Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

I går hadde jeg en god styrkeøkt på beina, økte knebøy til 45 kg :) Ikke så mye enda, men det går fremover.

Kom nettopp hjem fra en joggetur på 7 km rundt et fint vann her, det var en fin tur! :) Men jeg kjenner at beinhinnebetennelsen murrer, selv om jeg nesten ikke jogger for tida. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det.

Ellers er det jobbsøking og slikt for tida, vanskelige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Hørtes ut som en fin treningsøkt. Har du prøvd sånne spesialinnleggsåler fra Løplabbet? Jeg har merket stor forskjell på knærne etter jeg begynte å bruke dem iallefall. (Jeg har litt innovertråkk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Hørtes ut som en fin treningsøkt. Har du prøvd sånne spesialinnleggsåler fra Løplabbet? Jeg har merket stor forskjell på knærne etter jeg begynte å bruke dem iallefall. (Jeg har litt innovertråkk)

Ja, er det jeg bruker :P de er røde. Må nok teipe jeg, er bare så styrete og ubehagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Maja*

Takk! :) Begynner å få synlig biceps, og tricepsen popper også snart fram tror jeg :fnise:

Ooooooooo! Hot :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Etter en hviledag ble det en god styrkeøkt på hele kroppen :) Prøvde et par nye øvelser også, regner med å kjenne det imorgen ;)

Tok også turen til naprapaten for å bli knadd på ryggen, glad jeg ikke har noen planer imorgen for å si det sånn :fnise:

God helg dere! Her blir det sushi (prøver å lære meg å like det), og en joggetur imorgen tenker jeg :) O frihet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Etter en hviledag ble det en god styrkeøkt på hele kroppen :) Prøvde et par nye øvelser også, regner med å kjenne det imorgen ;)

Tok også turen til naprapaten for å bli knadd på ryggen, glad jeg ikke har noen planer imorgen for å si det sånn :fnise:

God helg dere! Her blir det sushi (prøver å lære meg å like det), og en joggetur imorgen tenker jeg :) O frihet!

Sushi er digg!!!!!! Kose deg masse :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Sushi er digg!!!!!! Kose deg masse :popcorn:

Det smakte faktisk kjempegodt! Ikke noe avanserte greier, men jeg likte begge maki'ene jeg bestilte. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ukas femte og siste treningsøkt er ferdig, og slik så uka ut:

Mandag: Styrke bein

Tirsdag: Joggetur, 7 km

Onsdag: Styrke overkropp

Torsdag: Fri

Fredag: Styrke hele kroppen

Lørdag: Fri

Søndag: 8 km jogg

Fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, så flink du har vært denne uken!! Jeg er imponert :) Ute- eller innejogging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Fy søren, så flink du har vært denne uken!! Jeg er imponert :) Ute- eller innejogging?

Takk :) Utejogg! Mølla hater meg. Har enda litt beinhinnebetennelse, så utendørs er mye bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Innom og heier på deg! Skikkelig rått og se hvordan du klarer å henge med i svingene selv med eksamen, ferie og jobbsøking om hverandre! Du er skikkelig flink :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har vurdert å kanskje tørre å prøve sushi selv... Kan det anbefales? Tok det lang tid før du begynte å like det? :)

Så kult at musklene begynner å synes! Det er jo ganske snasent med veltrente armer... Og deilig å få lønn for strevet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Hm, har vurdert å kanskje tørre å prøve sushi selv... Kan det anbefales? Tok det lang tid før du begynte å like det? :)

Så kult at musklene begynner å synes! Det er jo ganske snasent med veltrente armer... Og deilig å få lønn for strevet også!

Dette er tredje gang jeg smaker, tror det tar omtrent 3 ganger ;) Men det kommer også an på hva du velger. Jeg hadde maki med laks, og maki med agurk/avocado. Det er et veldig sikkert valg for nybegynnere, anbefaler det :) Og ikke kjøp ferdig i butikk om du kan unngå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...