Gå til innhold

Kameline ønsker å bli mamma

Kameline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klemmer: Husk at det er vanlig at det tar noen måneder, så du må ikke være altfor skuffet, selv om jeg vet hvordan det er å gleeeede seg til å begynne prøvingen og så vente og vente :kose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest::klem:

:troest:

Masse trøst og klem til deg! :tristbla:

:klem::troest:

(Har du pledd? Stearinlys? Bok? Tv? Sjokolade? Armkrok?)

:klemmer: Husk at det er vanlig at det tar noen måneder, så du må ikke være altfor skuffet, selv om jeg vet hvordan det er å gleeeede seg til å begynne prøvingen og så vente og vente :kose:

:kose:

Tusen takk for trøst alle sammen!! :klem:

Ble nok bare veldig overraska og lei meg når mensen kom for tidlig! Det var så uventa...forsinka mens eller negativ test var jeg liksom forberedt på, men at hele syklusen skulle klusse seg til - DET var litt kjedelig...:sukk:

Men - nå er jeg klar for ny prøveperiode!! Har hatt en god kvalitets-langhelg sammen med mannen, fått kobla av og tenkt på mye annet! :bolledeig:

Eggløsning mest sannsynlig neste mandag...!

Tidligere har jeg alltid irritert meg litt over at folk ikke oppdaterer datoen sin på IKM listene...men nå forstår jeg det litt bedre...ikke så gøy å oppdatere TR...:sukk: Men, nå skal jeg kjappe meg inn å oppdatere!! :ler:

Endret av Kameline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at du er klar for ny frisk med PP2 :) Jeg har heller ikke vært så flink å oppdatere IKM-listen :rodme: Har ikke giddet å skrive meg på i det siste da...

Krysser fingrene for at det skjer i PP2! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvordan går det hos deg for tiden? Snart på tide med ny symptomjakt? Jeg har vært litt mindre ivrig denne gangen, men jeg kjenner jeg har lyst til å begynne å jakte nå. Synd det ikke er et eneste symptom å spore :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du er klar for ny frisk med PP2 :) Jeg har heller ikke vært så flink å oppdatere IKM-listen :rodme: Har ikke giddet å skrive meg på i det siste da...

Krysser fingrene for at det skjer i PP2! :klemmer:

Lykke til med PP2! :duskedame:

Heier på pp2! :klem:

Takk alle sammen :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det hos deg for tiden? Snart på tide med ny symptomjakt? Jeg har vært litt mindre ivrig denne gangen, men jeg kjenner jeg har lyst til å begynne å jakte nå. Synd det ikke er et eneste symptom å spore :rolleyes:

Ganske mye mindre ivrig, jeg også, denne gangen... Tror kanskje at skuffelsen ved at alle symptomene jeg kjente sist gang bare var innbilning, gjør at jeg ikke orker å kjenne etter så mye på symptomer denne gangen...

Dessuten har det skjedd litt forandringer i jobben, som gjør at det egentlig ikke passer sånn kjempebra å bli gravid nå...så jeg har litt blandede følelser faktisk... På den ene siden har jeg veldig lyst til å bli gravid...på den andre siden tenker jeg at det hadde passet enda bedre å bli gravid om et par mnd ;)

Men, vi legger inn alle aksjer hver pp...vil ikke kaste bort noen sjanser om det viser seg å bli vanskelig...da er det bedre å bli gravid på et "litt upassende tidspunkt" :jepp:

Men, som sagt...blandede følelser... :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt på samme måte når det gjelder termindatoer etter første september, når man ikke lenger har garanti for å få barnehageplass i Oslo ved 1 års alder. Jeg skjønner ikke hvordan vi skal få det til å gå opp hvis vi ikke får barnehageplass før barnet er (i verste fall) 2 år, men samtidig vil jeg jo ikke miste mange måneder med muligheter. Dessuten tenker jeg litt at det sikkert er når det IKKE passer at det kommer, så vi kommer nok til å kjøre på vi også. Men det hadde selvsagt vært aller best om det bare klaffa i løpet av de neste månedene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med nye oppgaver på jobb da :) Bra du slapper litt mer av denne perioden, er litt ekstra vondt som du sier når man får høye forventninger :sjenert: Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig en ganske fin situasjon når man syns begge resultatene av en test er greie. ;) Skjønner tankegangen din, for sånn er det vel tidvis med de fleste prøvere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt på samme måte når det gjelder termindatoer etter første september, når man ikke lenger har garanti for å få barnehageplass i Oslo ved 1 års alder. Jeg skjønner ikke hvordan vi skal få det til å gå opp hvis vi ikke får barnehageplass før barnet er (i verste fall) 2 år, men samtidig vil jeg jo ikke miste mange måneder med muligheter. Dessuten tenker jeg litt at det sikkert er når det IKKE passer at det kommer, så vi kommer nok til å kjøre på vi også. Men det hadde selvsagt vært aller best om det bare klaffa i løpet av de neste månedene :nigo:

Vi får nok bare tenke at når det klaffer - så er det meningen at det klaffer akkurat da! Kan aldri tenke meg at jeg vil bli skuffa, uansett! :ler: ...men en kan liksom ikke helt se bort fra at noe hadde vært mer praktisk enn noe annet, heller...:)

Spennende med nye oppgaver på jobb da :) Bra du slapper litt mer av denne perioden, er litt ekstra vondt som du sier når man får høye forventninger :sjenert: Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Ja, det er veldig spennende!! :) - kan trygt si at det gjør meg litt mer distrahert fra prøvetankene denne perioden... Jeg legger svært lite vekt på ulike symptomer denne gangen, ettersom jeg vet at jeg lurte meg selv så grundig sist....litt deilig også, faktisk! Tida går en del fortere!! :)

Det er jo egentlig en ganske fin situasjon når man syns begge resultatene av en test er greie. ;) Skjønner tankegangen din, for sånn er det vel tidvis med de fleste prøvere. :)

Ja, det er jo en veldig fin situasjon!! Samtidig, om en ser det på andre siden, så syns en jo kanskje at begge resultatene av testen også er litt dumme...:ler: Er glasset halvtomt eller halvfullt? :ler: Neida - jeg kommer selvfølgelig å bli kjempeglad om det viste seg at jeg er gravid denne pp...men samtidig vil jeg nok grue meg litt for å snakke med sjefen om det...og det er en tanke jeg kunne tenkt meg å ha vært uten midt i "jeg er blitt gravid"-lykkerusen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag tok jeg en graviditetstest - !

Har ikke IKM før mandag :ler: men, jeg har så mange tester jeg må bruke opp :jepp:

Den var selvfølgelig blenda hvit!!

...må innrømme at jeg ble litt skuffa...:sjenert:

Hadde håpet på en liiiiiten antydning til strek i det minste, men jeg vet jo at det er veldig tidlig... Det bekreftet vel at ønsket om barn er ganske tydelig tilstede...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så altfor godt :klem: Det er fristende å teste for tidlig også blir man sååå skuffa også beholder man likevel et håp fordi det kan være for tidlig også blir man bare helt skrullete oppi hodet. Sånn er det iallfall hos meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...