Rainbow Skrevet 23. juni 2011 #41 Skrevet 23. juni 2011 Begynn å gå med hæler til hverdags. Jeg gjør det litt mindre nå enn tidligere, men i jobben hadde jeg alltid skoletter eller støvletter med litt hæl. Gjerne skjørt som går til bittelitt over knærne, det kan godt være olaskjørt eller et enkelt svart et, men man blir mer feminin av det. Jakke med innsving i siden får en til å se slankere ut. Ørepynt som er litt dinglete er feminint. Kjole, eller pene topper til skjørtet. Og sminke!! Tingene over her får i alle fall meg til å føle meg feminin i det daglige. Blir ikke så mye kjole, da. Men om sommeren blir det ofte skjørt eller tunika.
KaffekoppQueen Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #43 Skrevet 24. juni 2011 Jeg bruker sminke, høye hæler hver dag og som regel trange bukser. Det er bare det little touch jeg føler jeg mangler i blant, og andre dager mangler jeg ALT. Hehe. Jeg ønsker meg den sexy-chic stilen uten å bli tøsete, ja som sagt tidligere, klassisk-sexy-chic. Vanskelig. I tillegg synes jeg det er vanskelig å kombinere topper og sånn for det man får kjøpt på butikken nå synes jeg ikke er noe fint. Og budsjettmessig kan jeg ikke kaste i alt for mye pr nå da vi nettopp tok over nyhuset og med de kostnadene det medførte. Hvis man skal ut å handle da; Hva slags basisklær ville du sett etter og handlet inn?
Kråkesaks Skrevet 24. juni 2011 #44 Skrevet 24. juni 2011 (endret) Tråden er ryddet for spam, img-tagger og avsporinger. Kråkesaks, moderator. Endret 24. juni 2011 av Kråkesaks
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå