Chord Skrevet 4. juli 2011 #521 Del Skrevet 4. juli 2011 Livet er ganske tungt akkurat nå, men jeg vet jeg kan komme over det og leve igjen en dag. Dessuten klarer jeg av og til å smile, så jeg er ikke på bunnen ivertfall. Har du noen gang kjørt utfor veien? Mange ganger kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 4. juli 2011 #522 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har kjørt utfor 2 ganger, men begge gangene hadde jeg ikke lappen. (Ikke at det er noen unnskyldning, men..) Har du filmet deg selv under sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 4. juli 2011 #523 Del Skrevet 4. juli 2011 Nix Er du veldig materialistisk? (mye klær,møbler,ting og tang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 4. juli 2011 #524 Del Skrevet 4. juli 2011 Overhodet ikke. Liker minimalistisk stil. Har du mye gjeld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 4. juli 2011 #525 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Måtte redigjere svar nå!: Har ikke mere gjeld enn studielån... ca. 100.000 kroner og kjøper aldri for mer enn jeg klarer å betale (kreditt og sånt) Hadde du levert tilbake en lommebok med 4000 kroner hvis du fikk muligheten til det? Endret 4. juli 2011 av Natalie_M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. juli 2011 #526 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja det ville jeg Har du kjørt bil uten sertifikat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 4. juli 2011 #527 Del Skrevet 4. juli 2011 Nix. Syns du menn med lite\intet hår er uattraktive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. juli 2011 #528 Del Skrevet 4. juli 2011 nope! den gamle baskettreneren min var en skalla lysebrun amerikaner han var sååååååå deilig at det nesten ikke er mulig!!! hvor mange penger har du på sparekontoen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 4. juli 2011 #529 Del Skrevet 4. juli 2011 Asolutt ingenting! Brukte opp den siste resten på Hovefestivalen. Men skal jobbe sykt mye i sommer for å fylle den opp igjen Når fikk du sist orgasme? Var det med deg selv eller andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. juli 2011 #530 Del Skrevet 4. juli 2011 (hehe, det forstår jeg xaphan, godt du har fått ny jobb da ) sist orgasme? hmmm har aldri hatt det jeg... hvis en mann og en dame som ser skikkeliiiiig deilige ut, kommer bort til deg, og spør om du blir med på trekant? de kan godt bli litt kjent med deg først. blir du med? ( de er bare ute etter sex, og har ingen baktanker eller sykdommer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 4. juli 2011 #531 Del Skrevet 4. juli 2011 Nope Hva tenker du som oftest når du ser deg i speilet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Lady Skrevet 4. juli 2011 #532 Del Skrevet 4. juli 2011 At jeg er veldig fornøyd med rumpa mi, og at jeg hater fallet, volumet og krøllene mine. (Og et lite hurra for rettetang, såklart!) Har du hatt sex i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. juli 2011 #533 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 4. juli 2011 #534 Del Skrevet 4. juli 2011 Nix. Syns du menn med pondus er uttraktive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. juli 2011 #535 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei,syns alle slags typer menn er attraktive jeg :gjeiper: Syns du mye hår på bena er fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 4. juli 2011 #536 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei. Har du noen gang hatt sex med en av samme kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammis Skrevet 4. juli 2011 #537 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja, det har jeg. Har du vært utro noen gang, eller tenker på å være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. juli 2011 #538 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) nei Ønsker du å være rik kjendis for en dag Endret 4. juli 2011 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammis Skrevet 4. juli 2011 #539 Del Skrevet 4. juli 2011 Tja, kunne kanskje vært noe det, men helst bare for 1 dag. Hvis du hadde vunnet 5.mil , hva hadde det første du hadde tenkt å brukt dem/noe av dem til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 4. juli 2011 #540 Del Skrevet 4. juli 2011 Fattige Barn I Afrika :gjeiper: Ser du på Paradise Hotell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå