Selma_ Skrevet 28. mai 2012 #381 Del Skrevet 28. mai 2012 Godt du har fått koset deg i sommervarmen Og så bra at svangerskapskurset gikk bra! Høres ut som et fint sykehus Hvordan går det ellers? Er formen grei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #382 Del Skrevet 3. juni 2012 Hei og hopp! Da er jeg hjemme igjen fra en uke i Trondheim, har vært utrolig godt å møte familie og venner igjen. Tiden gikk veldig fort, er merkelig å tenke på at jeg har vært der i 1 uke og allerede er hjemme igjen. Uka gikk unna med grilling med familie, middager, kafébesøk med venninner osv. Møtte også min ene bestevenninne som for en mnd. siden i dag fikk en liten gutt, han var så liten og herlig. Lå og støttet seg på magen min og sov så søtt på brystkassen, herregud så babysyk jeg ble da.. Gleder meg så utrolig mye til knøttet vårt kommer til verden. Tiden går fort nå, er jo under 6 uker igjen og jeg er nå offisielt høygravid! Ikke det at jeg har den aller største magen, alle sammen kunne fortelle meg hvor liten magen min var til å være så langt på vei.. Men han vokser og vokser og det begynner å bli trangt i magen nå. Morsomme bevegelser, hele magen hopper i alle kanter når han står på som verst. Ellers har vi kjøpt inn masse babyting nå, så nå er det ikke lenge til at han bare kan komme til verden. Kjøpte forresten stelleveske da vi var i Trondheim, aldri trodd jeg/vi skulle bruke så mye penger på stelleveske.. Men den var bare sååå fin og er en veske jeg kan bruke i mange år etter stelleveskeperioden. Stellevesken er feminin og rocka, så passer meg perfekt! Håper dere alle sammen har det fint og at dere har hatt en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. juni 2012 #383 Del Skrevet 3. juni 2012 Å, det var fiiiiin veske det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 4. juni 2012 #384 Del Skrevet 4. juni 2012 Så koselig å høre fra deg igjen, Angel-A! Bra at du har kost deg i Trøndelag Du var vel kanskje ikke så heldig med været? Men da er det perfekt å shoppe litt Du begynner kanskje å ha det meste nå? Digget virkelig vesken din Hvor kjøpte du den? God plass? Ser det er en testvinner! Mulig jeg må kjøpe noe lignende Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #385 Del Skrevet 4. juni 2012 Å, det var fiiiiin veske det Takk-takk, er veldig fornøyd! Så koselig å høre fra deg igjen, Angel-A! Bra at du har kost deg i Trøndelag Du var vel kanskje ikke så heldig med været? Men da er det perfekt å shoppe litt Du begynner kanskje å ha det meste nå? Digget virkelig vesken din Hvor kjøpte du den? God plass? Ser det er en testvinner! Mulig jeg må kjøpe noe lignende Ha en strålende dag Vet du, det har faktisk ikke vært så ille som jeg trodde der oppe. De første dagene var det veldig varmt, ble faktisk litt solbrent. Men så ble det overskyet, men det gjorde meg ingenting. Jeg syntes egentlig det var litt godt jeg, blir liksom ekstra varmt når en går gravid. :gjeiper: Ellers så ble det nok litt shopping ja, kremt. Men det er ting vi måtte ha så da var det greit. Senga står klar nå, endelig. Så nå er det bare lekegrind, vippestol, klesoppbevaring til knøttet, stelleprodukter og ting til meg vi mangler tror jeg. Om det er mer så er det ting som kan tas etter fødsel. Må gå gjennom klærne vi har kjøpt for å se om vi mangler noe, for da må vi jo selvfølgelig kjøpe inn mer klær. Det er veldig god plass i den vesken, den overrasket meg veldig. Jeg har sett på sååå mange vesker og har ikke funnet noen jeg har likt. Vurderte faktisk å droppe stelleveske og heller bare bruke sekk eller noe, helt til samboer fant denne. Jepp, samboer som sa jeg måtte ta den. Det er med stelleunderlag og flaskeholder, er ei stor lomme du evt kan bruke til pc senere. Er også noen smålommer til bleier og andre ting, så en praktisk og fin veske vil jeg si. Det var viktig for meg at den kunne brukes av både meg og samboer så derfor ble det i fargen navy, den hadde også litt grovere skinn. Perfekt! Så en feminin, rocka og praktisk veske. Det liker vi! Får nesten lyst til å kjøpe meg en til, likte den så godt.. Den ser forresten sånn ut nedi, dere får bare si fra om dere vil at jeg skal ta et bilde selv og legge ut så skal jeg gjøre det. Jeg kjøpte den på Bebito i Trondheim, men tror du får kjøpt den på Barnas Hus også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. juni 2012 #386 Del Skrevet 4. juni 2012 Så deilig at det meste snart er i orden nå! Ang lekegrind, så fikk jeg beskjed om at det trenger du ikke før han er blitt litt eldre. Jeg vurderte å skaffe lekegrind slik at jeg kunne legge han fra meg der når han sovnet og jeg skulle gjøre andre ting...Men her legges han i vogna eller bare på en dyne eller skinnet sitt i sofaen. Så er mange muligheter Men vil du anskaffe nå, så gjør du jo selvsagt det. Bare deler min erfaring Den stelleveska var KNALL!! Jeg har denne fra Ju-ju-be, og den er ikke særlig praktisk. Det står at den har plass til så mye, men den har egentlig ikke det... Så jeg skal nok gå til innkjøp av en som er litt større! Blir nok en som ligner din tenker jeg. Den virker jo helt super og med god plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. juni 2012 #387 Del Skrevet 4. juni 2012 Så bra at du har kost deg sammen med familie og venner i Trondheim Den stellevesken var skikkelig fin altså Må nok være godt å se at alt holder på å falle på plass og at dere har det meste dere trenger, er liksom bare den lille som mangler nå Ønsker deg en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 4. juni 2012 #388 Del Skrevet 4. juni 2012 Så utrolig fin stelleveske! Sånn skulle jeg gjerne hatt selv Her har jeg bare den som hører til barnevogna, får se om den duger først.. Ønsker deg en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #389 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) . Endret 6. juni 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #390 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) . Endret 6. juni 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #391 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) . Endret 6. juni 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #392 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) ara : Hører flere sier at de ikke kommer til å kjøpe det i begynnelsen, andre sier det er veldig greit igjen.. Men uansett, vi skal ikke ha vugge bla. så da er det greit å ha lekegrinden han kan sove i om dagene. Så i stedet for å kjøpe vugge og babygym så blir det heller lekegrind, så sparer litt på det økonomisk. Er forresten greit å få han opp fra gulvet pga kattepusen og dyrene som sniker seg inn fra verandaen vår. *Grøss* Så den stellevesken er ikke no særlig? Greit å vite. Det er veldig god plass i min veske, mye bedre enn det som vises på det bildet. Det er nok en gammel versjon av vesken for det er mer stilrent nedi vesken enn på bildet. Har hengt den på vognen nå, passer veldig bra! Så er veldig fornøyd hittil i hvert fall! Er forresten veldig spent på hvor lenge vi får brukt bag-delen på vognen, den er ikke så veldig stor altså. Kan ikke sammenlignes med størrelsen på simo-vognene f.eks. Mala: Jeg koste meg masse, gjorde skikkelig godt å være hjemme en tur. Ble plutselig ny og frisk. Håper de kommer nedover på besøk nå i slutten av juni før knøttet kommer. Savner de alle sammen allerede. Tusen takk for skryt av stelleveske! Ja, nå er det bare mini som mangler, håper han vil komme ut å hilse på oss før terminen.. Begynner å bli litt utålmodig nå kjenner jeg. Håper det går bra med deg Mala! Og kos deg i pp. Selma: Løp og kjøp! Skjønner godt du vil gi stellevesken en sjanse, kan jo hende den er knall. Håper det går bra med deg! Nærmer seg fødsel med stormskritt nå! ----------- Har kjøpt inn det vi manglet i klær nå, så nå mangler vi bare noen småting så er alt i boks til at knøttet kommer til verden. Om han bestemmer seg for å komme før vi har kjøpt inn resten så er ikke det noe problem for vi har alt til lillegutt. Kjøpte forresten første ammeBH her i går, er ikke like sexy som vanlig BH altså.. Men fikk tak i en som ser litt penere ut med god støtte så er vel fornøyd. Til og med samboer sa den ikke så så ille ut, så da er den vel godkjent. :gjeiper: Var hos jordmor i går, alt står bra til med knøttet. Ligger fremdeles med hodet ned men ikke festet enda, er veldig spent på om det skje før fødsel altså! Ligger akkurat på den røde streken i sf-mål. Litt høyere blodtrykk enn sist gang + utslag på sukker i urinen men ikke så mye at de sender meg til glukosebehandling. Takk og lov for det!! Kan være fordi jeg drakk cola før jeg la meg dagen før, så dagen før neste time så skal jeg ikke spise eller drikke noe søtt. *husk-husk* Gått litt opp i vekt, har vel gått opp en 12-13 kg til nå tror jeg. Og mer blir det nok. :gjeiper: Ellers må jeg rope hurra for uke 35, kun 5 uker igjen!! Krysser fingrene for at det ikke blir flere uker. (Plutselig mange av samme innlegg, teit vi ikke kan slette noe..) Endret 6. juni 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. juni 2012 #393 Del Skrevet 6. juni 2012 35 uker !! Som tiden flyr! Ikke så rart at deg begynner å gå på tålmodigheten nå nei, håper du slipper å gå over termin i allefall! Du får bare nyte de siste ukene sammen med samboeren din, før dere blir en liten familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 6. juni 2012 #394 Del Skrevet 6. juni 2012 35 uker!!!!! Nå går det så fort til du er mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 6. juni 2012 #395 Del Skrevet 6. juni 2012 Som tiden flyr!! Bare 5 uker igjen til termin!! Nå er det ikke lenge til du er mamma Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #396 Del Skrevet 7. juni 2012 Tiden går veldig fort! Enn at det er kun 5 uker igjen til terminen, hohoi. Begynner å gå opp for meg nå at det snart skal komme en liten gutt i hjemmet, her er det masse aktivitet og det begynner å bli trangt i magehuset. Sliter litt på kveldene når han er mest aktiv, blir veldig fort sliten i magen. I de siste nettene har jeg sovet veldig dårlig, våkner av at jeg er øm i hele magen og det eneste som kan fungere mot smertene er å sette seg opp i senga. Blir mye søvn da.. Synes han kan feste seg snart og at magen kan synke litt så jeg får både pusten tilbake og slipper det enorme presset. Var så sliten i dag så sovnet på sofaen i formiddag og sov i 3 timer! Skal bli veldig spennende å se om jeg får sovnet noe i natt.. *krysser fingrene for en god natts søvn* Kanskje jeg er litt tidlig ute nå.. Men har noen lyst til å tippe når knøttet kommer til verden? Har termin 13. juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 7. juni 2012 #397 Del Skrevet 7. juni 2012 Tiden går veldig fort! Enn at det er kun 5 uker igjen til terminen, hohoi. Begynner å gå opp for meg nå at det snart skal komme en liten gutt i hjemmet, her er det masse aktivitet og det begynner å bli trangt i magehuset. Sliter litt på kveldene når han er mest aktiv, blir veldig fort sliten i magen. I de siste nettene har jeg sovet veldig dårlig, våkner av at jeg er øm i hele magen og det eneste som kan fungere mot smertene er å sette seg opp i senga. Blir mye søvn da.. Synes han kan feste seg snart og at magen kan synke litt så jeg får både pusten tilbake og slipper det enorme presset. Var så sliten i dag så sovnet på sofaen i formiddag og sov i 3 timer! Skal bli veldig spennende å se om jeg får sovnet noe i natt.. *krysser fingrene for en god natts søvn* Kanskje jeg er litt tidlig ute nå.. Men har noen lyst til å tippe når knøttet kommer til verden? Har termin 13. juli. Oioi, bare 5 uker igjen herlig!! Mulig tiden går litt saktere når det nærmer seg, men sånn er det bare Viktig å slappe av de siste ukene nå! Samle krefter og lade batteriene til jobben du skal gjøre snart Tror det blir fint å føde på ahus! Jeg vil tippe dato!! Tipper 18. juli, jeg! Da har mannen min og min beste venninne OG Nelson Mandela bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. juni 2012 #398 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg tipper 14. Juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #399 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Tippeliste fødsel: 09. juli - ara 10. juli - Selma_ 13. juli - Termindato - rhubarb 14. juli - Mala 17. juli - Ei "klarsynt" dame 18. juli - Ninnin86 24. juli - Min minste lillesøster. Håper hun tar feil. Ara hadde det snilleste tippingen, min lillegutt ville ut før det. Lille W. kom til verden allerede 3. juli, 10 dager før terminen. Endret 23. juli 2012 av Angel-A 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 8. juni 2012 #400 Del Skrevet 8. juni 2012 Tipper 10.juli Hvor kjøpte du ammebh? Jeg skal ut og kjøpe snart, men aner ikke hvor de fineste/beste er å finne. Har ikke så store pupper (foreløpig ), så tenker å titte på Lindex/Cubus/HM e.l. Men det er sikkert litt forskjell i kvalitet i de butikkene også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå