AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Hei! Dal makhani er min favorittrett her i verden, og i den oppskriften jeg synes er best skal det være urad dal (sorte linser). Den eneste lokale asia-butikken her jeg bor har blitt lagt ned, så nå tenkte jeg å benytte muligheten til å kjøpe inn linser når jeg skal til Oslo i helga! Noen som kan tipse meg om butikker nær sentrum der man får kjøpt urad dal? (på pakken står det gjere "Urid whole") På forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Hei! Dal makhani er min favorittrett her i verden, og i den oppskriften jeg synes er best skal det være urad dal (sorte linser). Den eneste lokale asia-butikken her jeg bor har blitt lagt ned, så nå tenkte jeg å benytte muligheten til å kjøpe inn linser når jeg skal til Oslo i helga! Noen som kan tipse meg om butikker nær sentrum der man får kjøpt urad dal? (på pakken står det gjere "Urid whole") På forhånd takk Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg, har bare sett røde og hvite her jeg bor. Men lurte på om du ville dele oppskriften din med meg? Ble så glad i all slags daal da jeg var i India, men har ikke klart å lage god daal her hjemme.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 På Grønlands torg er det en innvandrerbutikk med godt utvalg i linser og bønner. Det er ikke så langt fra Oslo S. Du kan også prøve i Storgata. Gå til holdeplassen "Brugata" (utenfor Gunerius) og fortsett litt bortover gata i kjøreretning på den sisa av veien som Gunerius er. I gata mellom Gunerius og 7eleven er det også en innvandrerbutikk, men der er ikke utvalget så bra i indisk mat. Men om du fortsetter ned den gata, kommer du også til Grønland. Jeg vil også gjerne ha oppskrift.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå