AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Er det mulig å få undersøkt underlivet hos fastlegen? Jeg tror kanskje jeg har bakteriell vaginose, eller noe, så jeg vil sjekke dette. Kan det sjekkes hos fastlegen? Om ikke, hvor? Jeg er 20år.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Fastlegen tar den, de tar også celleprøver og sjekker for kjønnssykdommer:)
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Fastlegen tar den, de tar også celleprøver og sjekker for kjønnssykdommer:) Tusen takk for svar! Var usikker på om dem gjorde slikt Uff, da får jeg bare manne meg opp til å ringe etter time imorgen. Hva sier jeg når jeg skal bestille time? At jeg vil ha en undersøkelse av undelivet? :S
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Du sier bare "hei dette er.... som ringer, jeg skulle hatt en time til GU jeg (eller gynekologisk undersøkelse) Når du kommer til legen vet hun at hun skal sjekke den og spør da hva du skal ha sjekket, så sier du det bare til henne da, du trenger ikke si noe når du ringer:) Det er ikke farlig i det hele tatt, bare litt snålt:)
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Du sier bare "hei dette er.... som ringer, jeg skulle hatt en time til GU jeg (eller gynekologisk undersøkelse) Når du kommer til legen vet hun at hun skal sjekke den og spør da hva du skal ha sjekket, så sier du det bare til henne da, du trenger ikke si noe når du ringer:) Det er ikke farlig i det hele tatt, bare litt snålt:) Ok. Takk! Men hun kan sjekke om jeg har bakteriell vaginose sant? Fordi det er det jeg er redd for.. men sikkert ok å sjekkes for kjønnssykdommer også. Annet jeg bør sjekke?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Hun sjekker for det du sier til henne at du vil ha sjekket. Så vil du bare at hun skal sjekke for bakteriell vaginose, så er det det hun sjekker:)
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #7 Skrevet 20. juni 2011 Det er ikke alle fastleger som tar underlivsundersøkelser, men de fleste. Lykke til! Det er over på under 5 min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå