Gjest trinem0r Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28197770 noen som har hørt om dette her egentlig eller vet om noen som har prøvd ?
elisabeth30 Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 aldri hørt om det og det høres ut som juks og svindel! det går ikke an å trene seg til større pupper, smøre seg til større pupper eller spise piller så man får større pupper. vær glad for de du har, jeg vil gjerne ha mindre....
Sugerøret Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 bare juks og bedrag.Styr unna! Du får ikke større bryster av piller,strips eller andre "naturmiddel"
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 De skal både balansere ut hormonnivået i kroppen (dumme meg trodde kroppen gjorde dette selv) og øke blodsirkulasjonen til brystene! wow! Jeg ville vært veldig skeptisk til å ta noe som skal inneholde hormoner som ikke en lege kan garantere er greit.
Gjest Fable Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Eneste måten du kan få større bryster på normalt er om du er har melk eller legger på deg. Ellers så må du få operert. Pillene der er nok bare vas. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå