Gå til innhold

Veien til USA som utvekslingsstudent


Nuttery

Anbefalte innlegg

Hei allihopa! Eller... Meg selv i allefall! :fnise:

Snart farer jeg over dammen som utekslingsstudent i USA for å gå på amerikansk High School og bo i en familie der! Jeg har akkurat begynt søkingen, og tenkte at all oversikt o.l kunne jeg poste her så jeg ikke glemmer noe, pluss litt lister o.l som ikke passer helt på utvekslings-bloggen før om lenge-lenge! Har en ting for lister!

.. Så erklærer herved min utvekslingstråd som åpnet (?) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ting jeg tenker å kjøpe i USA som jeg ikke "gidder" ta med meg hjemmefra:

Balsam/shampoo

Tannkrem

Hårføner

Rettetang

Videokamera

Dyne/pute

Tannbleking

Vippetang

Kamerastativ

Makroobjektiv

Treningstøy

Mobiltelefon

Parfyme

Almanakk

Vesker og bagger

Badetøy

Vinterjakke/sko

Tenker vel på noe mer, vel.... I allefall skal jeg prøve å ta med meg SÅ LITE SOM MULIG av kremer o.l.. All vekt er dum vekt når man skal rett til New York først! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kommer til USA har jeg tenkt å begynne på friidrett (løping) for å holde formen! Derfor har jeg begynt å trene i det siste, løper ca. 3 km hver dag! I dag har jeg ikke løpt dessverre, men heller vasket hele huset! Imorgen blir det heller ikke noe fordi jeg både skal ha grillparty og avslutning med skolen.. kanskje jeg får til en løpetur på kvelden! Hadde jo vært gøy å være superslank når man kom til USA og lage litt "wow" faktor med den nye norske jenta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag sto jeg å tok imot vel fortjent vitnemål med 5.3 i snitt. Veldig fornøyd, og helt knust. For jeg skal gå igjennom dette to ganger: etter neste år, og etter året i USA. Noen ganger er det verste å si hadet.. Veldig glad, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...