Gå til innhold

Beste stilling for jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri vært seksuell aktiv før, men nå føler jeg meg klar for det. Problemet er bare at jeg er redd for at det skal gjøre vondt. Gikk til innkjøp av en vibrator. Tenkte at jeg kunne "øve" meg litt før the real deal, hehe. Kjøpte en som ikke var så stor, men i "normal" størrelse vil jeg tro. Da jeg skulle prøve denne, fikk jeg den ikke inn! Det gjorde kjempevondt! Tenker at det kanskje er plasseringen som er feil, men nå er jeg enda mer redd for at ordentlig sex vil gjøre vondt, og at jeg faktisk ikke vil klare det!

Finnes det en stilling som kan gjøre den første gangen litt mindre smertefull?? Evt. noe jeg kan gjøre for å "utvide" meg selv litt der nede? Er litt grønn på dette emnet, men setter pris på seriøse tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår problemet. Hullet utvider seg automatisk når du blir våt, så prøv å stimuler klitoris eller gjør noe som gjør deg kåt først. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg har vel egentlig ikke tenkt på at det utvider seg når man blir kåt...Setter stor pris på tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig plaget med å bli øm etter sex, så dagen etter at jeg har hatt sex, kan jeg ha skikkelig vondt. Men både jeg og kjæresten har et stort sexbehov, så vi kjører på likevel :P

Det som funker best for at jeg ikke skal få vondt da, er misjonær med føttene mine på skuldrene hans. Da går det helt fint, mens de fleste andre stillinger er paaaaain. Så kanskje det funker for deg? Nå er jo det litt vanskelig med en vibrator da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gammel er du?

jeg synes du skal vente til å bli en dame fordi mange menn, vil gifte seg med en kvinne som ikke har hat sex med flere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

kos masse med deg selv først, kjenn hvor deilig det er og at du kjenner deg kåt og våt... Først da er du klar. Lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor gammel er du?

jeg synes du skal vente til å bli en dame fordi mange menn, vil gifte seg med en kvinne som ikke har hat sex med flere.

Det gjelder ikke norske menn. Tror de fleste vil ha ei dame med litt erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gammel er du?

jeg synes du skal vente til å bli en dame fordi mange menn, vil gifte seg med en kvinne som ikke har hat sex med flere.

Haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig plaget med å bli øm etter sex, så dagen etter at jeg har hatt sex, kan jeg ha skikkelig vondt. Men både jeg og kjæresten har et stort sexbehov, så vi kjører på likevel :P

Det som funker best for at jeg ikke skal få vondt da, er misjonær med føttene mine på skuldrene hans. Da går det helt fint, mens de fleste andre stillinger er paaaaain. Så kanskje det funker for deg? Nå er jo det litt vanskelig med en vibrator da. :P

Tusen takk for tipset! Jeg skal virkelig huske på det, og prøve å bruke den stillingen når tiden er inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gammel er du?

jeg synes du skal vente til å bli en dame fordi mange menn, vil gifte seg med en kvinne som ikke har hat sex med flere.

Det vil da kun gjelde for menn som totalt mangler selvtilitt og seksuell erfaring selv. Joda, på en måte er det morroå være "den første". Men det er og faen så mye mer styr enn å være nummer 5, det kan være alt fra at det gjør for vondt å bryte jomfruhinna til at man rett å slett ikke får det til og må få henne til å gå til legen. Jomfruer må og læres opp i senga, ingenting går av seg selv og alt blir bare stress. Mens du kunne ha hatt den mest fantastiske sexen noensinne med ei jente som vet hva hun vil og hva hun liker.

En annen ting er at om du kommer litt opp i 20åra og fremdeles er jomfru så har du gjerne en total mangel på sexlyst, har flere ganger hørt om eller kommet borti jenter som ikke en gang masturberer selv lengre.

I det store og hele så er det å være den første for en jomfru noe herk, god sex handler om mer enn bare å ligge der å bli pult. Med den dama jeg har nå kan jeg ikke en gang drømme om at hun grådig setter neglene i ryggen min, drar seg opp fra misjonærstillingen og begynner å ri i fanget mitt mens hun kysser meg. Det er aldri noe impulsivt, aldri noe uventet og skjelden egne preferanser. Hun har rett å slett ikke nok erfaring til å ha egen vilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

hvor gammel er du?

jeg synes du skal vente til å bli en dame fordi mange menn, vil gifte seg med en kvinne som ikke har hat sex med flere.

Vi er faktisk ikke muslimske her i Norge, så menn vil mer enn gjerne ha noen med litt erfaring. Jomfurer er kule i teorien kanskje, men ikke like praktisk i virkeligheten. Til TS: Sitt på toppen, da bestemmer du mye selv, både tempo, rytme og hvor langt du vil ha han inn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min var jomfru da vi møttes. I starten tenkte jeg bare "kult" men hadde den nåværende dama mi vert jomfru da hadde jeg nok måttet tenke meg om en 2-3 ganger før jeg bestemte meg for om jeg ville satse der eller ikke. Det kan være utrolig mye pes, så som andre sier. Jomfruer er kule i teorien, men i praksis vil menn ha kvinner som vet hva de vil i senga.

Når det kommer til stilling så anbefaler jeg misjonærstillingen. PASS på at mannen presser seg inn på riktig sted, siden med ei jomfru så kan det være at han "glir forbi" hullet (siden det ikke er noe hull, gjerne bare ett bitte lite ett). Ta gjerne og ett speil, se etter selv hvordan det faktisk ser ut der nede!

Jeg er den typen mann som har lest en fem sexbøker som beskriver alt fra A til Å for å bli litt bedre i senga. Og selv om det har hjulpet mye er det ingenting som matcher en kvinne som VET hva hun liker selv og klarer å kommunisere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...dere bekrefter det jeg har tenkt lenge. At det med jomfruer er oppskrytt og at det er mye pes med det. Skjønner jo at det kan være litt strevsomt når man må passe på så mye, at det ikke skal gjøre for vondt ol. og det er vel ikke akkurat turn on med så mange ting som må tilrettelegges...

Jeg er forresten 20 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...dere bekrefter det jeg har tenkt lenge. At det med jomfruer er oppskrytt og at det er mye pes med det. Skjønner jo at det kan være litt strevsomt når man må passe på så mye, at det ikke skal gjøre for vondt ol. og det er vel ikke akkurat turn on med så mange ting som må tilrettelegges...

Jeg er forresten 20 år...

Og tusen takk for alle rådene, jeg setter virkelig pris på det!

Dette er TS forresten til de som ikke skjønte det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, har prøvd litt mer av vibratoren min, og den går lenger inn nå. Ikke helt, men nesten. Er fortsatt vondt, men blir bedre. Kanskje jeg bare trengte å "løsne" litt på sakene der nede. Kan jo hende at jeg ikke har brutt jomfruhinna før heller.

Men tusen takk for svarene deres! Det roer meg litt ned med tanke på mitt første samleie. Selv om jeg er redd for at det skal gjøre fryktelig vondt, tror jeg nå at jeg kommer til å kunne gjennomføre det hvertfall! Det var vel egentlig min største frykt, at det skulle gjøre så vondt at jeg bare måtte gi meg midt i liksom. Ikke særlig romantisk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal droppe den vibratoren! Selv har jeg aldri hatt noe særlig godt av å bruke den. Hehe =) Tror det viktigste er at dere har et skikkelig forspill, slik at du blir våt og skikkelig kåt, da tror jeg ikke det kommer til å gjøre noe særlig vondt! Doggy eller misjoner med føtene dine over skuldrene hans ville jeg satset på ;)

*Husk å begynn rolig! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk igjen for innspill :) Vel, nå som jeg har blitt litt vant med å bruke den, tror jeg neppe at jeg kommer til å droppe den helt. Jeg får veldig god nytelse av den hvertfall! hehe :lur:

Men ja, det er vel best å ta det litt med ro. Skal definitivt prøve misjonær med føttene over skuldrene hans. Hvis jeg er myk nok i hoftene, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...