Gå til innhold

Pepperspray

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge tenkt på å skaffe meg en overfallsspray ( den lovlige sorten med farge og lukt ) etter alle overfallsvoldtektene, men er det ikke en stor sjanse for at voldtektsmannen kan rive den ut av hendene dine og bruke den mot deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor får man tak i de henne??

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Du får kjøpt både alarm og spray på clas Ohlson

AnonymBruker
Skrevet

En pepperspray spruter ut alt før den stopper, så om du har tenkt å bruke den, sørg for å være sikker på at du kan sikte den inn mot ham lenge nok til å ødelegge synet hans der og da, for ja ellers kan den brukes mot deg.

AnonymBruker
Skrevet

En pepperspray spruter ut alt før den stopper, så om du har tenkt å bruke den, sørg for å være sikker på at du kan sikte den inn mot ham lenge nok til å ødelegge synet hans der og da, for ja ellers kan den brukes mot deg.

Sprayer den ut alt av seg selv?

AnonymBruker
Skrevet

Har man lov å ha/bruke pepperspray i Norge?

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Forsvarsspray er lovlig, ikke pepperspray

AnonymBruker
Skrevet

Sprayer den ut alt av seg selv?

Ja, når du trykker på den så låser mekanismen seg slik at alt du trenger å passe på er hvor du sikter. Det er vel fordi at man ikke skal bli forhindret fra å trykke den ned og sikte samtidig og sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Pepperspray er VELDIG kjekt å ha! :) Jeg har selv fått bruk for det etter en sen kveld på byen

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Pepperspray er ikke kjekt å ha, for det er ulovlig. Forsvarsspray derimot...

AnonymBruker
Skrevet

Mente forsvarsspray, men jeg kaller det pepperspray, som de fleste andre :filer:

• Liker 1
Skrevet

Er nok kjekt å ha der det er lovlig :filer:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Like greit å begynne å kalle det forsvarsspray med en gang. Leste en artikkel om en fyr som hadde blitt anbefalt å kjøpe pepperspray til kjæresten, og gjorde det og fikk store problemer fordi han ikke visste forskjellen og endte med å importere noe ulovlig.

Skrevet (endret)

Hm.. den jeg kjøpte på Clas Olhson var jeg uheldig og sprayet litt på fingeren en gang. Den tømte seg ikke av seg selv da, men stanset da jeg sluttet å trykke. Kanskje jeg ikke trykket lenge nok til at den begynte å tømme seg av seg selv ? Tviler egentlig på det. og jeg synes det er litt dumt å påstå at alle sprayer gjør dette om en ikke helt sikkert vet det.

Edit: skrivefeil.

Endret av fjærestein

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...