AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Er det noe jeg kan gjøre for å få mer lyst/være mer kåt? Er en sånn dame som trives med sex kansje en-to ganger i måneden, mens han helst vil ha en-to ganger om dagen....
Gjest womenwomen Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Er det noe jeg kan gjøre for å få mer lyst/være mer kåt? Er en sånn dame som trives med sex kansje en-to ganger i måneden, mens han helst vil ha en-to ganger om dagen.... God sexlyst er nok medfødt . Alle har forskjellig medfødt hormonmengder i kroppen , derfor også forskjellig sexlyst innen samme kjønn . Store variasjoner . Når du blir eldre kan du oppleve at sexlysten blir dramatisk sterkere . Spesielt i slutten av 20 årene / begynnelsen av 30 årene og utover . De yngste damene er ofte de som har lavest sexlyst. Ellers er det viktig med kvalitetssex , hver gang du har sex . Gode deilige sex erfaringer gir MER og betydelig økt sexlyst . Sier seg selv , at god sex gir bedre sexlyst . Mens dårlig sex , gir lavere sexlyst . Sørg for at han gir deg sex du virkelig nyter , og helst orgasmer hver gang . Jo bedre han er i sengen , jo lettere vil du tenne på han og få økt lyst på han . Eneste rådet jeg kan gi. Ellers så får du bare vente til du blir eldre og du merker en naturlig større sexlyst og behov . Du høres ut til å ha veldig liten sexlyst .
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 ts her... takk for råd! Kan man få tak i hormoner noe sted? (Jeg er forresten 35 nå, vil det noengang bedre seg naturlig?)
Gjest womenwomen Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 ts her... takk for råd! Kan man få tak i hormoner noe sted? (Jeg er forresten 35 nå, vil det noengang bedre seg naturlig?) Trening kan gi deg økt sexlyst . Trener du hardt , litt kraftig form for morsjon , eks jogging osv kan gi deg naturlig økt testosteron nivå i kroppen . Og dermed bedre sexlyst . Mennersker som er i dårlig form , har skjelden sex som hovedrett eller første prioritet : ) Ellers er div . vitaminer viktig . Omega 3 , fiskeoljer , e- vitamin osv viktig å ha nok av . Med dårlig kosthold vil du trenge vitamintilskudd . Man blir slapp og trøtt om man har vitaminmangel . Kanskje du burde se nærmere på ditt eget kosthold og mosjonsnivå ? I 35 års alder burde din sexlyst være på topp ...! Men noen sier de bare blir enda mer kåt i 40 års alder og oppover . Vet ikke , har ikke nådd så høy alder enda selv ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå