Ninnin86 Skrevet 12. juli 2012 #481 Del Skrevet 12. juli 2012 Aaaaw, for en nydelig fødselshistorie!! Får så ofte høre "skrekkhistoriene", men denne var rett og slett helt nydelig! Nå gleder jeg meg til å føde på Ahus! Kos dere masse med lillegutt!! Fortell gjerne hvor stor og tung han var når du får anledning til det Nysgjerrig vettu hihi Stor fra Ninnin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. juli 2012 #482 Del Skrevet 12. juli 2012 Gratulerer så masse med gutten Angel-A! Og så flott fødselshistorie, virker jo som det gikk som en drøm! Utrolig fint minne å tenke tilbake på første møtet med det lille barnet, er enig i den. Fødselsminnet for meg er som en vakker edelsten dypt inne i hjertet mitt (blir jo rent poetisk av å tenke på det). Livets mirakel er så vakkert!! Håper dere har gode barselsdager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. juli 2012 #483 Del Skrevet 13. juli 2012 Fantastisk fødselshistorie!! Blir helt rørt selv...Det finnes ikke noe vakrere i livet, enn når man får barnet sitt opp på brystet syntes jeg... Nyt dagene framover og kos masse masse masse med lillegutt. De vokser så skremmende fort! Gleder meg til å høre hvordan det går med dere etterhvert. Stoor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #484 Del Skrevet 13. juli 2012 Da har jeg oppdatert fødselshistorien. Er helt enig med deg, pasjonsblomst, poetisk! Til tross for at det var en hard fødsel der jeg ikke fikk tid til å hente meg inn under riene, kunne jeg faktisk ha født en gang til ganske snart.. Tro det eller ei. Vondt, ja så klart, men herregud for en lykke etterpå! Blir helt rørt av å tenke på at jeg har vært gjennom et svangerskap, fødsel og skal nå ha lillegutt hos meg i hele vårt og hans liv. Sukk.. Til dere som er gravide, gled dere til fødsel. Er ikke noe vits i å grue seg, for det går ikke an å planlegge en fødsel. Ta ting som de kommer under fødsel, er mye mer avslappende enn å stresse med hva en vil på forhånd. Jordmødrene bryr seg uansett veldig mye om dere, de prøver gjerne ut nye stillinger en kan ligge/stå i, og spør om dere vil ha smertestillende. (Hjelper deg også med å drikke deres spesielle energidrikk, hohoi den drakk jeg mye av.. Ikke det beste jeg har smakt.) Om det blir fødsel med smertestillende eller ikke, har ingenting å si! Fødsel er vakkert uansett.. Snufs. Blir litt rørt av å skrive om det. En ting skal være sikkert, det er ikke siste gang. Til tross for hvordan svangerskapet har vært så er så utrolig verdt det til slutt..!! --- Ninnin, du trenger ikke å grue deg til å føde på Ahus. Jeg trivdes veldig godt med mine snille og gode jordmødre, og på barselhotellet var de veldig hjelpsomme! Selv om det var fullt der så var de veldig frempå med det at det bare var å ringe om det var noe vi lurte på + om vi trengte å ligge der 1 døgn til så var ikke det noe problem i det hele tatt. Var heller ikke ammepress, som mange andre opplever. De snakket om amming og de ville gjerne se hvordan babyen tok puppen men det var det. Nå tok llillegutt puppen med en gang så jeg vet ikke hvordan de ville ha vært om det hadde vært annerledes. Men følte ikke noe spesielt press. ---- I dag har jeg egentlig termin og jeg er så heldig og har hatt lillegutt i hele 10 dager allerede. Hadde jordmor hjemme hos oss i dag, han har tatt igjen fødselsvekten sin. Han er nå 2960g. Flinke lille gutten, og "jippi!!" jeg har nok mat til lillegutt. Ønsker dere alle sammen ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. juli 2012 #485 Del Skrevet 14. juli 2012 Har alltid gruet meg til fødsel (min mor har hatt et par vanskelige fødsler), men fra jeg ble gravid så tenker jeg som du sier; ta det som det kommer. Jeg gruer meg ikke i det hele tatt, jeg kjenner en spent glede når jeg tenker på det! Og det er jo klart; det hjelper å lese historier som din!! Så herlig at lillegutt tok puppen med en gang, og at kroppen din er flink til å produsere nok melk Hvordan føler du deg nå? Gjør det vondt med stingene, eller føler du at alt går veldig greit? (Beklager hvis du synes jeg spør veldig direkte - du trenger ikke å svare) Ha en strålende lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 15. juli 2012 #486 Del Skrevet 15. juli 2012 Så fin fødselshistorie! Hvor lenge varte fødselen totalt? Håper dere fremdeles koser dere hjemme blir det mye nattevåking? Her har jeg hatt en del barseltårer, og det har vært slitsomt! Blir så utrolig lett rørt over hver minste ting, så hovne øyne var standard på meg første uka.. Nå ser det ut til å ha roet seg litt heldigvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #487 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Nuttipia: Huff, nei ikke bruk tid og energi på å grue deg. En må bare ta ting som de kommer, tror ikke det er ofte en hører om de som planlegger fødselen og at alt går som planlagt.. Jeg har i hvert fall fått masse skryt av jordmødrene jeg har snakket med før fødsel for at jeg ikke planla for mye. De hadde visst sett en del jenter/kvinner som har tenkt seg hjel når det kommer til fødsel, noe som har ført til mye unødvendig stress og nervøsitet. Jeg møtte opp til fødsel med null planer, ikke tenkt på noe som helst noe jeg er veldig glad for. Jordmødrene kom med masse gode tips under fødselen! De gjør alt de kan for at fødselen skal være en fin opplevelse! Jeg har bare en ting å si til fødsel, gled deg! Ja, er vondt når det står på men det glemmer du veldig-veldig fort. Du er så konsentrert og inn i din egen verden under fødselen, merkelig hvordan det er. Jeg er forresten ikke sikker på om jeg vil kjenne igjen mine jordmødre om jeg går forbi dem på gata. Om jeg skal komme med enda et tips, husk pustingen under fødsel, det hjalp veeeldig. Men det kommer automatisk når fødselen starter. Sukk, du har så mye å se frem til. UL, mage som vokser, første spark, hikking i magen, fødsel.. Jeg kunne lett ha gjort dette igjen når som helst, til tross for et litt tungt svangerskap. Jeg er faktisk i ganske god form. Jeg har mistet noen sting, det gjorde jeg ganske tidlig faktisk. Tror det er 3 stk. som er igjen om jeg ikke tar helt feil. De er ikke vonde nå lengre, ting begynner å stabilisere seg ganske bra nå. Jeg er veldig-veldig heldig for magen trakk seg helt tilbake nesten samme dag som jeg fødte. Nå ser man ikke at jeg har hatt en baby i magen en gang, og jeg har sluppet unna når det kommer til renselsen også for jeg blødde nesten ikke da jeg dro hjem etter 2-3 dager. Nå spotter jeg bare, gleder meg veeeldig til det er helt ferdig. Bekkenet er litt kranglete enda, men håper det også stabiliserer seg ganske snart. Tror jeg må innom kiropraktor eller noe for at det skal bli bra, husker jordmor anbefalte dette under fødsel.. Lurer på om jeg ikke har en skikkelig låsning i bekkenet, er veldig stiv i bevegelsene og sliter veldig med å sitte..Halebeinet er grusomt vondt! Og enda en ting, kjenner at sexlysten plutselig har kommet veldig tilbake, så gleder meg til at ting er som de skal være. Svarte kanskje på mer enn du lurte på? Endret 16. juli 2012 av Angel-A 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 16. juli 2012 #488 Del Skrevet 16. juli 2012 Så hyggelig med oppdateringer! Håper å få en like fin fødselsopplevelse Jeg har heller ingen klar formening av hvordan jeg mener at ting bør være underveis, godt å se at det kan være en fordel å komme med åpent sinn Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #489 Del Skrevet 16. juli 2012 Så fin fødselshistorie! Hvor lenge varte fødselen totalt? Håper dere fremdeles koser dere hjemme blir det mye nattevåking? Her har jeg hatt en del barseltårer, og det har vært slitsomt! Blir så utrolig lett rørt over hver minste ting, så hovne øyne var standard på meg første uka.. Nå ser det ut til å ha roet seg litt heldigvis.. Tusen takk, jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er veldig fornøyd selv. Jeg holdt på ganske lenge faktisk, så skjønner egentlig ikke hvordan jeg klarte meg gjennom hele fødselen med bare lystgass.. Jeg er usikker på hvordan jeg skal regne på det med tid.. Riene tok seg opp rundt klokken 0600 om morgenen, da hadde jeg rier som varte i 1-2 minutter med 5-8 min mellomrom. Fra klokken 7 så tok de seg veldig opp, da var det bare 2 min mellom og riene varte alt fra 30sek til 1-2 minutt, så her gikk det unna. Om jeg da regner fra 6 om morgenen så varte fødselen i 13,5 timer. Jeg hadde rier non-stop under hele fødselen med maks 2 min mellom riene fra det hele startet om morgenen til han var ute, tror jordmødrene var litt stresset pga dette, de og barnelege var veldig klar for at lillegutt skulle komme på slutten for kroppen min hadde nesten ikke mer å gå på. Fikk jo ikke hentet meg inn mellom riene, som mange(de fleste?) gjør. Jordmor Eva presset forresten i meg sånn energidrikk under fødselen for at kroppen skulle tåle dette, glad er jeg for det til tross for den ekle smaken. Vi koser oss masse. Ja, lillegutt sliter med magen sin.. Stakkars lille gullet.. Får så vondt i mammahjertet av å se at han har så vondt. Har hatt 3 netter nå som har vært veldig greie, så håper det holder seg slik og bare blir bedre. Var innom apoteket nå i dag og kjøpte Minifom, så håper det hjelper på. Om ikke tror jeg kanskje vi skal satse på kiropraktor eller noe. Hvordan er det hjemme hos dere? Sliter hun med magen eller er alt bare bra? Jeg har hatt noen få runder jeg og, blir rørt av å se på lillegull og tenke på at han er min og samboer sin. Vi er veldig heldige. Også har det kommet noen tårer om natten når det har stått på som verst, rett og slett fordi jeg har vært så utrolig sliten og lei meg for at han har så vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #490 Del Skrevet 16. juli 2012 Så hyggelig med oppdateringer! Håper å få en like fin fødselsopplevelse Jeg har heller ingen klar formening av hvordan jeg mener at ting bør være underveis, godt å se at det kan være en fordel å komme med åpent sinn Ha en fin kveld! Jeg ser ingen ulemper med det, for jordmødrene er såpass hjelpsomme under fødsel! Kommer med tips om fødestillinger, evt smertestillende, de masserer deg og passer godt på deg. Jordmor Eva som jeg hadde i begynnelsen fikk meg til å virke datteren hennes omtrent, hun fikk meg så utrolig trygg. Høres ganske merkelig ut, men det hjalp så veldig på da jeg hadde så tette og vonde rier så jeg ikke fikk tatt meg igjen. Kommer nok til å få en like fin opplevelse du og. Fødsel kan jo plutselig starte når som helst nå.. Spennende!! Du har mye å se frem til. Ha en fin kveld du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. juli 2012 #491 Del Skrevet 16. juli 2012 Så koselig med så langt svar! TUSEN TAKK!! Jeg skal kikke tilbake på dette dersom det kommer tider med nervøsitet og angst! Skal huske det du skriver. Også SÅ bra at magen er flat igjen - allerede! Jeg er BOMBEsikker på at jeg må jobbe hardt for å få bort svangerskapskilo etter fødselen Ja, har mye spennende å se frem til nå. Har bikka de magiske 12, jeg kjenner magen vokser, og håper jeg kjenner noen bobler og bevegelser snart Bra at alt er bra med deg, og at lillemann begynner å bli bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. juli 2012 #492 Del Skrevet 18. juli 2012 Høres ut som du har kommet deg voldsomt godt etter fødselen ja! Heldig når det skjer Bekkenet blir nok bedre også skal du se.. kanskje du kan gjøre noen stabiliserende øvelser? kjenner meg igjen det der med at det kom noen tårer når man er helt skutt på nattestid... Nå har jeg det ikke slik lenger, mest fordi hun sover så godt om nettene og alt går som smurt.. (stort sett ))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 18. juli 2012 #493 Del Skrevet 18. juli 2012 Tusen takk, jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er veldig fornøyd selv. Jeg holdt på ganske lenge faktisk, så skjønner egentlig ikke hvordan jeg klarte meg gjennom hele fødselen med bare lystgass.. Jeg er usikker på hvordan jeg skal regne på det med tid.. Riene tok seg opp rundt klokken 0600 om morgenen, da hadde jeg rier som varte i 1-2 minutter med 5-8 min mellomrom. Fra klokken 7 så tok de seg veldig opp, da var det bare 2 min mellom og riene varte alt fra 30sek til 1-2 minutt, så her gikk det unna. Om jeg da regner fra 6 om morgenen så varte fødselen i 13,5 timer. Jeg hadde rier non-stop under hele fødselen med maks 2 min mellom riene fra det hele startet om morgenen til han var ute, tror jordmødrene var litt stresset pga dette, de og barnelege var veldig klar for at lillegutt skulle komme på slutten for kroppen min hadde nesten ikke mer å gå på. Fikk jo ikke hentet meg inn mellom riene, som mange(de fleste?) gjør. Jordmor Eva presset forresten i meg sånn energidrikk under fødselen for at kroppen skulle tåle dette, glad er jeg for det til tross for den ekle smaken. Vi koser oss masse. Ja, lillegutt sliter med magen sin.. Stakkars lille gullet.. Får så vondt i mammahjertet av å se at han har så vondt. Har hatt 3 netter nå som har vært veldig greie, så håper det holder seg slik og bare blir bedre. Var innom apoteket nå i dag og kjøpte Minifom, så håper det hjelper på. Om ikke tror jeg kanskje vi skal satse på kiropraktor eller noe. Hvordan er det hjemme hos dere? Sliter hun med magen eller er alt bare bra? Jeg har hatt noen få runder jeg og, blir rørt av å se på lillegull og tenke på at han er min og samboer sin. Vi er veldig heldige. Også har det kommet noen tårer om natten når det har stått på som verst, rett og slett fordi jeg har vært så utrolig sliten og lei meg for at han har så vondt. Den energidrikken fikk jeg også under fødselen, glad for det! Kjekt å ha noe energi til pressingen Jeg vet ikke om frøkna mi sliter med magen eller hva det er, men hun er veldig urolig om kvelden og natta, i forhold til om dagen. Noen ganger bare gråter hun utrøstelig, selv om hun nettopp har spist, rapet, ny bleie osv. Så mulig det er litt mageknip på gang. Men hun roer seg ofte når hun får ligge på brystet til mannen (På mitt bryst leter hun bare etter puppen med en gang! hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 19. juli 2012 #494 Del Skrevet 19. juli 2012 Hei hei, Angel-A Hvordan står det til med den nybakte moren? Koser dere dere? Tipper det Tenker du/dere har det helt fantastisk!! Kan nesten ikke vente til det er min tur! Ha prinsen fått noe navn enda? Stor torsdags fra Ninnin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #495 Del Skrevet 22. juli 2012 Så koselig med så langt svar! TUSEN TAKK!! Jeg skal kikke tilbake på dette dersom det kommer tider med nervøsitet og angst! Skal huske det du skriver. Også SÅ bra at magen er flat igjen - allerede! Jeg er BOMBEsikker på at jeg må jobbe hardt for å få bort svangerskapskilo etter fødselen Ja, har mye spennende å se frem til nå. Har bikka de magiske 12, jeg kjenner magen vokser, og håper jeg kjenner noen bobler og bevegelser snart Bra at alt er bra med deg, og at lillemann begynner å bli bedre. Bare hyggelig! Det kommer nok til å gå kjempebra skal du se. Angrer veldig på at jeg har brukt sååå masse tid på å bekymre meg for vekt under svangerskapet, strekkmerker, vann i kroppen, grusom fødsel, revning.. Ja, alt egentlig. En ting skal være sikkert, det er det siste du tenker på når fødselen begynner å nærme seg. Har man et normalt kosthold gjennom svangerskapet er nok ikke vekten noe å tenke på. Kiloene går fort av etter fødsel og de kg som evt er i + går sakte men sikkert ned etter hvert. Jeg tenker ikke noe på de ekstra kg'ne i hvert fall. Samme med strekkmerker, enten kommer de eller så kommer de ikke. Vann i kroppen, kjedelig når det kommer men forsvinner veldig fort etter fødsel.. Nei, bortkastet tid og energi å tenke på alt som kan skje.. NYT svangerskapet for fullt og nyt en voksende mage, kan garantere deg at du vil savne den når den er borte igjen. Jeg trodde ikke jeg kom til å gjøre det, så feil kan jeg ta.. Jeg savner virkelig de herlige bevegelsene i magen. En sitter igjen med den største gaven en kan få! Lillegutt Det er sterke følelser altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #496 Del Skrevet 22. juli 2012 Høres ut som du har kommet deg voldsomt godt etter fødselen ja! Heldig når det skjer Bekkenet blir nok bedre også skal du se.. kanskje du kan gjøre noen stabiliserende øvelser? kjenner meg igjen det der med at det kom noen tårer når man er helt skutt på nattestid... Nå har jeg det ikke slik lenger, mest fordi hun sover så godt om nettene og alt går som smurt.. (stort sett ))) Ja, skal ikke klage altså! Har vært veldig heldig. I går var jeg ute og gikk i noen timer, DET er lenge siden jeg har klart. Mestringsfølelse sa du? Herlig å kunne røre på seg igjen uten at kroppen blir helt ødelagt etterpå. Tror jeg skulle ha vært til kiropraktor, tror egentlig det er en låsning eller to i bekkenet.. Husker jordmor sa jeg måtte kontakte kiropraktor under fødselen, lurer på om ikke pressriene var vanskelige pga låsning jeg.. Hm, husker ikke. Men tror jeg må høre etter å få bestilt meg en time. Må bare vente til permisjonspengene tikker inn på konto. Huff, det var noen harde netter i begynnelsen av denne uka.. Var så sliten, frustrert og hormonell.. Føler seg helt hjelpesløs når det holder på som verst. Har jo ikke noe lyst til at de søte små skal ha så vondt. Har heldigvis hatt veldig greie netter nå så har fått sovet en del. Herlig! Har begynt på minifom og det gar hjulpet en del. Men fremdeles så sliter han med magen... Får vel finne en kiropraktor som kan hjelpe både meg og lillegutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #497 Del Skrevet 22. juli 2012 Den energidrikken fikk jeg også under fødselen, glad for det! Kjekt å ha noe energi til pressingen Jeg vet ikke om frøkna mi sliter med magen eller hva det er, men hun er veldig urolig om kvelden og natta, i forhold til om dagen. Noen ganger bare gråter hun utrøstelig, selv om hun nettopp har spist, rapet, ny bleie osv. Så mulig det er litt mageknip på gang. Men hun roer seg ofte når hun får ligge på brystet til mannen (På mitt bryst leter hun bare etter puppen med en gang! hehe) Huff, den var så søt den drikken.. Husker jeg ble kjempekvalm av den i begynnelsen, så jordmor blandet den ut med cola.. Høres grusomt ut men det hjalp veldig! Jeg drakk masse av den.. Blæh.. Brukte du lang tid på fødsel og pressriene du? Spørs om det kanskje er litt luftsmerter hos henne og da. Kjenner igjen den gråtingen.. Synes så synd på lillegutt når han trekker seg sammen i smerte og bare gråter.. Da gjør det skikkelig vondt i mammahjertet. :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #498 Del Skrevet 22. juli 2012 Hei hei, Angel-A Hvordan står det til med den nybakte moren? Koser dere dere? Tipper det Tenker du/dere har det helt fantastisk!! Kan nesten ikke vente til det er min tur! Ha prinsen fått noe navn enda? Stor torsdags fra Ninnin Hei-hei Ninnin. Her går det veldig bra. Kroppen har stabilisert seg veldig bra den siste uka, deilig å kjenne! Sliter litt med å få i meg nok mat og drikke enda, så må virkelig skjerpe meg! Etter at min mor reiste hjem nå for noen dager siden så har hun sendt meg mld'er i løpet av dagen for å minne meg på å spise.. Høres merkelig ut, men jeg glemmer å spise.. Også har jeg ikke den store matlysten! Men jeg må jo få i meg noe for å kunne produsere nok melk til lillegutt. Mitt største ønske er å amme, så her må jeg ta meg selv i nakken å være streng med meg selv. Går seg nok sikkert til etter hvert. Ellers så går mesteparten av tiden til å bare kose med lillegutt, han er så god. Sliter litt med magen sin stakkars, men håper det er noe som gir seg etter hvert. Ellers har han begynt å lage koselyder, noe som er helt skjønt!! Er så forelsket i den lille gutten vår. GLED DEG!! Kan sende deg en pm med navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #499 Del Skrevet 22. juli 2012 Ellers en liten oppdatering.. Mamma reiste hjem på torsdag, etter hele 3 uker. Var kjempetrist å si hadet til henne.. Gråt som en liten unge, gjorde forresten det begge to. Snufse.. Etter at jeg har vært mye(mesteparten av tiden) alene under svangerskapet så kjenner jeg det veldig-veldig godt nå at jeg savner å ha familie og venner i nærheten. Jeg hadde ingen i nærheten foruten sambo å dele svangerskapet med, noe jeg synes er veldig trist.. Blir liksom ikke det samme uten å kunne dra på babyshopping med venninner eller snakke baby med venninner/familie.. Nå er jeg livredd for å sitte her nede alene uten å kunne dele denne herlige tiden med noen. Livredd for å sitte mye alene slik som jeg gjorde under svangerskapet. Det har faktisk blitt så ille at jeg kjenner den tanken ligger å tærer på meg døgnet rundt.. Jeg har snakket med samboer om dette og han sier vi kan flytte nordover etter hvert, ettersom at det er såpass viktig for meg. Men dette vil jo ta litt tid da samboer må finne seg jobb osv.. Hadde det vært opp til meg hadde jeg sendt inn oppsigelse på leiligheten allerede nå, da må vi ut av leil innen 3 mnd.. Enda en ting jeg kjenner veldig på.. Er at svigermor hele tiden har hatt en greie med å snakke høyt om at vi kommer til å flytte. Og måten hun snakker om det på er ikke positiv.. Dette har holdt på siden vi fortalte at vi ventet barn. Ja, forstår jo at hun er redd for at vi skal flytte.. Men det er måten hun legger det frem på som er så lite hyggelig.. Regner med hun kommer til å reagere veldig når vi evt flytter noe jeg gruer meg til, for regner med det blir min "feil".. Nå som mamma har reist hjem og jeg er her nede uten familie og venner igjen.. Så kjenner jeg at jeg gruer meg til å få besøk av svigermor og samboers søsken.. Grunnen er fordi jeg ikke har noen i nærheten selv så det blir så utrolig sårt å ha de på besøk.. Vil jo gjerne at min familie og mine venner skal få møte lillegutt snart også.. Og ikke bare se på at samboers familie får den gleden på en måte. I tillegg til at jeg er mye trist på grunn av alt dette, så er jeg veldig sliten og hormonell i tillegg så jeg blir jo så overfølsom.. Er ikke bare-bare å sitte og høre hvor lik lillegutt er pappaen sin hele tiden. Mamma sier han er veldig lik oss(meg og mine søsken) igjen, så folk ser jo det de vil se på en måte. Men, uansett, det å sitte og høre på dette + å ikke føle den gleden samboer gjør når han har besøk av sin familie og slekt er ikke bare-bare.. Føler meg kjempeteit og nesten litt slem når jeg føler det slik, men kan dessverre ikke noe for det.. Om noen kan trylle, kan dere ikke trylle vekk disse følelsene + trylle frem en bra jobb+ hus til oss i Trøndelag? Pliiis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 22. juli 2012 #500 Del Skrevet 22. juli 2012 Uff, får skikkelig vondt av deg jeg! Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å ikke ha gode venner eller familie i nærheten... Stakkar Angel-A.... L og jeg kan komme og besøke deg og lille W vi! Skjønner hva du mener ang flytting og at svigers ikke like det. Men heldigvis har hun ingenting hun skulle sagt, for dere bestemmer over dere selv og livet deres! Men det er sikkert kjedelig når du i tilegg føler at du får "skylden" for det. Også er det som du sier både hormoner og alt som spiller inn nå den første tiden..Jeg husker en stund her også at alt var galt på en måte...Jeg var ikke fornøyd og feiltolket hver minste ting som ble sagt til meg. Det går nok litt bedre etterhvert skal du se. Prøv hvertfall så godt du kan å nyte knøttet ditt, for tiden bare flyyyr avgårde! Så skal du nok se at det kommer lysere dager. Jeg kan desverre ikke trylle så får ikke fjernet de vonde tankene dine, men sender deg masse masse klemmer. :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: PS: Du er ikke slem fordi du tenker som du gjør. Det er helt normalt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå