elibrewsters Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Hei, Jeg er ny i Trondheim og vil gjerne få vite om noen bra utesteder med 20 års aldersgrense og gjerne pris for å komme inn, har de billig drikke, god musikk? osv. Både cafe lignende steder og club/diskotek er interessant for meg. Håper noen kan hjelpe meg!
hkarls1 Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 De fleste utestedene i Trondheim har 20 års aldersgrense så vidt jeg vet. Prisene på drinker og sånt vet jeg ikke så mye om, men kan skrive litt om de utestedene jeg kjenner til Downtown: Som regel 100kr å komme inn i helgene. Alltid mye folk. Kan fort føle at man går i kø uansett hvor man skal. Stort utested, fort gjort å rote seg bort CRASH: Tror det ligger rundt 100kr der også. Synes de spiller mye bra dansemusikk i 1.etg der. Drinkene ligger vel på ca 100lappen. Bar Circus: Lite utested i en kjeller. Gratis inngang. Litt mer rocka enn de jeg tidligere har nevnt. Brukbar/Supa: Mer rocka enn Downtown og Crash, mye bra musikk. Populær plass.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå