Aramee Skrevet 20. juli 2012 #801 Del Skrevet 20. juli 2012 Takk! Det blir pendling, bor ikke i Oslo lengre kommer an på hvilke bøker det er, hva er det du har kommet inn på da?? Skal ta Krim1000 Hvor lang pendling blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. juli 2012 #802 Del Skrevet 20. juli 2012 Skal ta Krim1000 Hvor lang pendling blir det? Kult! Har en del av det, kanskje alt skal se gjennom det. Blir vel 5 timer hver vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. juli 2012 #803 Del Skrevet 21. juli 2012 Ny joggetur, 3.5 km i STEIKENDE sol! Det var så varmt! Hadde drukket for lite vann, og hadde de tunge joggeskoene (Asics Kayano med sånne innlegg i, veier vel et halvt kilo hver nå), så det ble en særdeles tung tur. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. juli 2012 #804 Del Skrevet 21. juli 2012 Flinka!!!! Ha en kjemepfin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. juli 2012 #805 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har forresten gått ned 3 kilo etter at jeg slutta med godteri, veide meg før, og nå 3 uker etter. Ganske utrolig! Nå planlegger jeg en styrkeøkt i kveld, får bare se om jeg gjennomfører Det er problemet med kveldstrening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. juli 2012 #806 Del Skrevet 23. juli 2012 Det ble styrke på meg! Styrke på bein, rumpe og skuldre. Rakk ikke mer, men ble gjennomsvett av det jeg rakk, blant annet bulgarske utfall, strake markløft, brystpress, nedtrekk og ettarmsroing Fornøyd! (og kommer til å få vondt i beina i morgen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 23. juli 2012 #807 Del Skrevet 23. juli 2012 Det ble styrke på meg! Styrke på bein, rumpe og skuldre. Rakk ikke mer, men ble gjennomsvett av det jeg rakk, blant annet bulgarske utfall, strake markløft, brystpress, nedtrekk og ettarmsroing Fornøyd! (og kommer til å få vondt i beina i morgen ) Gratulerer med vektnedgang! Knallbra jobbet:) Hihi....du kommer nok til å krype i morgen Men høres ut som en god økt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. juli 2012 #808 Del Skrevet 23. juli 2012 Gratulerer med vektnedgang! Knallbra jobbet:) Hihi....du kommer nok til å krype i morgen Men høres ut som en god økt. Takk! Nå er jo ikke vektnedgang hovedmålet mitt, men jeg har ikke vondt av å gå ned 5-6 kilo til, det er nok der jeg trives best. Men som sagt er det ikke noe jeg jobber bevisst for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. juli 2012 #809 Del Skrevet 25. juli 2012 3,5 km i saaakte tempo i dag hadde helt rett om stølheten, i går klarte jeg såvidt å gå, og det er ikke stort bedre i dag. Men jeg tror det hjelper med bevegelse nå har jeg hivt innpå en halvliter Litago for å erstatte væsketapet, det er VARMT! Grilling i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 27. juli 2012 #810 Del Skrevet 27. juli 2012 Nye 3,5 km, men raske i dag. Kjenner det fremdeles (!) i hamstrings etter mandag, men gikk mye bedre i dag. 25 sekunder raskere på 3 km, hadde ikke planlagt høyt tempo en gang. Noe av tiden er gåing i helt i starten, skal prøve på maks om et par uker. Beina begynner å streike igjen (beinhinnebetennelse), på tide med naprapatbesøk kjenner jeg. Kjedeliiiiig. Spesielt nå som jeg begynner å bli raskere! Ellers hadde jeg og samboeren en lang sykkeltur nettopp, deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 28. juli 2012 #811 Del Skrevet 28. juli 2012 Så flink du er! Kjipt om betennselsen kommer tilbake Passe på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. juli 2012 #812 Del Skrevet 28. juli 2012 Jepp, den er tilbake, vondt å gå nå. Æsj. Naprapat til uka Passer på meg selv, men er god på å bli overivrig Nå blir det hurtig gange, mamma skal på løplabbets 12 ukers program, så da kan jeg joine henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. juli 2012 #813 Del Skrevet 29. juli 2012 Gåtur i går på 3 km, og samme gåtur i dag på 3 km, denne gangen sammen med mamma. Hun skal i joggeform Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juli 2012 #814 Del Skrevet 30. juli 2012 Så flink du er som hjelper mamma'n din til joggeformen! Og kanskje en god måte å passe på benhinnebetennelsen også? Skjønner godt at det er lett å bli overivrig, har den tendensen selv også... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. juli 2012 #815 Del Skrevet 30. juli 2012 Så du klarte godterifri måned? KUDOS JENTE! Det er søren meg godt gjort! Jeg prøvde meg jo på helt sukkerfritt, men ble møtt med mye sosialt press, og måtte tape mot presset etter to uker. :/ Skuffa over meg selv, men regner med å klare det bedre til høsten, når det ikke er superfin sol og venner som frister med å spandere softis. Bra jobba med flytting og trening og alt, forresten! Dyktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. juli 2012 #816 Del Skrevet 30. juli 2012 Og jeg kaller banan&lett ryggløft for gallionsfigur :D Men banan var egentlig litt koseligere navn, vurderer å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. juli 2012 #817 Del Skrevet 30. juli 2012 Så flink du er som hjelper mamma'n din til joggeformen! Og kanskje en god måte å passe på benhinnebetennelsen også? Skjønner godt at det er lett å bli overivrig, har den tendensen selv også... Ha en fin dag! Jeg tror ikke det er overivrig som er ordet egentlig, jeg tror det er motivert fordi jeg ENDELIG ser progresjon i tempoet mitt. Og da er det utrolig kjipt å måtte gi seg for en stund. Men ja, jeg får jo beveget meg når mamma skal opp i tempo, dessuten sykler eller går jeg tur hver dag nå, mye lettere her jeg bor nå enn i Oslo syns jeg Skog <3 Så du klarte godterifri måned? KUDOS JENTE! Det er søren meg godt gjort! Jeg prøvde meg jo på helt sukkerfritt, men ble møtt med mye sosialt press, og måtte tape mot presset etter to uker. :/ Skuffa over meg selv, men regner med å klare det bedre til høsten, når det ikke er superfin sol og venner som frister med å spandere softis. Bra jobba med flytting og trening og alt, forresten! Dyktig Ja, jeg vil si jeg klarte det. Jeg har ikke hatt lyst til sjokolade og chips, som er mine to hovedsyndere. Jeg innrømmer lett at jeg spiste en melkerull i desperat hunger etter mat, på kino av alle steder Hadde ikke spist hele dagen (dårlig planlegging), og rakk ikke noe annet. Men det har jeg ikke dårlig samvittighet for, for det var ikke lysten som gav etter. Og så var det samboeren som egentlig krevde smågodt på lørdag, og jeg tok litt jeg også Igjen, ikke fordi jeg ble fristet, men det gjorde ingenting. Hadde sååå lyst på sjokolade igjen i går, men når jeg klarer å la være syns jeg prosjektet er vellykket Har funnet andre alternativer til godteri jeg nå liker mye bedre. Jeg tror ikke jeg kunne ha hatt sukker-stopp fullstendig, jeg tror ikke på å nekte meg selv noe. Og det er jo sukker i veldig, veldig mye. Jeg skjønner veldig godt det ble vanskelig, syns ikke du skal klandre deg selv Du kan jo bare si som meg, ikke godteri, men andre ting som "kos"? Og jeg kaller banan&lett ryggløft for gallionsfigur :D Men banan var egentlig litt koseligere navn, vurderer å bytte Denne skjønte jeg ikke noe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. juli 2012 #818 Del Skrevet 30. juli 2012 Du skrev tidligere i dagboka at du har en styrkeøvelse hvor du ligger på bakken og løfter overkroppen, og at du kaller den for banan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. juli 2012 #819 Del Skrevet 30. juli 2012 Du skrev tidligere i dagboka at du har en styrkeøvelse hvor du ligger på bakken og løfter overkroppen, og at du kaller den for banan Ååja! Gullfiskhukommelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. juli 2012 #820 Del Skrevet 30. juli 2012 Styrkeøkt i dag. Biceps, triceps, skuldre og rygg + planken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå