Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på bildet. :bond::fnise:

Du er så flink! :duskedame:

:fnise: Du får sende en PM om du vil, så skal jeg se om jeg ikke finner det frem til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjenert: Jeg har lovehandles da, men du ser de ikke i den vinkelen ;) Men takk!

:klemmer:

Det må jo til så mannfolka har noe å holde seg fast i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Det må jo til så mannfolka har noe å holde seg fast i ;)

:ler: Sant det. Ser ikke ut til at jeg blir kvitt de med det første uansett, men de har blitt mindre i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

I dag har jeg hatt en skikkelig økt på treningssenteret! :hoppe:

Først en rolig tur på mølla, 5 km.

Så styrke på armer og rygg. Masse øvelser. Ett-arms roing, nedtrekk, +++++. Har ikke navnet på alle, men det er nå nærmere 10 ulike øvelser, og en øvelse på siden av magen.

Deretter markløft med 20 kg, jobber med å lære teknikken. Det vanskeligste syns jeg er å holde brystet frem/armene bak. Jobbe jobbe jobbe.

Til slutt ble det knebøy, 30 kg, og mageøvelse i TRX.

2t 10 min!!! Fornøyd og sliten jeg, møtte til og med veggen etter andre sett på knebøy :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Har sittet og bladd masse i dagboken din nå :) Så flink du er! *Heia-heia* ;)

Så koselig med nytt besøk! :)

Jeg har mine perioder, gode og dårlige ;) Sånn er det bare, hehe. Men tusen takk! :) Fulgte bloggen din for en stund siden, må titte innom der igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med nytt besøk! :)

Jeg har mine perioder, gode og dårlige ;) Sånn er det bare, hehe. Men tusen takk! :) Fulgte bloggen din for en stund siden, må titte innom der igjen!

:)

Hvem har vel ikke det? Så lenge de gode periodene dominerer, er det veldig bra. Det ser ut til at du har veldig god kontroll på dette her. Blir spennende å følge deg videre. Synes du er kjempeflink, jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

FLINKA!!!!!

:tommelsmil:

Du har virkelig kommet inn i god treningsrytme nå :enig:

Takk takk, selv om slutten av uka ikke ble like bra ;)

Du er kjempeflink! :duskedame:

Takk :sjenert:

:)

Hvem har vel ikke det? Så lenge de gode periodene dominerer, er det veldig bra. Det ser ut til at du har veldig god kontroll på dette her. Blir spennende å følge deg videre. Synes du er kjempeflink, jeg! :D

Tusen takk! Slutten på uka ble litt teit, men imorgen er det mandag og ny uke! :)

Herregud, du er så flink! Og veldig :sexy: . :sjenert:

:sjenert: Skal ikke være redd for å legge ut bilder tydeligvis, når dere er så snille alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ja, slutten av uka ble som nevnt litt teit. Måtte en kjapp tur hjem for å gjøre noe i forbindelse med bacheloroppgaven, og det tok mye energi - flyturen var et helvete... :sjenert: og å reise frem og tilbake på under ett døgn tok visst på (tors-fre). I går var jeg HELT borte energimessig, i dag føler jeg meg heldigvis litt mer som meg selv. Jeg tror det er jernmangelen som snakker rett og slett, pluss alt stresset.

Men imorgen er det på'n igjen, jeg gleder meg! :) Ha en flott dag dere, jeg skal fortsette å skrive på o store oppgave, spise masse påskegodteri jeg fikk av mamma, og slappe av.

PS: Premiere på Game of Thrones i USA i kveld, satser på episode imorgen kveld jeg :hoppe::jepp::danse::hjerte::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Weeee! Gleder meg til å se den :jepp:

Håper du får en fantastisk dag og har en strålende påske :popcorn:

Har du lest bøkene? Jeg har nettopp startet på bok 3 :popcorn:

Her blir det masse trening, jobbing, og skriving i påska - helt vanlig uke dessverre :) Men har vært masse ekstra påskegodt nå i helga da ;) Nam nam! Har du påskeplaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Har ikke lest bøkene, men mannen har lest dem og elsket dem :)

Påsken skal nytes med masse trening, venninnekos og lange late dager i sola :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Mandag, ny uke og nye økter!

Skulle ta pyramideintervaller på mølla i dag jeg. Ble 5 min på 8km/t, 5 på 8.5, 5 på 9, 5 på 8.5 og 2 på 8 før jeg ble skikkelig svimmel og kvalm, måtte gi meg raskt. Men ble jo nesten ferdig :) ca 22 min og rett over 3 km.

Deretter ble det styrke. Planke, trx, medisinball, på mage. Nordic hamstrings på bakside lår, beinpress, og så: 40 kg knebøy 3x12, økt fra sist og det gikk fint!! Fornøyd:) til slutt nederste del av rygg og så nedtrekk. Håper jeg blir litt støl imorra :ler:

Nå er det oppgaveskriving, men ingen kaffe! Alt av kantiner er stengt her i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Det er vel flere enn deg som skal bruke påskeuka til å jobbe! Da burde det jo være litt åpne tilbud også... :opplyser: Håper du har noe annet å styrke deg på ihvertfall! Bra trening har du ihvertfall hatt ser jeg, og det før kl 12! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

HAHA! Nå skal jeg se Game of Thrones :hoppendeglad:

Er den ute????? Må nesten vurdere å dra hjem og finne den så jeg og sambo kan se til middag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Det er vel flere enn deg som skal bruke påskeuka til å jobbe! Da burde det jo være litt åpne tilbud også... :opplyser: Håper du har noe annet å styrke deg på ihvertfall! Bra trening har du ihvertfall hatt ser jeg, og det før kl 12! :klappe:

Jeg fant ut at det er åpent på Sverdrups, o lykke! :) funnet meg kaffe!

Jeg trener best på morgenen jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...