Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen som var! :D

Takk! Hvordan går det? Mye å gjøre? ;)

Skrevet

Internett funker ikke, så skriver fra mob.

Fått meg jobb :hoppe: og bursdagsgave til meg selv, Garmin Forerunner 110w. Pulsklokke. Gamle polar slutta å funke. Denne har gps og måler hvor raskt jeg løper, vises i displayet :) ellers er pulsklokke generelt fint, vet pulsen hopper noen ganger på knebøy f.eks.

Kjøpte også to nye trenings-tshorter i dag, en jobb-bluse, og så fikk jeg sko jeg hadde ønska meg lenge i bursdagsgave fra kjæresten! :)

Og imorgen har jeg endelig tid til å trene igjen. Skal bli digg!

Skrevet

Takk Maja :)

Jeg er helt gåen i kroppen, utrolig sliten. Tror det er fordi jeg ikke har trent på en uke, og pga stress. Voldsomt mye å gjøre, og ikke moro ting heller. Sukk. Skal prøve å få til en joggetur imorgen med den nye pulsklokka :)

God helg dere!

Skrevet

Ta en rolig langkjøring. Pleier å hjelpe meg når jeg er sliten og støl; restitusjonstrening :)

Skrevet

Gratulerer med ny jobb! :) Og ikke minst ny pulsklokke! (alt på etterskudd :fnise: )

Gjest Daenerys
Skrevet

Endelig ny måned, og nye treningsmuligheter. Ting begynner å roe seg, og jeg føler meg klar for å trene igjen. Slitt mye med motivasjon i måneden som var, over 2 uker siden siste treningsøkt. Men slik er det bare av og til.

I dag skal jeg inn til Oslo, og har planer om 2 treningsøkter i løpet av tiden jeg er der inne :) Skal blant annet innom mitt gamle treningssenter, det tror jeg blir litt stas.

Ha en fin uke dere!

Skrevet

Slik er det av og til :) Man må bare ta seg en lang pause og finne motivasjonen igjen!

Så gøy! Jeg skal besøke mitt gamle treningssenter om to uker, gleder meg :fnise: God trening!

Skrevet

Slenger innpå en hilsen og sier god kveld! Skal følge med her :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Så hyggelig Nepenthe :)

Hadde en styrkeøkt på hele kroppen i dag morges, regner med å kjenne det imorgen :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Gått rett over en mil i dag, tur med venninne :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Dagens økt: Hjemmetrening.

12 min, 6 runder med

10 burpees

50 high knees

10 pushups kne

Prøvde den nye pulsklokka! Gjennomsnittlig puls: 164, men den var oppe i 182 et par steder ja :ler:

Ukas 4. treningsøkt gjennomført, begynner bli fornøyd nå! Planlegger ukas siste økt imorgen.

Skrevet

Du holder koken, ser jeg. Men fy søren, at du klarer å motivere deg til burphees på egenhånd er intet mindre enn beundringsverdig! Også SÅ mange?! Iiik! Jeg gjør dem _bare_ på styrke- og coretimene jeg går på med yndlingsinstruktøren min, men det er bare fordi hun skriker at jeg skal gjøre dem ;)

Hvordan går det med bena, forresten? Null jogging fremdeles?

Skrevet

Dagens økt: Hjemmetrening.

12 min, 6 runder med

10 burpees

50 high knees

10 pushups kne

Prøvde den nye pulsklokka! Gjennomsnittlig puls: 164, men den var oppe i 182 et par steder ja :ler:

Ukas 4. treningsøkt gjennomført, begynner bli fornøyd nå! Planlegger ukas siste økt imorgen.

:overrasket: Jeg gjør ikke dem frivillig!

Hvor ofte gjør du hjemmetrening? :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Du holder koken, ser jeg. Men fy søren, at du klarer å motivere deg til burphees på egenhånd er intet mindre enn beundringsverdig! Også SÅ mange?! Iiik! Jeg gjør dem _bare_ på styrke- og coretimene jeg går på med yndlingsinstruktøren min, men det er bare fordi hun skriker at jeg skal gjøre dem ;)

Hvordan går det med bena, forresten? Null jogging fremdeles?

:ler: De er litt pain ja. Fikk hjertet i gang :P Jeg jogget tidligere i uken, men merker at jeg må ta det rolig og trappe opp. Skal forsøke litt neste uke også, men må nok tilbake til naprapat snart.

:overrasket: Jeg gjør ikke dem frivillig!

Hvor ofte gjør du hjemmetrening? :)

:fnise:

Gjør hjemmetrening når jeg ikke har tid til å gå på treningssenteret/det regner. En gang i uka ca? Har planer om å gjøre det kanskje to ganger i uka, kommer an på hvor ofte jeg kommer meg på senter. Merker det er effektivt i alle fall, kjempestøl i hele går!

Gjest Daenerys
Skrevet

God gåtur i høstværet med kjæresten :) 7,5 km.

Gjest Daenerys
Skrevet

Ukas første joggeøkt ute i høstlufta :)

3,6 km (3.0 aktiv jogg), 26:20 min (20:16). Parentes er hva pulsklokka målte når jeg jogget, og Edmondo målte mens jeg varmet opp og kjølte ned :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...