Gå til innhold

Hvordan bli mer feminin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynn å gå med hæler til hverdags. Jeg gjør det litt mindre nå enn tidligere, men i jobben hadde jeg alltid skoletter eller støvletter med litt hæl. Gjerne skjørt som går til bittelitt over knærne, det kan godt være olaskjørt eller et enkelt svart et, men man blir mer feminin av det. Jakke med innsving i siden får en til å se slankere ut. Ørepynt som er litt dinglete er feminint. Kjole, eller pene topper til skjørtet.

Og sminke!!

Tingene over her får i alle fall meg til å føle meg feminin i det daglige. Blir ikke så mye kjole, da. Men om sommeren blir det ofte skjørt eller tunika.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hva synes dere om korte skinnjakker?

Skrevet

Jeg bruker sminke, høye hæler hver dag og som regel trange bukser.

Det er bare det little touch jeg føler jeg mangler i blant, og andre dager mangler jeg ALT. Hehe.

Jeg ønsker meg den sexy-chic stilen uten å bli tøsete, ja som sagt tidligere, klassisk-sexy-chic. Vanskelig.

I tillegg synes jeg det er vanskelig å kombinere topper og sånn for det man får kjøpt på butikken nå synes jeg ikke er noe fint.

Og budsjettmessig kan jeg ikke kaste i alt for mye pr nå da vi nettopp tok over nyhuset og med de kostnadene det medførte.

Hvis man skal ut å handle da;

Hva slags basisklær ville du sett etter og handlet inn?

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spam, img-tagger og avsporinger.

Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks
Skrevet

*mine favoritter*

AnonymBruker
Skrevet

lorraine.blogg.no fantastique

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...