Gå til innhold

Øke lyst/kåthet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe jeg kan gjøre for å få mer lyst/være mer kåt?

Er en sånn dame som trives med sex kansje en-to ganger i måneden, mens han helst vil ha en-to ganger om dagen....

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet

Er det noe jeg kan gjøre for å få mer lyst/være mer kåt?

Er en sånn dame som trives med sex kansje en-to ganger i måneden, mens han helst vil ha en-to ganger om dagen....

God sexlyst er nok medfødt . Alle har forskjellig medfødt hormonmengder i kroppen , derfor også forskjellig sexlyst innen samme kjønn . Store variasjoner .

Når du blir eldre kan du oppleve at sexlysten blir dramatisk sterkere . Spesielt i slutten av 20 årene / begynnelsen av 30 årene og utover . De yngste damene er ofte de som har lavest sexlyst.

Ellers er det viktig med kvalitetssex , hver gang du har sex . Gode deilige sex erfaringer gir MER og betydelig økt sexlyst . Sier seg selv , at god sex gir bedre sexlyst .

Mens dårlig sex , gir lavere sexlyst .

Sørg for at han gir deg sex du virkelig nyter , og helst orgasmer hver gang . Jo bedre han er i sengen , jo lettere vil du tenne på han og få økt lyst på han .

Eneste rådet jeg kan gi.

Ellers så får du bare vente til du blir eldre og du merker en naturlig større sexlyst og behov .

Du høres ut til å ha veldig liten sexlyst .

AnonymBruker
Skrevet

ts her...

takk for råd! Kan man få tak i hormoner noe sted? (Jeg er forresten 35 nå, vil det noengang bedre seg naturlig?)

Gjest womenwomen
Skrevet

ts her...

takk for råd! Kan man få tak i hormoner noe sted? (Jeg er forresten 35 nå, vil det noengang bedre seg naturlig?)

Trening kan gi deg økt sexlyst . Trener du hardt , litt kraftig form for morsjon , eks jogging osv kan gi deg naturlig økt testosteron nivå i kroppen . Og dermed bedre sexlyst .

Mennersker som er i dårlig form , har skjelden sex som hovedrett eller første prioritet : )

Ellers er div . vitaminer viktig . Omega 3 , fiskeoljer , e- vitamin osv viktig å ha nok av .

Med dårlig kosthold vil du trenge vitamintilskudd .

Man blir slapp og trøtt om man har vitaminmangel . Kanskje du burde se nærmere på ditt eget kosthold og mosjonsnivå ?

I 35 års alder burde din sexlyst være på topp ...! Men noen sier de bare blir enda mer kåt i 40 års alder og oppover . Vet ikke , har ikke nådd så høy alder enda selv ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...