Gjest *Maja* Skrevet 13. desember 2012 #921 Del Skrevet 13. desember 2012 Rundt 4 år. Ja det er steintøft. Men man ble ganske tung og treig i bevegelsen da alt handlet om å slå igjennom ting. Trente lettkontakt Wado Ryu i ca. 1 år noen år etter jeg sluttet med Kai. DA fikk jeg plutselig en fordel. Kunne faktisk nesten ikke sparre med jentene fordi jeg var så mye sterkere og hardere enn dem, pluss at jeg fikk speeden i tillegg. De ville ha meg med på reservelaget på landslaget faktisk. Men jeg var aldri interessert i å komkurrere så jeg sluttet like etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. desember 2012 #922 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg har heller ingen interesse av å konkurrere, liker ikke akkurat at jeg må gjennom 3 stk konkurranser for å kunne gradere til 1. dan. Blæ. Liker kata bedre, eller gjorde det før i alle fall. Min stilart er kjapp og hard, haha. Hurtighet er det stort fokus på, det er jeg glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 23. desember 2012 #923 Del Skrevet 23. desember 2012 God jul Daenerys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. desember 2012 #924 Del Skrevet 23. desember 2012 Takk Nikee, og det samme til deg! :-) sitter godt plantet hjemme hos mamma i kveld, kjempekoselig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 26. desember 2012 #925 Del Skrevet 26. desember 2012 Får skrive god jul i denne tråden også! som Kevlar skriver, jeg leser også selv om jeg ikke kommenterer så ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 26. desember 2012 #926 Del Skrevet 26. desember 2012 Så hyggelig Blir nok mer aktivitet her igjen snart. Ble syk før jul, og nå i jula har det vært null sjans til trening, bare løpt fra selskap til selskap. Tror også jeg har fått/har en matintoleranse, som blir litt utfordrende fremover. Imorgen kutter jeg ut produktet jeg tror jeg ikke tåler for to uker, så får vi se. Har også planer om trening imorgen, og over nyttår starter jeg på kampsporten igjen kommer til å satse på 2 eller 3 dager kampsport, og 1 eller 2 dager ekstratrening (styrke + jogging). Satser på at 2013 blir treningsåret med stor T! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 26. desember 2012 #927 Del Skrevet 26. desember 2012 Å du også? De matintoleransene suger! Iallefall i starten inntil man finner ut av alt. Godt du ble frisk igjen og kunne kose deg i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 27. desember 2012 #928 Del Skrevet 27. desember 2012 Isj, matintoletanser er kjipt! Og det er ikke akkurat lett å unngå dem i jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. desember 2012 #929 Del Skrevet 30. desember 2012 5 km på fredag med et par innlagte gåpauser, og i dag ble det 5 nye kilometer med null pauser! Jeg løp på omtrent samme tid som i sommer, så formen har visst ikke forfalt så mye Det var sannsynligvis årets siste økt med mindre jeg tar noen øvelser hjemme imorgen. Godt nyttår alle sammen, setter pris på dere som legger igjen spor og leser her av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 30. desember 2012 #930 Del Skrevet 30. desember 2012 Så herlig at formen er på plass Ha et strålende Nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 30. desember 2012 #931 Del Skrevet 30. desember 2012 Flinka! Og godt nyttår til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 31. desember 2012 #932 Del Skrevet 31. desember 2012 Ble visst en 6 km gåtur ute i ruskeværet Sier det er en treningsøkt jeg, for vi har nok av bakker her, og vi ble gode og svette begge to Godt nyttår alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. januar 2013 #933 Del Skrevet 2. januar 2013 Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. januar 2013 #934 Del Skrevet 2. januar 2013 Etter en litt klein start på året er jeg i gang igjen 1,5 time kampsport i dag, var veldig nervøs før jeg startet, men det gikk veldig bra. De tok det rolig, og det passet meg ypperlig Mye teknikk, lærte noe, og fikk husket mye fra før. I'm back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 3. januar 2013 #935 Del Skrevet 3. januar 2013 Så godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. januar 2013 #936 Del Skrevet 3. januar 2013 20 min økt på mølla i dag, bare for å løse opp litt såre muskler og bevege meg. Ble en runde tabata-intervaller (20 sek spurt, 10 sek av x 4), ble god og svett av den ja!! Og nå er ca hele kroppen støl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 3. januar 2013 #937 Del Skrevet 3. januar 2013 Deilig det da Kjenne at kroppen har fått jobbet litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 3. januar 2013 #938 Del Skrevet 3. januar 2013 Oh, spennende med kampsportoppstart! Er det noen du kjenner fra før med også, eller? Så det blir en litt sosial greie også? Godt nyttår, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. januar 2013 #939 Del Skrevet 3. januar 2013 Oh, spennende med kampsportoppstart! Er det noen du kjenner fra før med også, eller? Så det blir en litt sosial greie også? Godt nyttår, forresten Nei, kjenner ingen i den nye klubben, men ble veldig godt mottatt så det blir ikke noe problem Veldig inkluderende, overrasket faktisk. Trente i en annen klubb før, men pga avstand ble det ny denne gangen Men ja, jeg kjenner jo igjen folk i miljøet, men det er i hovedsak trenerne. Kjenner nok igjen flere folk når det blir stevner osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2013 #940 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg er litt misunnelig på deg som har startet det nye året så bra! Men bare vent, jeg kommer etter! *knasker c-vitamin og har på skjerf* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå