Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Gleder oss masse ja, skal storkose oss :)

Fikk noen såler hos naprapaten, har håp for disse! Så neste uke blir det nytt joggeforsøk :) Skal gå litt med de i London også. Stabiliserer veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Hjemme igjen fra London :)

Fantastisk tur. Ble en god del shopping, som forventet, og heldigvis var kjæresten enig i at vi trengte mye tid på shoppinga :ler: Ble ikke mye kulturelt denne gangen, men det tar vi neste gang.

Og: Vi skal :bryllup:

:bolledeig::rodmer::hjerte::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Gratulerer sååå mye! :hug: Ble det frieri i toppen av London Eye eller? :smilorange:

Takk! :) Nei, han er nok ikke så romantisk ;) Men han gjorde det på en måte som var rett for oss :)

Gratulerer!!!!!! Når skal bryllupet stå?

Takk! Kanskje til neste år? Har ikke tenkt så mye på det enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Å, så utrolig koselig! Gratulerer!

Takk :) Skal sies at jeg har ventet mange år på det, så er ikke noe veldig spontant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Jaja, har ikke blitt trening denne uka. Jeg har vært mye slapp og hatt null energi. Skal tilbake til kampsporten neste uke, og venter (u)tålmodig på at det skal bli varmere ute så jeg kan jogge. Vurderer også å melde meg inn i treningssenteret igjen, men da føler jeg at jeg må trene minst 3 dager i uka, som betyr 6 dagers treningsuke (3 dager kampsport). Men det kan være lurt de ukene jeg føler meg som nå, og bare vil bevege meg litt.

Har også startet på utredning om hva som feiler meg, tapper meg litt for energi det også. Har uansett lite energi om dagen. Sånn er det med lite jern og lite d-vitamin. Men nå tar jeg tak i det, kan ikke ha det sånn når jeg skal klare master, jobb, bryllupsplanlegging og samtidig leve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, har ikke blitt trening denne uka. Jeg har vært mye slapp og hatt null energi. Skal tilbake til kampsporten neste uke, og venter (u)tålmodig på at det skal bli varmere ute så jeg kan jogge. Vurderer også å melde meg inn i treningssenteret igjen, men da føler jeg at jeg må trene minst 3 dager i uka, som betyr 6 dagers treningsuke (3 dager kampsport). Men det kan være lurt de ukene jeg føler meg som nå, og bare vil bevege meg litt.

Har også startet på utredning om hva som feiler meg, tapper meg litt for energi det også. Har uansett lite energi om dagen. Sånn er det med lite jern og lite d-vitamin. Men nå tar jeg tak i det, kan ikke ha det sånn når jeg skal klare master, jobb, bryllupsplanlegging og samtidig leve :)

Har du vurdert å investere i mølle siden det hovedsaklig er jogging du gjør ved siden av kampsporten? Koster jo det samme over et par år bare at mølla er din egen og du kan løpe hele året i ditt eget hjem. Beste jeg har gjort for meg selv iallefall :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Har du vurdert å investere i mølle siden det hovedsaklig er jogging du gjør ved siden av kampsporten? Koster jo det samme over et par år bare at mølla er din egen og du kan løpe hele året i ditt eget hjem. Beste jeg har gjort for meg selv iallefall :danse:

Jeg vurderer det, men det blir nok et par år til :) Jeg har jo uansett en del problemer med beina, så før jeg får kontroll på det blir det litt bortkastet. Hva slags mølle har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Min heter ProForm.

Dette er en nyere modell: http://treningspartn...demolle-520-zlt

Hva tenkte du å trene på studio?

Styrke og TRX :) Det ligger nærme Uni her jeg bor nå, så det kunne vært praktisk å stoppe innom der først. Men jeg skal tenke litt mer på det. Koster jo litt.

Var ikke så veldig gal pris på den mølla :) Lagrer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke og TRX :) Det ligger nærme Uni her jeg bor nå, så det kunne vært praktisk å stoppe innom der først. Men jeg skal tenke litt mer på det. Koster jo litt.

Var ikke så veldig gal pris på den mølla :) Lagrer!

Ja det koster jo fort 4-500 i mnd på treningsstudio, så den betaler jo seg selv sånn sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Er litt i den typisk onde sirkelen for tiden. Jeg får ikke trent fordi jeg har lite energi, men jeg vet at trening gir energi. Bare ikke akkurat nå faktisk. Så jeg er usikker på om jeg skal trene før jeg får utredet meg mer, samtidig er det dumt å ikke gå på kampsporten. Men det er tung trening, og når kroppen ikke får i seg nok næring er det vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...