AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Coca Cola har jo sånn kampanje der man samler 6 smileys (fra korken) også får man 1 brus gratis. Jeg har samlet nok til å få 3 gratis brus nå, men hvor veksler jeg de inn? Har hørt rykter om at det ikke går an på vanlige matbutikker. Noen som har gjort det og vet?
chikako Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Narvesen, 7-eleven, Mega, Mix og Deli DeLuca var de jeg rakk å se før reklamefilmen forsvant Det var veldig mange alternativer, men man kunne bare levere 12 om gangen.
Havtorn Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Mega går det ikke på nei. Narvesen, 7/11, Mix, Deli, Gyda, Showtime, Statoil, Esso, Best, Safari, Helgo, Matsenter, Meny (sikkert det Chikako tenkte på), Bunnpris, Centra, Ultra, MAT og Jacobs. (Heldige jeg som har en tom kantine med gamle brusflasker tilgjengelig. Gratis cola hver dag )
chikako Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Meny (sikkert det Chikako tenkte på) Meny var det ja Fant bare en film som viste alle stedene i et kort glimt, så det gikk litt i surr!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå