Muffin! Skrevet 11. august 2011 #101 Del Skrevet 11. august 2011 Melder meg inn i den klubben. Symptomjakten har allerede begynt, selv om det er 8 dager til IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 11. august 2011 Forfatter #102 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg er midt i "eggløsnings-symptomjakten"... "Var det et egg som løsna? Kanskje...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. august 2011 #103 Del Skrevet 11. august 2011 Vanskelig å finne eggløsning noen ganger, men når du har hatt så stabil syklus så har du det nok idag eller imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 11. august 2011 Forfatter #104 Del Skrevet 11. august 2011 Vanskelig å finne eggløsning noen ganger, men når du har hatt så stabil syklus så har du det nok idag eller imorgen Ja, jeg går iallefall ut fra det..så får vi se om det lykkes eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 11. august 2011 Forfatter #105 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Idag skal jeg ta 4 kjedelige telefoner - som er utrolig lette å utsette: - Kjedelig telefon 1 - Kjedelig telefon 2 - Kjedelig telefon 3 - Kjedelig telefon 4 Skal bli godt å få det gjort, da! Jeg starter NÅ!! Edit: Endret 11. august 2011 av Kameline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 11. august 2011 Forfatter #106 Del Skrevet 11. august 2011 Kjøpte akkurat 30 graviditetstester til 50 kr på Ebay... Det gikk opp for meg etterpå hvor mange tester det faktisk er...komisk om den første blir positiv - og jeg har 29 tester liggende som bare er holdbare et år... Heldigvis ikke store summen det er snakk om, da :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 11. august 2011 #107 Del Skrevet 11. august 2011 Haha, ja, det ville vært ganske typisk! Kanskje det er sånn med graviditetstester som med paraply, at hvis du har dem så kommer du ikke til å trenge dem? Smart triks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. august 2011 #108 Del Skrevet 12. august 2011 Det er fort gjort å svi av litt for mange tester.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 12. august 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 12. august 2011 Haha, ja, det ville vært ganske typisk! Kanskje det er sånn med graviditetstester som med paraply, at hvis du har dem så kommer du ikke til å trenge dem? Smart triks Haha - ja, det er det jeg satser på! Det er fort gjort å svi av litt for mange tester.... Er redd for det, ja...hva er vel mer fristende enn å tisse på et par pinner rundt IKM datoen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 12. august 2011 Forfatter #110 Del Skrevet 12. august 2011 I natt er jeg nokså bombesikker på at jeg hadde eggløsning - våkna i 3 tiden med skikkelige mens-smerter - som bare varte ca 5 min...pleier av og til å få det rundt eggløsningstider... Heldigvis ble det litt noen timer før... Synes vi har gjort en skikkelig god innsats i prøvingen denne pp Så det skal ikke stå på det om ikke testen viser to blå om et par uker... Skal bli litt deilig å slappe av litt på kveldene nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 13. august 2011 Forfatter #111 Del Skrevet 13. august 2011 1 DPO Nå er vi endelig i DPO-land - og symptomjakten kan begynne Idag våkna jeg med mens-smerter igjen - noe som var litt irriterende... Jeg var jo overbevist om at eggløsningen var på fredag, men når jeg nå har smerter igjen, så blir jeg litt i tvil.. Men vi gjorde en innsats torsdag kveld, så om det nå skulle være eggløsning idag, så satser vi bare på at det holder... Orker ikke noe sengekos idag... Googla litt på nettet - og det varierer om folk får smerter før, under og/eller etter eggløsning...så jeg satser på at dette er "etter-eggløsnings-smerter"... Kanskje egglederne jobber med å få ut alle restene etter mannen etter mange dagers jobbing... Uansett: 1 DPO - bare 13 dager til IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. august 2011 #112 Del Skrevet 13. august 2011 DPO-land! Disse to ukene kan bli lange.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 13. august 2011 Forfatter #113 Del Skrevet 13. august 2011 DPO-land! Disse to ukene kan bli lange.... Oh yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 13. august 2011 #114 Del Skrevet 13. august 2011 Her er det lenge siden jeg har vært, så utrolig spennende å se at prøvingen er satt i gang for fullt! Håper det klaffer på første forsøk. Hvordan var ferien forresten? Fikk du slappet av og kost deg? Og det med testene, kan se for meg at de går ganske så fort jeg. Hvertfall så hadde ikke jeg klart å holde meg! Helgeklem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 13. august 2011 #115 Del Skrevet 13. august 2011 Hurra for DPO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 13. august 2011 Forfatter #116 Del Skrevet 13. august 2011 Her er det lenge siden jeg har vært, så utrolig spennende å se at prøvingen er satt i gang for fullt! Håper det klaffer på første forsøk. Hvordan var ferien forresten? Fikk du slappet av og kost deg? Og det med testene, kan se for meg at de går ganske så fort jeg. Hvertfall så hadde ikke jeg klart å holde meg! Helgeklem til deg Hei Amk!! Lenge siden sist!! Ja - her er prøvingen godt i gang Ferien var deilig - fikk slappet masse av!! Men så var det deilig å komme til igjen også - spesielt med tanke på hva vi skulle sette igang med Ja, nå slipper jeg iallefall å spare på testene God helg!! Skal stikke innom boka di jeg, og se hva planer du har Hurra for DPO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. august 2011 #117 Del Skrevet 15. august 2011 Det er kjekt med et lite lager med tester. Tror nok jeg kommer til å svi av en del hvertfall. God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 15. august 2011 Forfatter #118 Del Skrevet 15. august 2011 Det er kjekt med et lite lager med tester. Tror nok jeg kommer til å svi av en del hvertfall. God mandag! Ja, vurderer å teste litt tidligere også nå...ettersom jeg har så mange tester å bruke... God mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 15. august 2011 Forfatter #119 Del Skrevet 15. august 2011 3 DPO Hadde jeg vært 10 DPO nå, så hadde jeg vært overbevist om at jeg var gravid... Har helt siden eggløsning hatt lette smerter i magen, oppunder ribbena...disse har økt på de to siste dagene, og nå begynner jeg å bli kvalm pga ubehaget... Ettersom det kun er 3 DPO, så vet jeg at det ikke har noe med graviditet å gjøre....begynner bare å bli litt bekymra for hva det kan være... Først var jeg inne på tanken om det kunne være en betent follikkel etter eggløsningen eller noe...men det virker ikke som om det er lokalisert i eggstokk/livmor i det hele tatt...mer opp i magen liksom... Håper det ikke forverrer seg - eller er noe av betydning...har liksom ikke lyst på noe behandling av noe slag i denne tiden...har bare lyst til å konsentrere meg om å finne symptomer de neste ukene...! Får smøre meg med tålmodighet - og håp om at det går over av seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. august 2011 #120 Del Skrevet 15. august 2011 Kan hende du merker ting som du ikke har merket før pga prøvingen bare, så det er nok helt sikkert noe helt ufarlig Jeg har til tider trodd at jeg er alvorlig syk pga alle liksom-symptomene som kom selv om jeg ikke var gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå