Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til TS.

iPhone 4 er de fleste steder rundt 1000 kr dyrere (da har jeg sjekka både med og uten binningstid) enn telefoner som er av nyere generasjon. Den koster merkbart mer enn nyere og bedre telefoner, så den burde du holde deg unna... Eller i det minste vente til iPhone 5 kommer, så kjøpe en iPhone 4 da, siden den vil bli satt ned i pris.

Det lureste er å gå for en Samsung galaxy 2, eller HTC Sensation. Uten abonnement må du regne med å betale melleom 4500 og 5000 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Missforsto jeg nå, eller sier du at man skal kjøpe ting fordi det er noe alle andre vil ha?

Jeg regner med at jeg missforsto, men det er greit å spørre.

Ja, du misforsto.

TS kan gjerne kjøpe Samsung eller HTC dersom det tekniske specs er vesentlig. Deretter kan TS bytte ut telefonen om en uke eller to når Samsung/HTC kommer med en telefon med ENDA bedre specs

Men; dersom TS rett og slett bare ønsker seg en brukervennlig, pen og solid bygget telefon som svært mange brukere er knallfornøyd med (og som de fleste ønsker seg - og kjøper).

Ja da kan TS kjøpe en iPhone4

@DBM: jeg sov :-)

Endret av Henkie
Skrevet (endret)

Ja, du misforsto.

TS kan gjerne kjøpe Samsung eller HTC dersom det tekniske specs er vesentlig. Deretter kan TS bytte ut telefonen om en uke eller to når Samsung/HTC kommer med en telefon med ENDA bedre specs

Men; dersom TS rett og slett bare ønsker seg en brukervennlig, pen og solid bygget telefon som svært mange brukere er knallfornøyd med (og som de fleste ønsker seg - og kjøper).

Ja da kan TS kjøpe en iPhone4

Det betyr med andre ord at jeg må bytte ut min Desire allerede nå da? Jeg som hadde tenkt å utsette det til f.eks. S3 i 2012.

Mens hvis jeg hadde kjøpt iPhone 4 så hadde jeg ikke trengt å kjøpe iPhone 5, eller iPhone 4s muligens?

@DBM: jeg sov :-)

Godtatt :tongue:

Endret av DBM
Skrevet

Det betyr med andre ord at jeg må bytte ut min Desire allerede nå da? Jeg som hadde tenkt å utsette det til f.eks. S3 i 2012.

Mens hvis jeg hadde kjøpt iPhone 4 så hadde jeg ikke trengt å kjøpe iPhone 5, eller iPhone 4s muligens?

Helt riktig. Skal du til enhver tid ha telefonen med aller beste tekniske spesifikasjoner, må du bytte OFTE

Dersom du vil ha en supergod telefon kjøper du iphone4 - og hopper bukk over 4s/5 og heller venter til det virkelig er noen vits å bytte...eller du rett og slett bare har lyst på en ny dubbedings :)

Skrevet

Helt riktig. Skal du til enhver tid ha telefonen med aller beste tekniske spesifikasjoner, må du bytte OFTE

Dersom du vil ha en supergod telefon kjøper du iphone4 - og hopper bukk over 4s/5 og heller venter til det virkelig er noen vits å bytte...eller du rett og slett bare har lyst på en ny dubbedings :)

Men det er jo ikke vits å kjøpe iPhone 4 når man får en bedre telefon til 1000 kr mindre. En billigere, bedre telefon som varer lengre før man trenger å tenke på å kjøpe ny.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men det er jo ikke vits å kjøpe iPhone 4 når man får en bedre telefon til 1000 kr mindre. En billigere, bedre telefon som varer lengre før man trenger å tenke på å kjøpe ny.

Det kan du godt si, men likevel velger de aller, aller fleste en iPhone. Sikkert fordi de fleste ser at iPhone er en svært god og dermed en meget populær telefon. Salgstallene er et fakta ingen kan benekte.

Det du sier om at en billigere telefon varer lengre enn iPhone før den må byttes ut, blir jo bare ren gjetting fra din side...

Endret av Henkie
Skrevet

Nettopp :)

Skrevet

Det kan du godt si, men likevel gjør de aller fleste nettopp det. iPhone er en svært god og svært populær telefon. Det er et fakta

Blackberry er det mest kjøpte, med Google (Android) på plass nummer 2, og Apple på tredje, så de aller fleste kjøper ikke iPhone.

Hvor har du lest at iPhone er på toppen?

Skrevet (endret)

Blackberry er det mest kjøpte, med Google (Android) på plass nummer 2, og Apple på tredje, så de aller fleste kjøper ikke iPhone.

Hvor har du lest at iPhone er på toppen?

Jeg har aldri hørt at Blackberry er mest kjøpt, hva slags tall er det? Jeg mener iPhone er på smarttelefon-toppen.

Google/Android blir jo mange produsenter.

Endret av DBM
Skrevet (endret)

Jeg har aldri hørt at Blackberry er mest kjøpt, hva slags tall er det? Jeg mener iPhone er på smarttelefon-toppen.

Google/Android blir jo mange produsenter.

Det er bare å søke på nettet. Driver å fikler rundt og sjekker ut nå, og er inne og leser på disse 2 sidene akkurat nå.

http://www.dailygadgettips.com/general/the-10-best-selling-smartphone-2011.html

http://www.androidguys.com/2010/08/04/android-tops-rim-apple-selling-smartphone-os-q210/

Edit: Det står ikke mye om Blackberry på disse to linkene.

Endret av Yme
Skrevet (endret)

Det er bare å søke på nettet. Driver å fikler rundt og sjekker ut nå, og er inne og leser på disse 2 sidene akkurat nå.

http://www.dailygadgettips.com/general/the-10-best-selling-smartphone-2011.html

http://www.androidguys.com/2010/08/04/android-tops-rim-apple-selling-smartphone-os-q210/

Edit: Det står ikke mye om Blackberry på disse to linkene.

Ha, ha...les i det minste artiklene du linker til.

Listene du viser er jo ikke rangert etter salgstall!!! Artikkelforfatteren rangerer jo bare hvilken telefon han mener er best av de 10 mest solgte smartphones!!!

iPhone er modellen som selger mest. Basta.

Det kan du lese bl.a HER

eller HER

ellerHER

Endret av Henkie
Skrevet

Ser at du konsekvent linker til mars-tallene, Henkie :tongue: Men iPhone ligger nok uansett øverst for de siste mnd også.

Skrevet

Ha, ha...les i det minste artiklene du linker til.

Listene du viser er jo ikke rangert etter salgstall!!! Artikkelforfatteren rangerer jo bare hvilken telefon han mener er best av de 10 mest solgte smartphones!!!

Som jeg skrev i det innlegget, var det der bare sider jeg satt og leste på akkurat da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...