Gjest Daenerys Skrevet 7. november 2012 #901 Del Skrevet 7. november 2012 Kjapp treningsøkt i dag, 30 min på mølle, men det ble mest gåing for beina mine er enda ikke gode. Fikk meg en god armøkt når vi bar inn sofa og ikea-garderobe også sofa er nå montert!! Herlig! Begynte å bli lei av kjøkkenbordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 12. november 2012 #902 Del Skrevet 12. november 2012 Tilbake på trening, men har fortsatt ikke internett hjemme, derfor lite oppdateringer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. november 2012 #903 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg har visst gått ned 3 kg jeg. Det gjorde ikke noe, men jeg tror det er pga flytting (myyye aktivitet), litt for lite mat, og litt for mye stress. Skal bli flinkere med maten, men er fornøyd med aktivitetsnivået! Er også inne i en periode hvor jeg tror at jeg reagerer på noe jeg spiser. Skal komme meg en tur til legen, men han er visst litt vanskelig å få tak i når de kun har teite telefontider. Jaja. Lurer på å trene i kveld, jeg som hater å trene kveld. Kun for å klare planen min for uka. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 15. november 2012 #904 Del Skrevet 15. november 2012 Flytting er jo trening det også Alltid gøy når man har gått litt ned i vekt uten å ha planlagt det Fikk du trent i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. november 2012 #905 Del Skrevet 15. november 2012 Flytting er jo trening det også Alltid gøy når man har gått litt ned i vekt uten å ha planlagt det Fikk du trent i kveld? Nei, jeg gjorde ikke det. Utrolig sliten etter oppgavelevering... Men har gjort en del i huset da Av og til må man høre på kroppen. Men, det betyr styrke på både overkroppen, mage og rygg imorgen pluss enten langtur eller intervaller hahaha jeg kommer til å få vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. november 2012 #906 Del Skrevet 15. november 2012 Heiii! Jeg vil bare si at jeg faktisk leser her ganske ofte, selv om jeg ikke kommenterer. Har aldri noe fornuftig å si. Men nå var jeg altså innom og sa noe ufornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. november 2012 #907 Del Skrevet 15. november 2012 Heiii! Jeg vil bare si at jeg faktisk leser her ganske ofte, selv om jeg ikke kommenterer. Har aldri noe fornuftig å si. Men nå var jeg altså innom og sa noe ufornuftig Så koselig Jeg leser hos deg også altså, er bare vanskelig å kommentere uten internett. Har det kun når samboeren har slått på greia på mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. desember 2012 #908 Del Skrevet 5. desember 2012 Etter intens eksamensperiode er jeg tilbake I dag dro jeg på gruppetime, det er veldig sjeldent det skjer, men jeg trenger litt motivasjon. Skal tilbake imorgen og kanskje fredag. Var noe kampsportaktig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. desember 2012 #909 Del Skrevet 6. desember 2012 Kjapp økt hjemme, ferdig på 13:17: 60 high knees 10 burpees 20 sumo squats 10 pushups kne 1 min planke x3 Pulsen kom godt opp og fikk svetta litt, det var også meningen Fint når man forsov seg til timen man hadde booket seg inn på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. desember 2012 #910 Del Skrevet 7. desember 2012 Oj, det var en effektiv økt! Blir du ikke usannsynlig støl av å gjøre burpees og sumo squats når du ikke har varmet opp først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. desember 2012 #911 Del Skrevet 7. desember 2012 Oj, det var en effektiv økt! Blir du ikke usannsynlig støl av å gjøre burpees og sumo squats når du ikke har varmet opp først? Egentlig ikke nei... Rart egentlig :-) men har alltid vært sterkere i beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. desember 2012 #912 Del Skrevet 7. desember 2012 Gjett hvem som har jogga sine første 25 min sammenhengende på ca et halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 7. desember 2012 #913 Del Skrevet 7. desember 2012 Gratulerer!!!! Så bra at formen kommer på plass igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. desember 2012 #914 Del Skrevet 7. desember 2012 Gratulerer!!!! Så bra at formen kommer på plass igjen Ja Små steg. Merker det enda er ikke bra for beina å jogge, så det har jeg foreløpig gitt opp litt, men noen turer her og der går greit Naprapaten min har visst fått tak i noen såler som kanskje kan hjelpe. Problemet mitt er at beina mine er alt for bevegelige leddene/beina i foten altså. Er visst en fotsåle som stabiliserer veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 7. desember 2012 #915 Del Skrevet 7. desember 2012 Hehe. Spaghetti legs? Satse på at sålen hjelper da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. desember 2012 #916 Del Skrevet 7. desember 2012 Tydeligvis, er visst generelt ganske bevegelig. Til ei venninnes frustrasjon, vi skulle teste hvor myk jeg var, og hun ble irritert for jeg kunne ting hun ikke kunne etter et par år med yoga Type hele håndflaten i bakken med strake bein, legge begge føttene oppå motsatt lår osv. Jaja. Det plager meg litt da når jeg ikke får jogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 7. desember 2012 #917 Del Skrevet 7. desember 2012 Ja det skjønner jeg. Satse på at det går seg til etterhvert. Uansett er du jo på vei når du klarer 25 minutter sammenhengende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. desember 2012 #918 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Virker som at treningsperiodene mine går veldig opp og ned for tida. Etter en veldig usunn start på uka (det betyr en chipspose og litt for mye smågodt), fant jeg ut at nei, nå gidder jeg ikke mer, og handla inn masse sunn mat i går. I går trente jeg litt slag og spark hjemme i stua, er på vei tilbake til kampsporten og da må jeg se hvor mye jeg husker. Slagene sitter, ikke sparkene. Balansen må tilbake, og hurtigheten. Regner med å bruke minst et halvt år på å trene meg opp til nivået jeg var på, som var ganske høyt i gradene. Det er 5-6 år siden sist. Nå nettopp trente jeg en kort, men intensiv, økt på stuegulvet: 10 gående burpees (går frem med hendene), 30 side jump lunges og 10 sideplanke-løft på hver side, totalt 3 ggr. Tungt, men kjenner at jeg trenger mer styrke i kjernemuskulaturen. Det blir mitt store fokus nå før jul, sterkere kjerne Endret 13. desember 2012 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 13. desember 2012 #919 Del Skrevet 13. desember 2012 Blir morro å se hvor lang tid det tar før du er tilbake der du var med karaten Jeg trente jo Kyokushinkai. Er ganske annerledes med boksing da, men mannen sier han merker godt at jeg har trent kampsport. Utrolig at det sitter igjen så godt selv om det er 15 år siden sist!(æææææ.....himmel så gammel jeg har blitt!!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. desember 2012 #920 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg trener en annen stilart, men Kyokushinkai har rykter på seg for å være ganske tøff Hvor lenge trente du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå