Gjest odisi73 Skrevet 4. juli 2011 #541 Del Skrevet 4. juli 2011 Verden rundt reise med alle familiemedlemmene Foretrekker du komfort fremfo trivsel når du er på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 4. juli 2011 #542 Del Skrevet 4. juli 2011 Svarer på denne siden den kom først. Fattige Barn I Afrika :gjeiper: Ser du på Paradise Hotell? Ja, det gjør jeg. Gir du penger til TV-aksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 4. juli 2011 #543 Del Skrevet 4. juli 2011 Nix. Er det leggetid snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 4. juli 2011 #544 Del Skrevet 4. juli 2011 Definitivt, men ikke helt sikker på om jeg kommer til å få sove. Har du dårlig samvittighet for noe akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammis Skrevet 4. juli 2011 #545 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei det har jeg ikke Har du mye du angrer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 4. juli 2011 #546 Del Skrevet 4. juli 2011 En del ja,mest at jeg var en bedre/mer omtenksom person mot de som er viktige for meg i livet mitt. (nå er det leggetid for meg,reiser på ferietur i 6 uker til sør-østasia i morgen) Kunne du tenkt deg å vært under sydligere himmelstrøk nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 5. juli 2011 #547 Del Skrevet 5. juli 2011 Nei, koser meg her med mannen og har absolutt ikke råd. (Ha en god tur Jellybean78 ) Kunne du ønske du fikk høyest karakter i alt du studerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2011 #548 Del Skrevet 5. juli 2011 Ja Tenner du på makt og penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 5. juli 2011 #549 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Nei. Skulle gjerne hatt mer penger, men det kommer vel Har du noen gang tisset i dusjen i svømmehallen? Endret 5. juli 2011 av Shabana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juli 2011 #550 Del Skrevet 5. juli 2011 nei, heldigvis ikke. Har du stjålet noen gang, og om ja, hva stjal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 5. juli 2011 #551 Del Skrevet 5. juli 2011 Ja, da jeg var liten stjal jeg sjokolade på bensinstasjonen Bruker du Tena? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. juli 2011 #552 Del Skrevet 5. juli 2011 Nei,gjør ikke det heldigvis Har du noen gang lurt på noen andre som hadde sex uten de viste om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 5. juli 2011 #553 Del Skrevet 5. juli 2011 Nei, koser meg her med mannen og har absolutt ikke råd. (Ha en god tur Jellybean78 ) Takk for det vennen Nix. Liker du Rolling Stones? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. juli 2011 #554 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Ja veldig mye Hadde ikke du reist jellybean ,godtur forresten og kos deg. Skal du ha kjæresten med deg? Endret 5. juli 2011 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 5. juli 2011 #555 Del Skrevet 5. juli 2011 Nei. Har du utnyttet noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 5. juli 2011 #556 Del Skrevet 5. juli 2011 Liker du Rolling Stones ? er vel hverken for eller i mot. de er helt greie de. har du noen gang skulket skole/jobb når det overhodet ikke var behov for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 5. juli 2011 #557 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) er vel hverken for eller i mot. de er helt greie de. har du noen gang skulket skole/jobb når det overhodet ikke var behov for det? Har skulket skole MANGE ganger, men aldri jobb. Det skal sies at jeg ikke har jobbet i mange år, og bare etter timeliste. Har ikke rukket å bli arbeidstrøtt ennå Har du vært betatt av noen i Backstreet Boys eller Westlife? Endret 5. juli 2011 av chikako Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 5. juli 2011 #558 Del Skrevet 5. juli 2011 Nei, men jeg har overdrevet sykdom og holdt meg hjemme. Ser du ned på folk som går på trygd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 5. juli 2011 #559 Del Skrevet 5. juli 2011 Ja veldig mye Hadde ikke du reist jellybean ,godtur forresten og kos deg. Skal du ha kjæresten med deg? Flyet går sent idag + jeg har laptopen med.. Men nå må jeg hive meg rundt Nix.kjæresten er ikke med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. juli 2011 #560 Del Skrevet 5. juli 2011 Hva skal du gjøre i ferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå