårlig samvittighet med tanke på alt hun har gjort for oss og hvor lite vi egentlig har gitt tilbake. Hun Vil oss bare vel og er hjelpsom med hva det skulle være. Hun kan noen ganger være litt masete, men hun mener det bare godt og vil bare være sikker på at vi har det vi trenger til enhver tid. Hun er stadig vekk barnevakt og hun og sønnen vår har et helt spesielt forhold. Noe som er ordentlig godt å se;D Hun kan godt finne på å henge opp tøyet som ligger i vaskemaskinen eller brette sammen det som er tørt og henge på snora, men det ser jeg virkelig ikke på som noe negativt og takker bare for hjelpen...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stolte veldig på henne med en gang. Spurte om hun ville være med på hobbyen min. Hun virka kjempe villig. Hun skulle skaffe det hun trengte for å være med, jaja, var så positiv.

Overhørte henne og mannen ved middagsbordet.

Han: ja, du vil være med?

Hun: nei, (fnyste) det er bare noe hu er opptatt av.

Han: åja..

Tenker på andre ting og, vet aldri hvor jeg har henne lenger. Mener hun å være positiv eller er det fake..

AnonymBruker
Skrevet

Min svigermor er rett og slett utrolig snill. Hun steller og styrer for alle hele tiden, det er så en nesten får dårlig samvittighet, selv om en hjelper til.

Hun er også dama som alltid har sladder, hun vet hvem alle er og hva alle gjør. Selv til sin alder vet hun nesten mer om mine jevnaldre, enn hva jeg selv vet!

Men vi bor like ved de, så i starten (når jeg flyttet inn) ble det litt vel mye. Ble invitert på middag så og si hver dag, koselig det, men det ble litt slitsomt. Ellers går det faktisk overraskende greit å bo så nært svigers...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...