Gå til innhold

Facebook-hjelp?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som kunne vært så snille å fortalt meg hva jeg skal gjøre for at det andre skriver på veggen min ikke kommer på forsiden på facebook?? Og hvordan jeg skjuler vennelista for alle andre enn meg selv?

Har hatt en profil som har ligget og støvet i flere år, er veldig lite aktiv der inne og har veldig lite greie på hvordan de tingene funker :eeeh::hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Account - Privacy options.

Skift til custom - only me

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått til å skjule vennelista nå, men jeg har en hel haug med venneforespørsler jeg vil godta, men har ikke lyst til at det skal komme opp at " AnonymBruker har fått 123 nye venner.."...

Noen som vet hvordan jeg får til det da?

Sorry, vet jeg er håpløs hehe

Skrevet

Hvorfor må du absolutt skjule dette??

Ble nysgjerrig, vet ikke hvordan det gjøres...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spørr litt mer jeg... :gjeiper:

Jeg har samlet familien i en gruppe, og så vil jeg gjerne at denne gruppa ikke skal få lese hva venner skriver på veggen min. Problemet er at jeg kun får til å velge enkeltpersoner som ikke skal få se, ikke hele grupper... Noen som vet om det faktisk er mulig å velge bort hele grupper?

Og så et lite tillegsspørsmål... Er det fortsatt sånn at facebook minner deg på at du bør skrive til vennene dine, eller har den sluttet med det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du absolutt skjule dette??

Ble nysgjerrig, vet ikke hvordan det gjøres...

Hehe, er veldig privat av meg, og liker å ha kontroll over hvem som vet hva om meg :) Vil ikke at ALLE skal se at nå er AnonymBruker tilbake på face.. Vet jeg er sær hehe :gjeiper:

Skrevet

Jeg spørr litt mer jeg... :gjeiper:

Jeg har samlet familien i en gruppe, og så vil jeg gjerne at denne gruppa ikke skal få lese hva venner skriver på veggen min. Problemet er at jeg kun får til å velge enkeltpersoner som ikke skal få se, ikke hele grupper... Noen som vet om det faktisk er mulig å velge bort hele grupper?

Og så et lite tillegsspørsmål... Er det fortsatt sånn at facebook minner deg på at du bør skrive til vennene dine, eller har den sluttet med det?

Jeg tror det bare er å skrive inn vennegruppe-navnet istede for personnavn.

Tilleggssvar: Vet ikke. Trodde de bare gjorde det rettet mot venner som hadde lite aktivitet på veggen sin, eller var nye på FB.

Skrevet

Hehe, er veldig privat av meg, og liker å ha kontroll over hvem som vet hva om meg :) Vil ikke at ALLE skal se at nå er AnonymBruker tilbake på face.. Vet jeg er sær hehe :gjeiper:

Det er lov å være sær :)

Akkurat det med vennerforepørsel-godkjenning-skjuling kan jeg ikke noe med. (Ikke det at jeg har såå mye peil på FB :P )

AnonymBruker
Skrevet

Tilleggssvar: Vet ikke. Trodde de bare gjorde det rettet mot venner som hadde lite aktivitet på veggen sin, eller var nye på FB.

Hihi, grunnen til at jeg lurer er at det er en kjekkas(gammel klassekompis) jeg trenger en unskyldning for å skrive til... Blir litt pinlig om det er openbart at jeg juger :gjeiper:

Tusen takk for hjelpen, skal prøve å skrive inn gruppenavn!!

AnonymBruker
Skrevet

Hihi, grunnen til at jeg lurer er at det er en kjekkas(gammel klassekompis) jeg trenger en unskyldning for å skrive til... Blir litt pinlig om det er openbart at jeg juger :gjeiper:

Tusen takk for hjelpen, skal prøve å skrive inn gruppenavn!!

Mente selvfølgelig Åpenbart

Skrevet (endret)

Mente selvfølgelig Åpenbart

Ok. Du mente ikke unnskyldning i samme slengen da? :gjeiper:

God grunn ;)

Hva med å sende en melding med noen bogus-spm om felles/gamle kjente??

Red: slengte på en smiley.

Endret av spinnwild
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Du mente ikke unnskyldning i samme slengen da? :gjeiper:

God grunn ;)

Hva med å sende en melding med noen bogus-spm om felles/gamle kjente??

Red: slengte på en smiley.

Jauda, går fort i svingene ja :eeeh:

Blir nok ganske raskt gjennomskuet da det er andre det ville vært mer naturlig å spørre =) Jeg får gruble litt tenker jeg :klo::jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...