Gjest Nysgjerrig Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Hvordan var deres første gang? Hvor gamle var dere, hvordan skjedde det, var dere påvirket av alkohol og hvordan var det dagen etter? Lurer litt ettersom jeg hadde min første gang for kort tid siden, og følte ikke at det var helt sånn jeg hadde trodd..
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Jeg var edru. Det var romantisk, men dårlig likevel. Jeg fant ut at det å få ei jente til å komme var lett som bare det, til trass for alle advarsler jeg fått opp gjennom oppveksten om hvor kompliserte jenter er, hvordan jenter trenger å strykes på en viss måte, og alt må gjøres helt riktig, med helt spesielle teknikker, vri tre kvart sånn og vente i nøyaktig så lenge, osv osv. For jenter er jo så kompliserte... Derimot var det ikke like lett for henne å få meg til å komme. Det var rart, for det var jo lett for meg å få meg til å komme, men det ble ikke samme gode følelsen når hun tok på meg. Selv om jeg styrte hånden hennes så ble det feil. Jeg kom ikke den natten. Moralen her er at det er lett som bare det å få jenter til å komme, det er ikke like lett for jenter å få oss menn til å komme.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Jeg var 16 år og på besøk hos min fetter i Oslo (jeg bodde på annen kant av landet) en uke i sommerferien. Naturlig nok hang vi med hans vennegjeng, på stranden, den lokale videosjappa, kjøpesenteret, m.m. I vennegjengen hans var det er skikkelig søt jente på samme alder som meg, som jeg fikk god kontakt med. En kveld dro 5-6 stykker av oss ned til Hvervenbukta for et kveldsbad. Husker ikke akkurat hvordan (kremt, dette var på 80-tallet) men vi havnet nå litt oppe på plenen borte fra de andre, lå der tett omslynget og ble enige om at vi skulle gjøre "det". Husker jeg fiklet en del med å pikken på plass, trolig fordi hun også var jomfru og relativt trang, men det gikk da til slutt. Bokstavelig talt! En flott start! Vi møttes neste dag også, før jeg reiste hjemover, men det ble aldri noe mer. Aldri sett henne siden. 1
Miss moneypenny Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 15 år, med en god venn bare for å "ha gjort det". Angrer litt på det! Det var ikke noe å skryte av for å si det sånn.
Quijote Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 Jeg var femten år og hadde sex med den daværende kjæresten min for første (og siste) gang. Det var omtrent sånn: fire støt og så ferdig, og er altså ikke en erfaring å skryte av. Heldigvis var jeg oppover ørene forelsket i den neste kjæresten min, som var mye mer erfaren enn meg. Han introduserte meg for alle de fantastiske sidene ved sex, noe jeg er glad for, for dersom det alltid skulle være som den første gangen hadde jeg nok aldri hatt sex igjen
Sophie-Ann Skrevet 21. juni 2011 #6 Skrevet 21. juni 2011 Jeg var alt for ung og sammen med en dust, så jeg angrer. Og jeg hadde drukket alkohol. Men neste kjæresten min var fantastisk, han viste meg hvordan sex skulle være. Har bare gode minner fra ham.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #7 Skrevet 21. juni 2011 Jeg var 15 år og overstadig beruset. Var hos en kompis som hadde egen leilighet, og gikk og fikk låne et gjesterom. Etter at jeg hadde sovnet kom en annen gjest inn på rommet og... vel, begynte å pule på meg. Jeg våknet og prøvde å stoppe ham, men jeg var så dritings at jeg ikke klarte å gjøre særlig mye. Han var 23 tror jeg. Dagen etter når jeg våknet var han borte, og jeg reiste hjem... Angrer på at min første gang ble sånn, men tenker ikke noe særlig på det nå. 3
KaDust Skrevet 21. juni 2011 #8 Skrevet 21. juni 2011 Min første gang var med min første seriøse kjæreste. Jeg var 16, og jeg skulle fylle 17 det året. Vi hadde holdt på i godt over 5 måneder før vi satte status som sammen, og hadde vært sammen med han i 2 måneder før det skjedde. Han visste jeg var jomfru og ga meg tiden jeg trengte til å bli klar. Det var jeg som la an på han den kvelden, og han var veldig forsiktig og øm. Etter oppvarminga var han hele tiden redd for at jeg skulle ha det for vondt, og spurte til stadighet om han ikke skulle stoppe. Husker jeg var skikkelig forelsket og at følelsen det ga den gangen var herlig. Så hadde egentlig en veldig fin første gang som jeg ikke angrer på. 1
Gjest Glukk Skrevet 21. juni 2011 #9 Skrevet 21. juni 2011 Jeg var 17. Ville gjøre det før jeg ble 18. Vi låste oss inn i butikken til mora hans og gjorde det på gulvet der. Gjorde ikke vondt, men ikke spesielt romantisk heller.
Gjest Heloise Skrevet 21. juni 2011 #10 Skrevet 21. juni 2011 Var 14 år ung, sammen med min første kjæreste. Det var egentlig veldig bra for å være et "første gang", var som om jeg hadde gjort det mange ganger tidligere. Ikke vondt eller rart i det hele tatt. Vi var elskere i 4 år.
Trigger88 Skrevet 21. juni 2011 #11 Skrevet 21. juni 2011 Jeg var 15 år og var på telttur, og ble "ekstra god" venn med en av gutta i gjengen som var utrolig kjekk. Vi fant oss en usjenert plass et stykke unna teltene. Han var forsiktig, og veldig flink.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #12 Skrevet 21. juni 2011 jeg var 37 år gammel og satt i fengsel,hadde blinket meg ut et tilfeldig offer i dusjen,da han bøyde seg ned var jeg på han som et lyn,prøvde å være så forsiktig som mulig da... 1
Sofiemor Skrevet 21. juni 2011 #13 Skrevet 21. juni 2011 jeg var 37 år gammel og satt i fengsel,hadde blinket meg ut et tilfeldig offer i dusjen,da han bøyde seg ned var jeg på han som et lyn,prøvde å være så forsiktig som mulig da...
Lunivere Skrevet 21. juni 2011 #14 Skrevet 21. juni 2011 Jeg var 16 år og dritings. Var på bygdefest i samfunnshuset, møtte en fra Bergen (er en sucker for Bergensdialekt) og han utnytta vel situasjonen litt. Hele greia endte med at vi pulte på dass. Ukomfortabelt, vondt og alt i alt en jævlig opplevelse. Skulle gjerne hatt det ugjort.
Gjest Iah Skrevet 21. juni 2011 #15 Skrevet 21. juni 2011 (endret) Jeg var 14 og opp over ørene forelsket i min jevnaldrene kjæreste. Vi hadde vel vært sammen noen måneder og eskalerte gradvis fra klining, kosing, petting og til slutt samleie. Begge var edru, og veldig nervøse siden ingen av oss hadde hatt sex før. Det var vondt, men han var veldig hensynsfull og forsiktig. Selv om sexen ikke var noe å skrive hjem om var det en fantastisk opplevelse og jeg angrer ikke i det hele tatt. Vi var sammen til vi var 18, og sammen utforsket vi mye i forhold til seksualitet. Når jeg tenker tilbake er jeg faktisk veldig glad for at han var min første, både fordi vi var så forelsket, men også fordi vi var så samstemte når det gjaldt sex. Jeg føler at jeg ikke kunne hatt en bedre start på min seksuelle karriere. (Og da tenker jeg ikke bare på den første gangen, men også på alt vi opplevde sammen på det seksuelle planet de årene vi var kjærester.) Endret 21. juni 2011 av Iah
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #16 Skrevet 21. juni 2011 15 år, dritings. En fyr jeg hadde snakket med et par timer, og jeg, gikk fra grendafesten og opp på en fotballbane og pulte mot et fotballmål. Snakket ikke sammen etterpå, og har ikke truffet hverandre siden :ovverrasket: Dårlig opplevelse?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #17 Skrevet 21. juni 2011 18 år gammel, russ, i skauen på russetreff 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #18 Skrevet 21. juni 2011 Jeg var 17 år og hadde ikke drukket alkohol. Det var en nøye planlagt greie, sammen med kjæresten min. Vi hadde vært sammen siden jeg var 14, og det gikk altså tre år før vi hadde sex (som i samleie - oralsex og fingring/runking hadde vi drevet på med i ca. et år før vi hadde ordentlig sex)! Rart å tenke på. Han var også jomfru, og vi var veldig spente og kåte begge to, haha. Vi hadde prøvd å mote oss opp til det lenge før vi prøvde, men en dag bestemte vi oss for at vi skulle klare det. Han skaffet kondomer, jeg fiksa hybelen for at det skulle bli litt koselig. Det gjorde vondt, men han fikk orgasme og det var i det hele tatt langt mere vellykket enn jeg hadde håpet på. Vi er forresten fortsatt sammen, fem år etterpå.
louise1 Skrevet 21. juni 2011 #19 Skrevet 21. juni 2011 13 år med min aller første crush. Vel, jeg TRODDE det var en crush jaffal... Vi var en liten gjeng og hadde oss en real fjortisfylla, der jeg ble "dritings" på fem øl. Ååh, minner.. Uansett, det ble til at jeg, søstra mi, kompisen min som søstra mi var keen på og "crushen" min la oss i senga til kompisen min. Vi skulle SOVE, det var det vi sa jaffal! Det ble til at kompisen min og søstra mi gikk ut sånn at vi fikk knulle. Jada, han fyrte opp musikken, vi la oss i misjonær og så begynte jukkinga. Jeg kan ikke huske at jeg kjente noe, jeg blødde ikke, null smerter og det varte kort i stillhet. Selv om det føltes ut som en eeevighet.. Så hoppa vi i dusjen og ut kom jeg med mascara og MASSE eyeliner utover øynene. Så gikk jeg og søstra mi hjem. Det var min første og siste gang med denne karen, for å si det sånn!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #20 Skrevet 22. juni 2011 17 år med min daværende kjæreste.. han var litt yngre, men hadde visst erfaring. Han var veldig grei og tok hensyn og ventet til jeg var klar. Det tok sin tid før jeg var det Men når det var overstått første gang var vi nesten ustoppelige! skikkelige kaniner!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå