Aramee Skrevet 18. september 2012 #861 Del Skrevet 18. september 2012 Gratulerer med dagen som var! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 18. september 2012 #862 Del Skrevet 18. september 2012 Gratulerer med dagen som var! :D Takk! Hvordan går det? Mye å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. september 2012 #863 Del Skrevet 20. september 2012 Internett funker ikke, så skriver fra mob. Fått meg jobb og bursdagsgave til meg selv, Garmin Forerunner 110w. Pulsklokke. Gamle polar slutta å funke. Denne har gps og måler hvor raskt jeg løper, vises i displayet ellers er pulsklokke generelt fint, vet pulsen hopper noen ganger på knebøy f.eks. Kjøpte også to nye trenings-tshorter i dag, en jobb-bluse, og så fikk jeg sko jeg hadde ønska meg lenge i bursdagsgave fra kjæresten! Og imorgen har jeg endelig tid til å trene igjen. Skal bli digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. september 2012 #864 Del Skrevet 21. september 2012 Gratulerer med ny jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. september 2012 #865 Del Skrevet 21. september 2012 Takk Maja Jeg er helt gåen i kroppen, utrolig sliten. Tror det er fordi jeg ikke har trent på en uke, og pga stress. Voldsomt mye å gjøre, og ikke moro ting heller. Sukk. Skal prøve å få til en joggetur imorgen med den nye pulsklokka God helg dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. september 2012 #866 Del Skrevet 21. september 2012 Ta en rolig langkjøring. Pleier å hjelpe meg når jeg er sliten og støl; restitusjonstrening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 24. september 2012 #867 Del Skrevet 24. september 2012 Gratulerer med ny jobb! Og ikke minst ny pulsklokke! (alt på etterskudd ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. oktober 2012 #868 Del Skrevet 1. oktober 2012 Endelig ny måned, og nye treningsmuligheter. Ting begynner å roe seg, og jeg føler meg klar for å trene igjen. Slitt mye med motivasjon i måneden som var, over 2 uker siden siste treningsøkt. Men slik er det bare av og til. I dag skal jeg inn til Oslo, og har planer om 2 treningsøkter i løpet av tiden jeg er der inne Skal blant annet innom mitt gamle treningssenter, det tror jeg blir litt stas. Ha en fin uke dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 1. oktober 2012 #869 Del Skrevet 1. oktober 2012 Slik er det av og til Man må bare ta seg en lang pause og finne motivasjonen igjen! Så gøy! Jeg skal besøke mitt gamle treningssenter om to uker, gleder meg God trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. oktober 2012 #870 Del Skrevet 2. oktober 2012 33 min jogg på mølla i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 3. oktober 2012 #871 Del Skrevet 3. oktober 2012 Slenger innpå en hilsen og sier god kveld! Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. oktober 2012 #872 Del Skrevet 3. oktober 2012 Så hyggelig Nepenthe Hadde en styrkeøkt på hele kroppen i dag morges, regner med å kjenne det imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 4. oktober 2012 #873 Del Skrevet 4. oktober 2012 Gått rett over en mil i dag, tur med venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 4. oktober 2012 #874 Del Skrevet 4. oktober 2012 Flinka!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. oktober 2012 #875 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dagens økt: Hjemmetrening. 12 min, 6 runder med 10 burpees 50 high knees 10 pushups kne Prøvde den nye pulsklokka! Gjennomsnittlig puls: 164, men den var oppe i 182 et par steder ja Ukas 4. treningsøkt gjennomført, begynner bli fornøyd nå! Planlegger ukas siste økt imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 7. oktober 2012 #876 Del Skrevet 7. oktober 2012 Du holder koken, ser jeg. Men fy søren, at du klarer å motivere deg til burphees på egenhånd er intet mindre enn beundringsverdig! Også SÅ mange?! Iiik! Jeg gjør dem _bare_ på styrke- og coretimene jeg går på med yndlingsinstruktøren min, men det er bare fordi hun skriker at jeg skal gjøre dem Hvordan går det med bena, forresten? Null jogging fremdeles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 7. oktober 2012 #877 Del Skrevet 7. oktober 2012 Dagens økt: Hjemmetrening. 12 min, 6 runder med 10 burpees 50 high knees 10 pushups kne Prøvde den nye pulsklokka! Gjennomsnittlig puls: 164, men den var oppe i 182 et par steder ja Ukas 4. treningsøkt gjennomført, begynner bli fornøyd nå! Planlegger ukas siste økt imorgen. Jeg gjør ikke dem frivillig! Hvor ofte gjør du hjemmetrening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. oktober 2012 #878 Del Skrevet 7. oktober 2012 Du holder koken, ser jeg. Men fy søren, at du klarer å motivere deg til burphees på egenhånd er intet mindre enn beundringsverdig! Også SÅ mange?! Iiik! Jeg gjør dem _bare_ på styrke- og coretimene jeg går på med yndlingsinstruktøren min, men det er bare fordi hun skriker at jeg skal gjøre dem Hvordan går det med bena, forresten? Null jogging fremdeles? De er litt pain ja. Fikk hjertet i gang Jeg jogget tidligere i uken, men merker at jeg må ta det rolig og trappe opp. Skal forsøke litt neste uke også, men må nok tilbake til naprapat snart. Jeg gjør ikke dem frivillig! Hvor ofte gjør du hjemmetrening? Gjør hjemmetrening når jeg ikke har tid til å gå på treningssenteret/det regner. En gang i uka ca? Har planer om å gjøre det kanskje to ganger i uka, kommer an på hvor ofte jeg kommer meg på senter. Merker det er effektivt i alle fall, kjempestøl i hele går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. oktober 2012 #879 Del Skrevet 7. oktober 2012 God gåtur i høstværet med kjæresten 7,5 km. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. oktober 2012 #880 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ukas første joggeøkt ute i høstlufta 3,6 km (3.0 aktiv jogg), 26:20 min (20:16). Parentes er hva pulsklokka målte når jeg jogget, og Edmondo målte mens jeg varmet opp og kjølte ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå