Frøken Smilla Skrevet 30. juli 2012 #821 Del Skrevet 30. juli 2012 Flinka! Både med godtestopp og annet. Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 31. juli 2012 #822 Del Skrevet 31. juli 2012 Takk Frøken Smilla I dag var jeg hos naprapat. Hun har visst kurert beinhinnebetennelse før, så jeg stoler på henne. Meeen jeg har allerede store blåmerker langs høyre legg (igenting på venstre merkelig nok), dette kan bli moro, og området er godt og "mørt" Og i kveld hadde jeg og mamma en liten runde. Rask gange. Hun ble svett og andpusten, jeg ble ikke svett eller andpusten, utrolig nok. Men det er jo bare bra da, fremgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 2. august 2012 #823 Del Skrevet 2. august 2012 Bra du kan powerwalke i det minste. Selv om du ikke blir sliten så brenner det heldigvis godt allikevel og formen holdes bedre enn om du ikke hadde powerwalket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. august 2012 #824 Del Skrevet 8. august 2012 Pga beinhinnebetennelsen har jeg joggeforbud (selvpålagt og naprapat-pålagt) et par uker til. Jeg går en del, sykler en del, og har startet å trene mamma som sagt Kondisen får bare bli redusert, er ikke mye jeg kan gjøre med det. Men i dag har jeg vært og trent styrke, en hele-kroppen-økt, det var tuuungt, men litt herlig etterpå Slitsomt å starte på igjen, men nå er det no pain, no gain denne høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. august 2012 #825 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg har blitt sjuk den eneste uka i sommer jeg ikke har tid til det. Studiestart torsdag, og for å komme på det må jeg reise en del timer, som betyr syk på buss/tog/fly. Jippi... Halsen og mandlene er kjempevondt, og hver gang jeg svelger går smerten opp i ørene. Der er det også dotter, hører lite. Og feber da. Oh JOY. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. august 2012 #826 Del Skrevet 14. august 2012 Shit, det høres lite gøy ut! Er det halsbetennelse eller noe? Når man er så sjuk og ute og reiser er det fullstendig akseptabelt å proppe seg full av smertestillende og sove på skuldra til den fremmede personen i nabosetet, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. august 2012 #827 Del Skrevet 14. august 2012 Selv om jeg er syk klarer jeg å ta mål, det er veldig lenge siden sist. Finner ikke de gamle, de er sikkert her i boka et sted, må bare lete alt for lenge Uansett: Liv: 67 cm Hofter: 84 cm Rumpe: 96 cm Lår: 60 cm Liv er helt stabilt, hofter tror jeg lå på 86 sist (jeg måler hofter der "lovehandles" er, bare for å ha det sagt, det er det eneste på kroppen som irriterer vettet av meg. Men de har definitivt blitt mindre!), rumpe er der jeg er aller breiest. Tror den lå på 100 før. Lår har definitivt blitt større, var vel ca 55 før, skylder på sterke bein Jeg har alltid sagt at målet mitt ikke er vektnedgang, og det er det fremdeles ikke. Jeg trener styrke for å forme kroppen. Jeg har fått litt armmuskler, og liker det veldig godt Derfor kan jeg ikke stole på vekta heller, som for tiden er ca 66 kg fordelt på 172 cm. Før, når jeg drev med kampsport, veide jeg rundt 58, tror jeg trives best rundt 62. Men jeg merker at jeg generelt liker kroppen bedre nå for tiden, har det bedre med meg selv enn jeg har hatt det på lenge, og gleder meg til å se hvordan de målene ser ut til jul Satser på litt minus på hofter i alle fall. Planen for i høst er å starte å jogge igjen, men også drive annen type kondisjon, kanskje sykling eller masse powerwalk i bakker. Styrketrening fortsetter jeg med. Satser på trening 4-5 dager i uka, hvor jeg tror 4 blir malen. Nei, jeg gleder meg Må bare bli frisk Skal til og med ta bilder tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 14. august 2012 #828 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg kommer til å følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. august 2012 #829 Del Skrevet 14. august 2012 God bedring, høres ut som vi har fått det samme... Og hurra for gode resultater og veien videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. august 2012 #830 Del Skrevet 14. august 2012 Shit, det høres lite gøy ut! Er det halsbetennelse eller noe? Når man er så sjuk og ute og reiser er det fullstendig akseptabelt å proppe seg full av smertestillende og sove på skuldra til den fremmede personen i nabosetet, forresten Ja, kjennes ut som en god, gammeldags halsbetennelse. Problemet er at det har en tendens til å utvikle seg til bronkitt for meg... *krysserfingre*. Huff, kan ikke sove på naboen, håper å ikke plutselig hoste infernalsk eller at jeg snufser for mye Jeg kommer til å følge med! Å så fint Har du dagbok nå? God bedring, høres ut som vi har fått det samme... Og hurra for gode resultater og veien videre!! Æsj, god bedring til deg også! Hvor lenge har du vært dårlig? Og tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 15. august 2012 #831 Del Skrevet 15. august 2012 Ooooo! Bilder er gøy! Du er superduper flink! Målene dine sier jo at du har oppnådd flotte resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. august 2012 #832 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg begynte å bli dårlig søndag kveld... Tror det går litt bedre nå, men feberen har fått som vane å komme snikende på ettermiddagen/kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. august 2012 #833 Del Skrevet 15. august 2012 Ooooo! Bilder er gøy! Du er superduper flink! Målene dine sier jo at du har oppnådd flotte resultater Du er så søt Takk! Jeg begynte å bli dårlig søndag kveld... Tror det går litt bedre nå, men feberen har fått som vane å komme snikende på ettermiddagen/kvelden... Jeg ble jo dårlig mandag, kjenner det skikkelig i hals og øvre del av lunger, og feber ja... Tror feberen er lavere i dag, men jeg kjenner meg igjen med at den kommer på kvelden. Blæ. Har nok fått det samme, er vel noe som går! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. august 2012 #834 Del Skrevet 16. august 2012 Mamma bestilte plutselig legetime til meg. Høy crp, og som legedamen sa: "Det var en veldig rød hals!". Ja, takk, jeg vet det. Au. Har også begynt å hoste. Men nå skal jeg i alle fall få penicillin, er forhåpentligvis snart bedre med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. august 2012 #835 Del Skrevet 16. august 2012 Huff, høres ikke bra ut. Når crp slår ut er det ikke småtterier, den har nemlig til gode å slå ut på meg, også de gangene jeg har hatt lungebetennelse Håper penicillinen gjør susen så formen raskt blir bedre! Og takk for god bedring-ønsker, her virker det som det går rette veien. Ikke akkurat klar for trening ennå, men kanskje jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. august 2012 #836 Del Skrevet 16. august 2012 Huff, høres ikke bra ut. Når crp slår ut er det ikke småtterier, den har nemlig til gode å slå ut på meg, også de gangene jeg har hatt lungebetennelse Håper penicillinen gjør susen så formen raskt blir bedre! Og takk for god bedring-ønsker, her virker det som det går rette veien. Ikke akkurat klar for trening ennå, men kanskje jobb i morgen Godt du har blitt litt bedre! Jeg er foreløpig feber-fri i dag, det er jo en bedring, men halsen er jo verre. Fikk hostesaft også, får drikke litt i kveld Håper du får trent snart, her har jeg hatt joggeforbud ca 1 mnd, og nå er det 10 dager penicillin - lite trening. Rekker i alle fall å samle opp MASSE motivasjon til høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 16. august 2012 #837 Del Skrevet 16. august 2012 Kick back med sterk ingefær te og masse honning og se på masse gode filmer:) Viktig å prøve å kose seg når en er pjusk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 26. august 2012 #838 Del Skrevet 26. august 2012 Så, jeg begynner å komme meg ganske bra. 2 uker med sykdom! Jeg har fremdeles joggeforbud, vurderer powerwalk eller til og med sykkel. Må få beveget skrotten. Spist ganske sunt, men merker at jeg trenger trening nå Ellers er jeg i gang med masterstudier, blir mye å gjøre fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 26. august 2012 #839 Del Skrevet 26. august 2012 Usj så kjipt. Sykling er jo supert da. Hva med ellipse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 27. august 2012 #840 Del Skrevet 27. august 2012 Usj så kjipt. Sykling er jo supert da. Hva med ellipse? Ja, skal vurdere ellipse også, men det er så kjipt i forhold til jogging Får bli enda et alternativ! Kan jo ro også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå