Gå til innhold

Min hverdag. ♥

Azalea

Anbefalte innlegg

36 uker!!

Selma_:

Tusen takk for det, Selma! :klemmer:

Hvordan står det til meg magen din? Har den vokst mye de siste 2-3 ukene? Og har den sunket? Er så spent på hvordan og hvor mye magen min forandrer seg den siste mnd. :sjenert:

Så bra! Skal stikke innom Lindex igjen jeg og, må ha 1-2 til. Det er bedre at du har litt å gå på, skal jo ha plass til både innlegg og melkesprengte pupper så. :fnise: Jeg tror kanskje jeg har bommet andre veien igjen.. Kremt, så skal vente litt til før jeg kjøper flere tror jeg. :sjenert: Synes puppene mine plutselig har vokst en del de siste to dagene, håper virkelig de ikke blir enda større når melka kommer. Store nok nå!

Er nok modning på gang, kjenner litt hver ettermiddag/kveld/natt. Men ikke like ille som den natten, heldigvis..! Skal til jordmor neste tirsdag, tenkte jeg skulle spørre henne hva hun mener om modningsakupunktur. Om hun sier at det er bra så blir det nok så jeg bestiller meg en time eller to, om det viser seg at økonomien strekker til. Er ikke billig har jeg sett..

Tenk at du snart er 39 uker gravid! Kjenner jeg er skikkelig spent på dine vegne!! :klemmer:

Hurra for 36 uker!! :strix:

Magen har det fint for tiden. Den hopper og danser hver gang vesla beveger på seg :fnise: Men synes ikke den har vokst veldig de siste ukene, og ikke har den sunket heller.. :filer: Jeg har ikke gått noe opp i vekt den siste måneden, så her har jo ting virkelig stoppet opp! Men SF-målet øker i takt med ukene da, så frøkna vokser sikkert fint fordet :jepp:

Håper jo veldig at magen synker snart, slik at lungene får litt bedre plass!

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst:

HURRA FOR 36 UKER!!! :strix:

Og selvsagt vil jeg være sladris!! :skya::helen: Jeg GLEDER meg til å dele den gode nyheten med de andre KG-damene!! :)

Skjønner godt at du er spent nå om dagen...

Modningsakupunktur er helt sikkert ikke dumt å prøve! Go for it!

Koselig med besøk av familien da! :) Nå som det skjer så mye framover så kommer nok tiden mot termin til å gå fort!!

Blir godt for deg når magen synker litt. Blir jo så deilig å puste da! hehe...

Kjenner du noe mer tegn til modning og sånn, eller er det rolig?

Håper du har en flott dag!

PS! Magen din er knallfin! Nydelig! :hjertesmil: :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 36 uker!! :strix:

Magen har det fint for tiden. Den hopper og danser hver gang vesla beveger på seg :fnise: Men synes ikke den har vokst veldig de siste ukene, og ikke har den sunket heller.. :filer: Jeg har ikke gått noe opp i vekt den siste måneden, så her har jo ting virkelig stoppet opp! Men SF-målet øker i takt med ukene da, så frøkna vokser sikkert fint fordet :jepp:

Håper jo veldig at magen synker snart, slik at lungene får litt bedre plass!

Ha en fin dag! :klemmer:

Så koselig! Merkes at de har litt mindre plass nå ja, om de skulle komme med et megaspark så vises det veeeldig godt. :fnise: Men det er bare herlig! Hm, hun ligger bare å koser seg hun nå, så herlig. :rodmer: Nei, men det er ikke alle mager som synker. Spennende å se om våre gjør det. :) Kjenner igjen det med lungene, om en bare bøyer seg i noen sekunder så høres det nesten ut som om en nettopp har vært ute på joggetur eller noe.

Ligger frøkna med ryggen mot venstre eller høyre side forresten? :)

Håper du får en fin fredagskveld med samboer. :klemmer:

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ara:

Det var veldig gode nyheter! :jepp::klemmer: Blir spennende å se når han bestemmer seg for å komme, for min del kan han komme når som helst fra neste uke. Håper noen av dere frøkner tipper riktig for da blir det ikke mange dagene overtid, noe som passer meg veeeldig godt!;) Men som sagt, heller litt før enn litt etter.. :sjenert:

Skal innom jordmora neste tirsdag så får høre hva hun sier, om hun sier bare positivt om det så hopper jeg i det å prøver. :) Er spennende å se om det fungerer da. De jeg vet om som har prøvd har født 1 uke før termin ca. ;)

Ellers så kjenner jeg at det skjer ting, det gjør jeg. Har en del mensenmurringer, bekkenet er litt mer kranglete, sterkere kynnere osv. Men om dette skjer fordi han borrer seg ned i bekkenet eller om det er modning er jeg usikker på. Men bekkenet har aldri vært så vondt som nå, liker ikke. :( Hører de som har bekkenløsning/låsning sier at det stabiliserer seg litt når ungen fester seg, så vi krysser fingrene for at det stemmer her og. Når var det han festet seg til deg? Og ble bekkenet bedre?

Tusen takk for mageskryt! :klemmer:

Håper du får en kjempefin helg med baby og samboer. Kos dere masse! :):klemmer:

-----

:hjerte: Ellers må jeg skryte litt av samboer! :hjerte:

For to dager siden kom ha hjem med en gave til meg, en ny pc! Og ikke nok med det, i går kom en hjem med harddisc, tråløs mus til pc'n og en ny mobil også! :sjokkert: Jeg er så sjokkert og glad på en gang at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg omtrent. Og det er ikke noe skit han kom hjem med heller, en samsung galaxy s3 og en samsung pc. Usikker på hva pc'n heter, men tror det er denne jeg fikk. Igjen, jeg er sjokkert! Snille kjæresten min.. :hjerte: *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mala:

Du er så god! Plutselig så er den der Mala, jeg skal krysse alle mine fingre for at det blir 2013-baby(helst vår) på deg! :klemmer:

Ja, nå spørs det om du faktisk har rett i det ;) Gleder meg til å se hva testen i morgen tidlig viser! :rodmer:

Lov å skryte litt av samboeren da ja :jepp:

Skikkelig snill han, du fortjener det nok! :)

:hoppendeglad: for 36 uker!!

Og god helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå spørs det om du faktisk har rett i det ;) Gleder meg til å se hva testen i morgen tidlig viser! :rodmer:

Lov å skryte litt av samboeren da ja :jepp:

Skikkelig snill han, du fortjener det nok! :)

:hoppendeglad: for 36 uker!!

Og god helg!

Wee, i dag var det ekstra stas å lese i dagboka di Mala! Strek er strek, så gratulerer så mye med graviditeten!! :strix:

Ja, måtte skryte av han. Han er så snill med meg, skjemmer meg bort. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snill samboer du har :rodmer:

Her ligger vesla mot venstre side, og bena ut mot høyre. Hvordan ligger din lille? Greit at du kjenner at det modnes litt da, det kan jo tyde på at kroppen skjønner at den snart skal føde ;) (i motsetning til min..) hehe.

Håper helgen din er fin-fin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill samboer du har :rodmer:

Her ligger vesla mot venstre side, og bena ut mot høyre. Hvordan ligger din lille? Greit at du kjenner at det modnes litt da, det kan jo tyde på at kroppen skjønner at den snart skal føde ;) (i motsetning til min..) hehe.

Håper helgen din er fin-fin :klemmer:

Jeg vet, jeg er veldig heldig. :rodmer:

Han ligger for det meste mot høyre faktisk, kan snu seg av og til men det er ikke ofte. Ligger med rumpa opp mot høyre side og "sparker" på venstre side. Magen får en heldig fasong når han strekker seg gitt. :fnise: Vet det er mest "normalt" at de ligger slik som jenta di, men tror ikke det har noe å si? :klo: Ligger i hvert fall med hodet ned, men vet ikke om det er festet enda. Skal til jordmor nå til uka så blir spennende å høre hva hun sier. Både når det kommer til hvordan kroppen holder på og det med modningsakupunktur. En del av meg sier at det kanskje ikke trengs, men igjen så vil jeg jo helst unngå å kanskje møte den samme fødselen + ventetiden som min mor hadde med meg. Vanskelig. :P

Hvordan er formen din nå? Og hva kjenner du? Spennende tid dette. :)

Håper du får en fin lørdagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee, i dag var det ekstra stas å lese i dagboka di Mala! Strek er strek, så gratulerer så mye med graviditeten!! :strix:

Ja, måtte skryte av han. Han er så snill med meg, skjemmer meg bort. :sjenert:

Tusen takk for d kjære Angel-A :klemmer:

Spennende dette her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for d kjære Angel-A :klemmer:

Spennende dette her :jepp:

Det er det virkelig! Håper spiren klorer seg fast og vokser seg stooor og sterk! :klemmer: Er så glad på dine vegne, dette fortjener du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummering av helga:

I går satte jeg opp kommoden til knøttet, jeg er så handy. :fnise: Var kjempeenkelt, men det var ikke like behagelig for bekkenet og magen så brukte litt tid på det. Men nå står den altså her i stua og er klar for å fylles med babyklær, skal vente noen dager bare så den "nylukta" forsvinner litt.

I dag startet dagen bra, fikk et lite besøk av min kjære mormor, tante og onkel som hadde vært i Oslo og kost seg i helga. Jeg er sååå glad i mormor og skulle ønske hun bodde vegg i vegg med meg. Snufs, savner henne så. Enda en god grunn til å flytte til Trondheim! De skulle kjøre hele veien hjem til Trondheim i ett kjør så de ble ikke lange stunden, men var absolutt koselig den tiden de var her. Greit å vise frem hvordan en bor. :jepp: Stolt som hun er så tok hun bilder av meg og et bilde av bare magen, søte mormor. :rodmer: Hun er faktisk den eneste som har bilde av magen utenom oss selv. Hehe, spørs hva mamma sier til det da. :fnise:

Samboer og svigerfar er ute og kjører og jeg ligger langflat i sofaen, skikkelig søndagsform. Har gjort litt husarbeid + satt på ei maskin med klær så litt fornuftig har jeg faktisk vært. Tenker jeg skal prøve å bake skoleboller i dag, er en stund siden nå. Nom-nom!

Ellers blir det nok bare en daffedag, og godt er det. :)

Håper dere har kost dere masse i helga frøkner. :klemmer:

PS. lillesøster tippet dato for knøttet da, dere kan jo gjette hva jeg synes om den datoen. :gjeiper: Håper bare han ikke kommer mellom 20-23 jeg da, mange som har bursdag de dagene. Så skal jeg gå over så håper han kommer før 20 eller etter 23. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ara:

Det var veldig gode nyheter! :jepp::klemmer: Blir spennende å se når han bestemmer seg for å komme, for min del kan han komme når som helst fra neste uke. Håper noen av dere frøkner tipper riktig for da blir det ikke mange dagene overtid, noe som passer meg veeeldig godt!;) Men som sagt, heller litt før enn litt etter.. :sjenert:

Skal innom jordmora neste tirsdag så får høre hva hun sier, om hun sier bare positivt om det så hopper jeg i det å prøver. :) Er spennende å se om det fungerer da. De jeg vet om som har prøvd har født 1 uke før termin ca. ;)

Ellers så kjenner jeg at det skjer ting, det gjør jeg. Har en del mensenmurringer, bekkenet er litt mer kranglete, sterkere kynnere osv. Men om dette skjer fordi han borrer seg ned i bekkenet eller om det er modning er jeg usikker på. Men bekkenet har aldri vært så vondt som nå, liker ikke. :( Hører de som har bekkenløsning/låsning sier at det stabiliserer seg litt når ungen fester seg, så vi krysser fingrene for at det stemmer her og. Når var det han festet seg til deg? Og ble bekkenet bedre?

Tusen takk for mageskryt! :klemmer:

Håper du får en kjempefin helg med baby og samboer. Kos dere masse! :):klemmer:

-----

:hjerte: Ellers må jeg skryte litt av samboer! :hjerte:

For to dager siden kom ha hjem med en gave til meg, en ny pc! Og ikke nok med det, i går kom en hjem med harddisc, tråløs mus til pc'n og en ny mobil også! :sjokkert: Jeg er så sjokkert og glad på en gang at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg omtrent. Og det er ikke noe skit han kom hjem med heller, en samsung galaxy s3 og en samsung pc. Usikker på hva pc'n heter, men tror det er denne jeg fikk. Igjen, jeg er sjokkert! Snille kjæresten min.. :hjerte: *snufs*

Ja, skjønner det. Det må være kjedelig å gå på overtid..Hvertfall hvis det blir snakk om mange dager.. Blir spennende å høre hva jordmor sier ang akupunktur og sånn! Får du "klarsignal" fra henne så er det jo bare å kjøre på! :)

Bekkenet mitt var ekstra vondt på slutten av svangerskapet. Hodet til lillemann festet seg i uke 36, men bekkenet stabiliserte seg ikke noe særlig som jeg la merke til hvertfall...Men har hørt at andre syntes det ble bedre da hodet festet seg, så det er nok veldig individuelt...

Høres ut som at du har hatt en super helg! Og for en snill samboer du har!! :rodmer: Tror aldri jeg har fått en skikkelig gave uoppfordret av min kjære.. Bare småting som skrapelodd, kjærligheter og den slags. Men er vel tanken som teller... Men jeg vil også skjemmes bort noen ganger!! :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skjønner det. Det må være kjedelig å gå på overtid..Hvertfall hvis det blir snakk om mange dager.. Blir spennende å høre hva jordmor sier ang akupunktur og sånn! Får du "klarsignal" fra henne så er det jo bare å kjøre på! :)

Bekkenet mitt var ekstra vondt på slutten av svangerskapet. Hodet til lillemann festet seg i uke 36, men bekkenet stabiliserte seg ikke noe særlig som jeg la merke til hvertfall...Men har hørt at andre syntes det ble bedre da hodet festet seg, så det er nok veldig individuelt...

Høres ut som at du har hatt en super helg! Og for en snill samboer du har!! :rodmer: Tror aldri jeg har fått en skikkelig gave uoppfordret av min kjære.. Bare småting som skrapelodd, kjærligheter og den slags. Men er vel tanken som teller... Men jeg vil også skjemmes bort noen ganger!! :sjenert::fnise:

Jeg tipper forresten at du får møte gutten din 9.juni :)

Ja, tror ikke de dagene på overtid er noe særlig. Men det jeg er mest redd for er å ikke være moden i det hele tatt så når en først evt blir satt i gang så vil ting ta tiiiid. Mamma lå lenge da hun fikk meg, tror det var en veldig hard fødsel. Er redd for å være så utmattet og sliten på slutten av fødselen at jeg ikke føler at jeg klarer resten. Ønsker å være i form til å være med babyen rett etter fødselen. :) Så er jordmor positiv til akupunktur så blir det nok så jeg prøver et par ganger tror jeg! :jepp:

Er så spent på neste jordmortime! Gleder meg faktisk. :)

Håper bekkenet blir litt bedre, men forventer så absolutt ingen forandring.

Helga har vært fin. :) Og jeg har en veldig, veldig snill samboer. Han passer veldig godt på meg. :rodmer: Jeg har aldri fått noe så stort jeg heller, i hele mitt liv faktisk. Men som han sier så har jeg snart bursdag og dette var noe jeg virkelig trengte, så han ville heller bruke litt ekstra penger på meg enn å bruke pengene på noe han ikke har behov for selv. Synes fremdeles det er litt vanskelig å bare sitte her og ta imot disse gavene, men har fått forklart nå siden han kom hjem at det er en GAVE og han vil jeg skal ha det. Jeg må være den kjedeligste å gi gave til i hele verden tror jeg.. Jeg har alltid vært i den situasjonen at jeg måtte ha klart meg selv økonomisk og det henger litt igjen, men prøver å skjerpe meg. Vet jo selv at jeg synes det er veldig koselig å gi bort gaver til andre.. Men ja, samboer er skjønn! :hjerte:

Størrelser på oppmerksomheter har så absolutt ingenting å si, kommer samboer hjem med en kjærlighet på pinne eller andre småting til meg blir jeg veldig sjarmert. :rodmer: Du får ønske deg noe større til bursdag da vet du. ;)

Dere kommer med så snille tippinger, jeg håper virkelig en av dere har rett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma sin første fødsel var også veldig lang og slitsom, så kjenner igjen frykten din for å oppleve det samme selv!

Blir spennende å se om du føder før eller etter tiden! Noen følelse selv? Jeg synes det virker som det er så mange som føder før tiden! I hvertfall her inne på KG, men også av bekjente som nylig har født. Så blir jo litt påvirket til å tro at dette er vanlig. Men det er vel mer vanlig å gå over tiden vil jeg tro, særlig som førstegangsfødende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma sin første fødsel var også veldig lang og slitsom, så kjenner igjen frykten din for å oppleve det samme selv!

Blir spennende å se om du føder før eller etter tiden! Noen følelse selv? Jeg synes det virker som det er så mange som føder før tiden! I hvertfall her inne på KG, men også av bekjente som nylig har født. Så blir jo litt påvirket til å tro at dette er vanlig. Men det er vel mer vanlig å gå over tiden vil jeg tro, særlig som førstegangsfødende?

Ja, da er vi flere! Er kjempespent. Jeg har ikke peiling og jeg tørr ikke å kjenne etter heller. Jeg er bare fast bestemt på at han ikke skal komme mellom 20-23 juli, skal ha komme etter termin får han komme senest den 19 eller så kan han vente til 23-24 juli. :fnise: De venninnene jeg har nærmest med barn har gått over tiden, med både nr. 1 og 2. Men de jeg har blitt kjent med over nettet eller på barselgruppene har født før. Så er jammen meg ikke enkelt å se for seg hvordan det skal bli. Hun ene som jeg kjenner har spist både bringebærbladkapsler og vært på akupunktur, hun fødte 1 uke før termin og hadde en veldig enkel og fin fødsel uten noe smertestillende. Jeg spiser kaplsene og får bare enda mer lyst til å prøve akupunktur. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ligger jeg pent og pyntelig i sofaen igjen, dagen i dag har gått med på jordmorbesøk og bilstolkjøp. :)

Bekkenet er veldig kranglete for tiden, ikke så enkelt å bevege så mye på seg lengre. Bare av en gåtur på 10-15 min ned til bussen var nok til at bekkenet ble ødelagt, så ikke enkelt å få rumpa opp på benken til jordmor i dag. :fnise:

Blodtrykket var veldig fint, urinprøven var fin og ok vektoppgang. Ellers så ligger magen på den røde sf-linjen enda, men vokser jevnt og fint. :) Litt mer ødem i kroppen, håper bare ikke det blir verre for det kan til tider være veldig ubehagelig. Knøttet har enda ikke festet hode, men ligger godt med hodet ned. Jordmor sa at nå kunne han komme når som helst, ligger klar. Han er hjertelig velkommen altså, gjør men ingenting at han kommer litt før! :jepp::rodmer:

Snakket også med jordmor om hva en skulle gjøre om vannet gikk og hodet ikke var festet, for har jo hørt så mye rart om hva man skal og ikke skal gjøre. Men som hun sa så var et bare å ringe inn til føden og si fra om at vannet har gått og hodet ikke var festet, ellers var det bare å dusje, slappe av og spise mat og vente på at ting tar seg opp. Når man snakker med sykehuset så får man en time til kontroll, så fremst riene ikke har tatt seg opp innen den tid så møter man opp på sykehuset til avtalt tid.

Måtte jo i tillegg ta opp det med modningsakupunktur, for jeg er ikke bare litt nysgjerrig på det.. :sjenert: Hun sa hun hadde hatt mange gravide innom som var kjempefornøyd med effekten av akupunktur så det så hun bare positivt på. Men anbefalte å enten gå til noen en har gått til før eller undersøke godt i forveien at man går til noen som kan sakene sine. For det er sure penger å bruke om de ikke finner de riktige punktene osv. Så jeg tror nok jeg kommer til å prøve en runde(eller flere) om økonomien strekker til. Jeg blir jo ikke akkurat mindre nysgjerrig på dette når jordmor er så positiv til det. :)

Ellers var jeg og svigermor innom Torshov og kjøpte bilsete til knøttet i dag, en Maxi-Coxi Pebble med familyfix-base til den nette pris 1999kr! :hakeslepp: Fant et tilbud på nettet sånn tilfeldigvis og sparte 2000kr på å kjøpe den pakken. Hohoi! Til vanlig koster setet 2199;- eller noe, og basen koster 1999;-, så sparte en goood del. Vi har jo ikke bil så skal få prøvd å solgt den basen tenker jeg, så får vi heller bare kjøpe en ny base om vi plutselig sitter med bil. :) Så er kjempefornøyd med det kjøpet for å si det mildt! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo skikkelig røverkjøp! Bare å slå til der ja ;)

Synd at bekkenet krangler, kjedelig å bli hemmet på grunn av det.

Spennende med akupunktur da, sikkert ikke dumt å prøve det ut ettersom det er mange positive tilbakemeldinger og erfaringer rundt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+2 uker

Termin: 13. juli

Igjen til termin: 21 dager

Kjønn: Gutt

Utålmodig: Nei, egentlig ikke. Men samtidig ja..? :sjenert:

Aktivitet innenifra: Masse aktivitet. :)

Bestemt navn: Nei, men har ei liste med favoritter. Spennende å se om noen av de passer mini i magen. :)

Vektøkning: Jepp, har nok gått opp litt. Lurer på om jeg ikke er opp i 14kg nå. Håper det forsvinner fort etter fødsel.

Vann i kroppen: 2 på helsekortet.

Utstyr: En stellematte, lekegrind, stelleprodukter og ammetopper + ammebh'er til meg. Trooor det er alt vi mangler.

Strekkmerker: Ingen foreløpig.

Om fødselen: Gleder meg til resultatet. :)

Plager: Bekkenet krangler en del. Magesmerter om natten, spesielt om morgenen.

Oppegående: Jepp! Har faktisk litt mer energi nå enn for noen uker siden. :jepp:

Sulten : Har hatt lite matlyst en stund, men har kommet seg nå.

Matkikk: Nope.

Kynnere: Jepp. Alltid hatt, men er mye hardere nå enn tidligere.

Tungt: Ja, magen er veldig stram og hard. Vanskelig å røre på seg gitt.

Høygravid: Ja!

Neste kontroll: 28. juni. Skal på ordinær kontroll hos jordmor + modningsakupunktur. :)

Sykehusbagen: Nei, ikke begynt på den. Bor 5-10 min unna med bil så stresser ikke så mye med det enda. Bruker jo det jeg evt skal pakke ned daglig så.

Hodet ned: Ja

Hodet festet: Nei, er ikke festet.

Var innom Akupunktur1 for modningsakupunktur i går, var veldig greit. :) Fikk slappet godt av der jeg lå, hun startet rolig så fikk bare nåler i bena + 1 i panna denne gangen. Neste gang får jeg også i korsryggen, blir spennende å se hvordan det blir. Hun så hvor mye magen min presset så hun stakk noen nåler mot "halsbrann" også, så jeg skulle slippe de verste smertene. Etter timen var jeg veldig avslappet og rolig, hadde litt kynnere men om det kommer av akupunkturen eller ikke vet jeg ikke. I går kveld var jeg veldig rolig og avslappet i kroppen, kjenner jeg fremdeles slapper godt av. Og magesmertene øverst i magen kom verken i går eller har vært her i dag, ikke enda i hvert fall. Så jeg har trua! :jepp:

Har vasket to maskiner med babyklær nå, klærne ligger pent og brettet i kommoden. Kjenner jeg er veldig spent nå, gleder meg til å møte den lille gutten som ligger og koser seg i magen min. :rodmer:

I dag skal jeg inn til byen for å kjøpe inn noen småting vi mangler, samboer får lov til å dra litt tidligere fra jobb i dag fordi han har bursdag i morgen. :) Håper å finne noe han vil ha også, en liten oppmerksomhet i morgen må han jo få.

Håper dere har det bra alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at jordmortimen gikk bra, og første time til modningsakupunktur også :) Dette blir spennende!

Ser du har neste jordmortime samme dato som jeg har min neste (altså min termindato). Hehe. Håper jo jeg slipper å komme på min jeg da, at lille er ute før den tid. Men vi får se!

Digg å få kjøpt så billig bilsete! :jepp:

Ønsker deg en fin dag og helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...