Gjest Bjørn82 Skrevet 3. juli 2011 #461 Del Skrevet 3. juli 2011 Din lille demon!!! Svar på spørsmålet mitt, det stygt å le av andres tragedier.!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 3. juli 2011 #462 Del Skrevet 3. juli 2011 Beklager, Bjørn. Jeg lover å aldri le av runkehistoriene dine igjen Svar på spørsmålet: Jeg bruker mange unnskyldninger for å utsette ting. Gjør det ganske ofte, så tar det som passer seg. Som regel er det "Jeg har jo tid i morgen/senere" jeg bruker oftest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. juli 2011 #463 Del Skrevet 3. juli 2011 De gangene andre ser på deg og sier du har feil, tar du det til deg ELLER FORDELER DU FEILENE, siden det er mest nære sannheten. Vil du falle og nyte hvis du blir kysset overalt og vil du gi opp motstanden når du egentlig ikke kjenner han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 4. juli 2011 #464 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei. Scenario: Du er på sjøen i en båt, du er helt alene, det er ingen som har sett deg. Du oppdager en koffert i sjøen og fisker den opp, og den er full av penger. Beholder du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 4. juli 2011 #465 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja! Hva gjør en person vakker i dine øyne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. juli 2011 #466 Del Skrevet 4. juli 2011 Det indre og ytre må være samkjørt Ligge med en som er verdens beste elsker men er stygg å se på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 4. juli 2011 #467 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja, men da er det andre ting enn utseende jeg har tent på, som personlighet, humor, kjemi. Er du ærlig på bryllupsdagen til din venninne når hun spør deg om hun er bra ut i kjolen og hun ikke gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glukk Skrevet 4. juli 2011 #468 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei, da er jeg nok ikke ærlig. Hvis du finner 5000 kr på gata (uten lommebok e.l.) - beholder du de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 4. juli 2011 #469 Del Skrevet 4. juli 2011 Selvsagt Har du vist fingern til noen mens du sitter bak rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 4. juli 2011 #470 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Nei. Har du noen gang hatt sex med kjæresten til en venninne? Endret 4. juli 2011 av Gjesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 4. juli 2011 #471 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei. Har du noen gang hatt sex med kjæresten til en venninne? Ja, dessverre. Har/har du hatt spiseforstyrrelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HiCog Skrevet 4. juli 2011 #472 Del Skrevet 4. juli 2011 De gangene andre ser på deg og sier du har feil, tar du det til deg ELLER FORDELER DU FEILENE, siden det er mest nære sannheten. Fordeler feilene? Forstår ikke hva du mener nå. Hvis noen sier jeg tar feil så spør jeg hvordan jeg tar feil som er den eneste rasjonelle og moralske måten å forholde seg på. Ligge med en som er verdens beste elsker men er stygg å se på? Ja kanskje hun/han har noen nye teknikker jeg enda ikke er klar over. De kan jeg nyte et langt liv om så sexen skulle bli god eller dårlig på grunn av utsende/kjønn. Jeg ser bort fra eventuelle kompliserende omstendigheter som overførbare sykdommer i dette svaret selvsagt. Er du ærlig på bryllupsdagen til din venninne når hun spør deg om hun er bra ut i kjolen og hun ikke gjør det? Det kommer litt an på omstendighetene. Jeg ville nok vært forsiktig med rosen og kansje hintet mot mindre feil på moderert vis. Mens jeg henviste til de viktigere aspektene ved et bryllup. Nei, da er jeg nok ikke ærlig. Hvis du finner 5000 kr på gata (uten lommebok e.l.) - beholder du de? Jeg kunne nok tatt pengene, men er ikke sikker. Det er styr og finne eieren, spesielt hvis du vil gardere mot en falsk eier. Desutten er jeg over snittet god person så det skal litt til at noen fortjener dem mer en meg uansett, litt ufrivilig veldedighet passer meg bra. Men, alle skriver før meg jo. Har/har du hatt spiseforstyrrelser? Nei. 1. Ville du tatt abort hvis du fikk et barn med downs syndrom? 2. Ville du drept en stor andel av befolkningen hvis nye bedre mennesker gjennoppsto fra deres død? Samfunnet ble bedre og vi tar ikke stilling til sorg over de bortkomne i dette teoretiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 4. juli 2011 #473 Del Skrevet 4. juli 2011 1. Ville du tatt abort hvis du fikk et barn med downs syndrom? 2. Ville du drept en stor andel av befolkningen hvis nye bedre mennesker gjennoppsto fra deres død? Samfunnet ble bedre og vi tar ikke stilling til sorg over de bortkomne i dette teoretiske 1. Ja. 2. Nei. Hva er fornavnet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 4. juli 2011 #474 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja, dessverre. Har/har du hatt spiseforstyrrelser? patetisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. juli 2011 #475 Del Skrevet 4. juli 2011 1. Ja. 2. Nei. Hva er fornavnet ditt? Mette Hva er alderen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 4. juli 2011 #476 Del Skrevet 4. juli 2011 patetisk Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 4. juli 2011 #477 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Mette Hva er alderen din? 23 Hva er adressen din? (just kidding) Hva heter kjæresten din? Fornavn? Endret 4. juli 2011 av HunterLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. juli 2011 #478 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er for privat, men jeg kan si det starter med en nydelig W. Drar du til bloksberg st.hansaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 4. juli 2011 #479 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei. Hvis du ved et trylleslag kunne gjøre at en person du ikke kan fordra aldri hadde blitt født, hadde du gjort det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. juli 2011 #480 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja Hadde du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå