Gå til innhold

ONS eller...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute i helgen med en gjeng og før jeg gikk hjem så traff jeg en fyr som viste seg å være en bekjent av en kompis. Vi reiste samme veien hjem og jeg endte opp med å bli med han hjem...noe som var meningen at skulle bli nach, men det ble heller noe mer mellom oss.

Ble langt ut over dagen derpå og han kjørte meg hjem og spurte etter mitt nummer. Sa da ses vi snart og han ga en respons på at ja det kunne vi. meeen er så usikker hvordan jeg leser han når jeg ikke kjenner ham.

Dette må jeg si at har ALDRI skjedd meg før og vet ikke hva jeg skal forvente. Jeg er ikke noe ONS type jente i det hele tatt og dette var i tilfelle første gang men håper jo jeg treffer fyren igjen og blir bedre kjent.

Jeg glemte jo selvfølgelig og ta hans nummer fordi jeg dro med forvirrende tanker i hode om hva i alle dager har jeg gjort nå?

Blir det tåpelig å adde han på FB? Eller er det "lov"? Finner jo lett nummeret hans på nett, men får jeg "lov" å sende han en sms om han vil treffes igjen?

Pliiiiiiis hjelp meg og del gjerne erfaring. Har sittet hele dagen på jobb å tenkt "HERREGUD hva har jeg gjort" og "håper jeg får se han igjen"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ventet med FB til han svarer deg.

Det kan hende han bare tok nummeret for å være hyggelig, har erfart at de fleste spør, men ikke alle bruker nummeret. Årsak kan være: h*n vil ikke ha mer kontakt, eller h*n tør ikke ta kontakt av redselen for avslag.

Om det tar en stund (over en uke) uten svar, kan du kanskje sende en mld til han på FB, om du har fullt navn, uten å be om FBvennskap. Bare en liten beskjed om at om han vil så er du åpen for mere (kan være greit å presisere om det er bare sex man vil ha).

For meg høres det ut som han var åpen for flere treff.

Sitat: "Ble langt ut over dagen derpå og han kjørte meg hjem og spurte etter mitt nummer. Sa da ses vi snart og han ga en respons på at ja det kunne vi."

AnonymBruker
Skrevet

Så da burde jeg vente å se til over helgen? Han reiser bort på torsdagen og blir vekke over helgen som kommer.

Kvelden jeg ble med han hjem så fortalte han uten problem at han hadde barn fra tidligere forhold og spurte om dette var greit for meg. Og når han kjørte meg hjem så fortalte han hva han skulle neste helg og viste meg hvor han hadde vokst opp. Enkelte ting sa meg at han ville treffes mer, men er redd jeg legger for mye i det.

Jeg er nok mer forholdmenneske enn "kun èn natt".

Kjenner meg bare veldig usikker på hva han egentlig tenker...og veldig usikker på meg selv hva jeg syns om dette og har vanskelig for å prate med venninner om dette.

Skrevet

Vent og se du :) Han vil nok ringe/sms, høres ut som han har lyst på mer ja.

Kan hende han har hørt en eller annen regel om at man må vente så så lenge før man tar kontakt, for å ikke virke desperat.

Og det kan godt tenkes han er like usikker som deg, på hvordan du vil reagere når han ringer eller sender melding.

AnonymBruker
Skrevet

Takker så utrolig mye for svarene dine :) Har så lyst det skal gå min vei for en gangs skyld :P

Skrevet

Takker så utrolig mye for svarene dine :) Har så lyst det skal gå min vei for en gangs skyld :P

:) Lykke til :klem:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må nettopp jeg være så utålmodig!?! :murvegg:

Får bare lyst å høre fra fyren slik at jeg vet hvordan det ligger ann... oOoff :P

Gjest womenwomen
Skrevet

Jeg var ute i helgen med en gjeng og før jeg gikk hjem så traff jeg en fyr som viste seg å være en bekjent av en kompis. Vi reiste samme veien hjem og jeg endte opp med å bli med han hjem...noe som var meningen at skulle bli nach, men det ble heller noe mer mellom oss.

Ble langt ut over dagen derpå og han kjørte meg hjem og spurte etter mitt nummer. Sa da ses vi snart og han ga en respons på at ja det kunne vi. meeen er så usikker hvordan jeg leser han når jeg ikke kjenner ham.

Dette må jeg si at har ALDRI skjedd meg før og vet ikke hva jeg skal forvente. Jeg er ikke noe ONS type jente i det hele tatt og dette var i tilfelle første gang men håper jo jeg treffer fyren igjen og blir bedre kjent.

Jeg glemte jo selvfølgelig og ta hans nummer fordi jeg dro med forvirrende tanker i hode om hva i alle dager har jeg gjort nå?

Blir det tåpelig å adde han på FB? Eller er det "lov"? Finner jo lett nummeret hans på nett, men får jeg "lov" å sende han en sms om han vil treffes igjen?

Pliiiiiiis hjelp meg og del gjerne erfaring. Har sittet hele dagen på jobb å tenkt "HERREGUD hva har jeg gjort" og "håper jeg får se han igjen"

En ting burde alle jener lære seg . Ikke bland sex og kjærlighet . Det er to forskjellige ting . Og er du ute etter noe seriøst selv , eks forhold , så må du oppføre deg seriøst selv også . d.v.s IKKE ha sex ved første møte . Ellers er sjangsen stor for at du kan bli såret når du skjønner at den andre egentlig var kunn lysten på sex der og da forde anledningen var tilstede og perfekt og du var villig som bare det selvfølgelig , men ikke noe mer .

1 ) Er du kunn ute etter uforpliktende sex selv , så er det greit å ha ONS .

2 ) Og da velger du en mann som er kjekk nok til å ligge med , men som du tror at du ALDRI i livet kunne falle for etterpå .

Følger du disse reglene her . Har du som kvinne den fulle kontrollen og blir aldri skuffet ...Og du kan nyte ONS uten å føle noen bad feeling etterpå eller usikkerhet . Og best av allt , du unngår å bli for betatt . Er lett å bli det , særlig om sexen var god og natten herlig . Klart man ofte vil ha mer . Men husk , det er bare sex . Du er egentlig ikke forelsket i han som person . Men elsker det du får og vil ha mer .

Den dagen du forelsker deg på ordentlig . Vil du ikke våge å ha ONS med han , av frykt for å bli såret . Nettopp forde du vet på forhånd at du har veldig masse følelser for han . Og da er det dobbelt så riski å ha sex med han . Dersom du skulle bli avvist etterpå .

Nei da tar du deg litt tid - og oppfører deg selv mer seriøst . Så får du selv også seriøs behandling .

Er utrolig skjelden ONS er " måten " man starter et forhold på .

Selv om det skjer innimellom selvsagt .

AnonymBruker
Skrevet

Takker for innholdsrikt svar og forstår veldig godt hva du mener.

Jeg hadde aldri i mitt liv sett for meg at dette skulle skje meg, men det gjorde det jo. Jeg er jo ikke forelsket eller noe i den forstand, men mener at jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å truffet han igjen i andre tilstander. Syns han virket ærlig og oppriktig, men jeg kjenner ham jo ikke da.

Men blir det helt feil om jeg skulle sendt ham en melding selv og spurt om han kunne tenkt seg å treffes igjen? Den som ikke prøver kan jo heller ikke vinne noe på det da. Men lurer litt på hva erfaring andre har? Har jo litt lyst å bare spørre han så jeg slipper å sitte her i all uvitenhet å lure...

Skrevet

Kan du ikke vente å se da? Kanskje dere dukker opp på samme fest igjen? Sånn "helt tilfeldigvis"?

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke vente å se da? Kanskje dere dukker opp på samme fest igjen? Sånn "helt tilfeldigvis"?

Er ikke så alt for ofte jeg er ute lenger, men selvfølgelig morro når man får tatt en tur av og til. Hva bare tilfeldig at jeg bokstavligtalt fant denne fyren :P

Skrevet

Men han kompisen din da? Han vet sikkert mer om ham enn deg? Kan du bruke kompisen din til å hjelpe deg?

AnonymBruker
Skrevet

Men han kompisen din da? Han vet sikkert mer om ham enn deg? Kan du bruke kompisen din til å hjelpe deg?

vet ikke hvor mye jeg vil dele med ham siden vi er kolleger og de er ikke akkurat nære kompiser. Jeg har ikke sagt til ham at jeg ble med fyren hjem heller stikk motsatt :P upss! fordi jeg vil ikke bli noen snakkis på jobben.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir en smule flau kan man si:p syns ikke det er noe kult å snakke med noen om dette...

Skrevet

Vet du hva. Legg han til på fb. Hvorfor ikke? Jeg har vært i en lignende situasjon.. Der han la meg til og jeg skrev en ganske rett-på-sak melding til ham at jeg var interessert i mer. Kan fortelle deg utfallet på pm hvis du vil høre det, men gidder ikke brette hele livet mitt ut her heller. :)

Skrevet

Vet du hva. Legg han til på fb. Hvorfor ikke? Jeg har vært i en lignende situasjon.. Der han la meg til og jeg skrev en ganske rett-på-sak melding til ham at jeg var interessert i mer. Kan fortelle deg utfallet på pm hvis du vil høre det, men gidder ikke brette hele livet mitt ut her heller. :)

Ja takk vil gjerne høre mer fra deg. Men var er PM? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...