AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Jeg reiser på cruice med familien min om 4 dager. Jeg har så utrolig lyst og bli kjempebrun! jeg er ikke særlig brun akkuratt nå og vi skal bare være på cruicet i 7 dager. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan bli fort brun når jeg er der? Jeg kan prøve alle slags kjærringtips så bare kom med det
Pandalove Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Det viktigste er ihvertfall at du smører deg godt med solkrem for å unngå å bli rød den første dagen! Og når du ser du har begynt å få litt farge kan du godt sole deg med sololje. Men jeg ville vært veldig forsiktig med oljen, med tanke på hvor sterk sol det er og hva slags hud type du har
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Det viktigste er ihvertfall at du smører deg godt med solkrem for å unngå å bli rød den første dagen! Og når du ser du har begynt å få litt farge kan du godt sole deg med sololje. Men jeg ville vært veldig forsiktig med oljen, med tanke på hvor sterk sol det er og hva slags hud type du har tusen takk hvilken faktor må jeg bruke første dagen tror du da?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Det kommer da heeelt an på hva slags hud du har! Ingen her kan fortelle deg det. Selv får jeg ganske fort farge, og brun, har mørkt hår, og gulaktig hud, jeg bruker faktor 7-10 i Afrika, og 20 på nesa for å ikke bli Rudolf. Om du har rosa hud så må du vanligvis ha sterkere faktor, ellers blir du som en gris. Det heter forresten cruise.
Pandalove Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 tusen takk hvilken faktor må jeg bruke første dagen tror du da? Det kommer helt an på hudtypen din! Men jeg ville hvertfall begynt med en høy faktor, også gått nedover etterhvert som jeg fikk farge. Hør på apoteket, hva de kan anbefale deg
Gjest Best Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Hva med å prøve Betakaroten? Jeg hadde satset på 15 første dagen så 10 kanskje? Husk å sole deg mesteparten av tiden uten stropper så har du en fin basisfarge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå