Gå til innhold

Underlivsundersøkelse hos fastlege?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å få undersøkt underlivet hos fastlegen? Jeg tror kanskje jeg har bakteriell vaginose, eller noe, så jeg vil sjekke dette.

Kan det sjekkes hos fastlegen? Om ikke, hvor? Jeg er 20år.

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Fastlegen tar den, de tar også celleprøver og sjekker for kjønnssykdommer:)

AnonymBruker
Skrevet

Fastlegen tar den, de tar også celleprøver og sjekker for kjønnssykdommer:)

Tusen takk for svar! Var usikker på om dem gjorde slikt :) Uff, da får jeg bare manne meg opp til å ringe etter time imorgen.

Hva sier jeg når jeg skal bestille time? At jeg vil ha en undersøkelse av undelivet? :S

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Du sier bare "hei dette er.... som ringer, jeg skulle hatt en time til GU jeg (eller gynekologisk undersøkelse)

Når du kommer til legen vet hun at hun skal sjekke den og spør da hva du skal ha sjekket, så sier du det bare til henne da, du trenger ikke si noe når du ringer:)

Det er ikke farlig i det hele tatt, bare litt snålt:)

AnonymBruker
Skrevet

Du sier bare "hei dette er.... som ringer, jeg skulle hatt en time til GU jeg (eller gynekologisk undersøkelse)

Når du kommer til legen vet hun at hun skal sjekke den og spør da hva du skal ha sjekket, så sier du det bare til henne da, du trenger ikke si noe når du ringer:)

Det er ikke farlig i det hele tatt, bare litt snålt:)

Ok. Takk!

Men hun kan sjekke om jeg har bakteriell vaginose sant? :P Fordi det er det jeg er redd for.. men sikkert ok å sjekkes for kjønnssykdommer også. Annet jeg bør sjekke?

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hun sjekker for det du sier til henne at du vil ha sjekket. Så vil du bare at hun skal sjekke for bakteriell vaginose, så er det det hun sjekker:)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle fastleger som tar underlivsundersøkelser, men de fleste.

Lykke til! Det er over på under 5 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...