AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Hva ville dere gjort hvis dere havnet i følgende situasjon: -god og full på klubb? -masete betjening når man ble alene -man går på do -de ber deg drikke opp drinken før man går -plutselig blackout -kommer til seg selv en time etterpå, ute på gaten -mangler alle penger (mye cash!) -vrengt lomme -beltet på halv tolv Husker absolutt ingenting.
Larsern Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Sluttet å drikke så mye at man ikke klarer å ta vare på seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 TS her. Ja, jeg burde ringt politiet, menjeg hadde mye å gjøre den dagen og det var ikke i min hjemby. Så det ble ikke til at ejg gjorde det. Ville jo aldri fått igjen pengene mine. Larsern: Ja, du kan så si. Jeg var god og full - men hinsides døddrukken var jeg ikke. Vennene mine hadde plutselig gått ut, jeg satt der alene for å se om de kom, ventet litt og drakk altså drinken min etter å ha vært på do. Det er ikke så lett å beskytte seg mot at noen putter ting i drinken din. Men jeg burde selvsagt ikke drukket av den.
Gjest Koala Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Man må slutte å putte alkohol i folks drinker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå