AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Er det noen som har prøvd noen av disse metodene og faktisk kan si om det virker?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Er det noen som har prøvd noen av disse metodene og faktisk kan si om det virker? Prøvde cavi-Lipo i følge behandleren hadde alle hennes kunder blitt sååå fornøyde, bortsett fra ei som det ikke virket på. Hun begrunnet det med at kunden i utgangspunktet hadde så lite underhudsfett og "noe" skal man jo ha. Hun sa noen trengte flere ganger, mente hun merket forskjell på meg etter den første gangen og at hun etter den andre var overbevisst om at det startet å virke. Selv merket jeg ikke noe og spurte etter en form for minste garanti. Da het det seg at jeg nok trengte minst 6 ganger for at det skulle virke, men kunne ikke gi noen som helst minste garanti etter 10 ganger. Ikke totalt 400 gram engang. Sa så at det ikke virker på alle. (Forhandleren av apparatet lover til sammenligning 400-800 gram pr gang og fra 1-3 ganger før man merker noe.Og at effekten likestilles med tradisjonell fettsuging ) Selv slår jeg fast at en fettcelle er en fettcelle og at det nok er lavkarbodietten det samtidig legges så stor vekt på som evnt virker og ikke dette. Lavkarbo gikk jeg på i utgangs punktet og jeg har vanskelig for å tro at mine fettceller er så ulike alle andre sine. Når en behandler ikke heller kan gi en minste garanti etter 10 ganger som ligger langt under det forhandleren lover, blir jeg mer enn skeptisk.
Gjest Meg Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Jeg har selv prøvd Cavi-Lipo og det fungerte bra for meg. Min motivasjon til behandlingen var figurforming. Vektreduksjon klarer jeg fint å få til ved hjelp av å legge om kosthold + trening. Det handler mest om motivasjon, men jeg innrømmer gjerne at behandlingene var med å gi økt motivasjon til både økt aktivitet og omlegging av kosthold. Jeg tok selv noen kontrollmål, av punkter på kroppen der jeg ikke tok behandling. For å sammenligne. Og områdene som ble behandlet gikk ned mer sammenlignet med de som ble behandlet. Jeg forstod det slik at behandlingen gir best resultat når den kombineres med trening. Før og etter behandlingen anbefales det å kutte karbohydrater, hvilket virker veldig logisk i og med at fettet skal forbrennes etter behandling. Grunnen til at det anbefales flere behandlinger, er for å få mest mulig jevnt resultat over tid. Min erfaring er at ja, det virker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå