ca111 Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Har du noen gode salatoppskrifter du vil dele? Tenker da primært på salater som kan serveres som en middag i sin helhet, evt. lunsj uten noe annet tilbehør. F. eks kyllingsalat osv Nam, salat er jo så godt! Føler selv jeg er så lite kreativ, ender opp med den samme hver gang, type grønn salat, tomat, agurk, skinkebiter og pastaskruer....
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Mine favoritter: - Isbergsalat - Agurk - Paprika - Tomat - Mais - Hermetisk champignon i skiver - Litt revet ost - Kyllingfileter stek i panna med pepper og rosmarin, deler de i biter etter at de er stekt - Hvitløksdressing - Fullkornspasta - Stekte kyllingfileter, deles i biter etter at de er stekt - Pesto - Soltørka tomater - Ruccola - Små tomater - Pinjekjerner
Fanteria Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Kyllingsalat isbergsalat mais (bare litt) søt paprika agurk ris feta ost, den med chili er veldig god ha i litt av oljen også og såklart, masse kylling! Kan f.eks. serveres med et godt brød eller hvitløksbaguetter og rømme.
Gjest Syffe Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Jeg pleier også å havne opp med samme salaten stort sett. Jeg bruker: - Forskjellig type salater, kommer ann på hva butikken har. Men ikke ruccola - Advokado - Rødløk - Sukkererter - Svarte oliven - Fetaost (helst de som har ligget i krydret olje) - Paprika - Cherrytomater - Asparges - Eventuelt pastaskruer eller pastasløyfer - Kyllingkjøtt, men ikke filet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå