AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Jeg har lenge tenkt på å skaffe meg en overfallsspray ( den lovlige sorten med farge og lukt ) etter alle overfallsvoldtektene, men er det ikke en stor sjanse for at voldtektsmannen kan rive den ut av hendene dine og bruke den mot deg?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Du får kjøpt både alarm og spray på clas Ohlson
Gjest Hikken Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Hvor får man tak i de henne?? En sånn her? http://www.bodyguard.no/products/selvforsvarsspray-farge-stank.htm
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 En pepperspray spruter ut alt før den stopper, så om du har tenkt å bruke den, sørg for å være sikker på at du kan sikte den inn mot ham lenge nok til å ødelegge synet hans der og da, for ja ellers kan den brukes mot deg.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 En pepperspray spruter ut alt før den stopper, så om du har tenkt å bruke den, sørg for å være sikker på at du kan sikte den inn mot ham lenge nok til å ødelegge synet hans der og da, for ja ellers kan den brukes mot deg. Sprayer den ut alt av seg selv?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 Har man lov å ha/bruke pepperspray i Norge?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #8 Skrevet 19. juni 2011 Forsvarsspray er lovlig, ikke pepperspray
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #9 Skrevet 19. juni 2011 Sprayer den ut alt av seg selv? Ja, når du trykker på den så låser mekanismen seg slik at alt du trenger å passe på er hvor du sikter. Det er vel fordi at man ikke skal bli forhindret fra å trykke den ned og sikte samtidig og sånn.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #10 Skrevet 19. juni 2011 Pepperspray er VELDIG kjekt å ha! Jeg har selv fått bruk for det etter en sen kveld på byen
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #11 Skrevet 19. juni 2011 Pepperspray er ikke kjekt å ha, for det er ulovlig. Forsvarsspray derimot...
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #12 Skrevet 19. juni 2011 Pepperspray er ikke kjekt å ha, for det er ulovlig. Forsvarsspray derimot... Mente forsvarsspray, men jeg kaller det pepperspray, som de fleste andre 1
chikako Skrevet 19. juni 2011 #13 Skrevet 19. juni 2011 Pepperspray er ikke kjekt å ha, for det er ulovlig. Forsvarsspray derimot... Er nok kjekt å ha der det er lovlig
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #14 Skrevet 19. juni 2011 Like greit å begynne å kalle det forsvarsspray med en gang. Leste en artikkel om en fyr som hadde blitt anbefalt å kjøpe pepperspray til kjæresten, og gjorde det og fikk store problemer fordi han ikke visste forskjellen og endte med å importere noe ulovlig.
fjærestein Skrevet 19. juni 2011 #15 Skrevet 19. juni 2011 (endret) Hm.. den jeg kjøpte på Clas Olhson var jeg uheldig og sprayet litt på fingeren en gang. Den tømte seg ikke av seg selv da, men stanset da jeg sluttet å trykke. Kanskje jeg ikke trykket lenge nok til at den begynte å tømme seg av seg selv ? Tviler egentlig på det. og jeg synes det er litt dumt å påstå at alle sprayer gjør dette om en ikke helt sikkert vet det. Edit: skrivefeil. Endret 19. juni 2011 av fjærestein
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå